امیرحسین رستمی یکی از بازیگران محبوب ایرانی است. امیر حسین رستمی هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می کند. امیر حسین رستمی متاهل است. در ادامه عکسی از امیر حسین رستمی مشاهده می نمایید.

امیر حسین رستمی

پسر بزرگ امیرحسین رستمی + عکس

بیوگرافی امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی  (زاده ۱۲ بهمن ۱۳۵۴) در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

او به مدت یک دوره هنرجوی کارگاه آزاد بازیگری به مدیریت امین تارخ، در سال ۱۳۸۲ بوده‌است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۵ با فیلم فقط چشم‌هاتو ببند آغاز کرد.

عکس همسر و فرزند امیرحسین رستمی و علاقه او به ازدواج

جنجال امیرحسین رستمی در برنامه فرمول یک

امیرحسین رستمی به همراه امیر کاظمی با حضور در برنامه فرمول یک ویژه سال نو در ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ با انتقاد از اطلاع‌رسانی دیر هنگام دربارهٔ بیماری کرونا مسولان را به چالش کشید و گفت: چطور من که یک بازیگر هستم می‌دانستم کرونا وارد کشور شده ولی وزیر بهداشت تا دوم اسفند تکذیب می‌کرد چه اصراری بود پروازهای ماهان تا آخرین لحظه ادامه پیدا کند چرا برای جلوگیری از شیوع بیماری یک شهر را قرنطینه نکردید؟ چرا فیلترینگ تلگرام را لغو نمی‌کنند. چرا ادارات را تعطیل نمی‌کنند و باز می‌گویند در خانه بمانید. صداوسیما از ادامه صحبت‌های این بازیگر خودداری کرد و برنامه زنده را قطع کرد. بعد از وصل شدن دوباره برنامه علی ضیا گفت به دلیل بحث مغایر با برنامه یک روز دیگر این دو بازیگر را دعوت می‌کنیم. یک روز بعد طبق آنچه تحت فشار بودن از سوی مقامات اطلاعاتی امنیتی عنوان می‌شود امیرحسین رستمی از گفته‌هایش عذر خواهی کرد.

امیرحسین رستمی و پسرش در کنار بازیگر مشهور + عکس

ازدواج امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی در سال 1378 و در 24 سالگی با پوراندخت الستی ازدواج کرد و ثمره این زندگی یک پسر بنام ارشیا می باشد. امیر حسین رستمی همسر خود را فردی فداکار، باشعور، اصیل و تحصیلکرده می داند که در زندگی او تاثیر زیادی داشته است و نقش او انکارناپذیر است.

مهم ترین اولویت او خانواده اش می باشد و برای گذراندن اوقات بیشتری با خانواده خیلی کم پیش می آید که به صورت همزمان روی دو فیلم کار کند.