اولین سوالی که در ذهن زیباجویان ایجاد می شود این است که آیا این روش خطرناک است یا خیر؟ پاسخ به این سوال کمی سخت است به دلیل این که تمام روش های زیبایی بدون عوارض نیستند و درصورتی می توانیم به این سوال شما پاسخ قطعی دهیم که پزشک شما بهترین دکتر تزریق ژل در ایران باشد. تزریق ژل امروزه کاربردهای زیادی در علم پزشکی دارد و بسیاری از زیباجویان از این روش برای رفع چین و چروک پوست و افزایش حجم لب اقدام می کنند.

مدت ماندگاری تزریق ژل به صورت

تزریق ژل به صورت برای جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهم ترین دلیل پیری پوست، توقف تولید کلاژن و الاستین می باشد. کلاژن و الاستین موجب درخشندگی پوست می شود. به طور کلی از سن 25 سالگی کلاژن پوست کم می شود و از بین می رود و سپس هر سال 2 درصد از کلاژن کاهش می یابد. امروزه شرکت های مختلف برای بازیابی حجم از دست رفته پوست و زیباسازی پوست اقدام به ساخت ژل کرده اند که این دسته از ژل ها می توانند، زیبایی صورت ها را بازگردانند.

مدت زمان دوام تزریق ژل؛ بستگی به ترکیبات موجود در فیلر، نوع برند ژل، نحوه مراقبت و مهارت متخصص دارد. همان طور که می دانید برندهای Revolax  و Rejeunesse نسبت به دیگر شرکت ها مدت ماندگاری و دوام بیش تری دارند و اگر شما دنبال برندی با دوام بالایی هستید می توانید یکی از این دو برند را انتخاب کنید. اما بیش تر فیلرها بین تا 6 تا 18 ماه ماندگاری دارند و بعد از آن قابل ترمیم هستند. 

عوارض احتمالی تزریق ژل

عوارض احتمالی تزریق ژل

تزریق ژل اگر توسط پزشکی ماهر انجام نشود می تواند برای شما عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم هیچ وقت برای تزریق ژل به سالن های زیبایی نروید و حتما یک مرکز معتبر برای تزریق ژل انتخاب کنید. در ادامه شما را با عوارض احتمالی بعد از تزریق ژل آشنا خواهیم کرد:

بروز حساسیت

بروز حساسیت بعد از تزریق ژل به صورت، بسیار مرسوم نمی باشد اما در برخی از مواقع بیماران با این مشکل مواجه شده اند. واکنش آلرژیک بسته به نوع ژلی که برای تزریق مورد استفاده قرار می گیرد، دارد و همچنین اگر کیفیت ژل مناسب نباشد این مشکل اتفاق خواهد افتاد. به شما توصیه می کنیم اگر می خواهید دچار بروز حساسیت نشوید نزد بهترین دکتر تزریق ژل در ایران جوان سازی را انجام دهید.

ایجاد زخم در ناحیه تزریق ژل

 اگر تزریق به درستی انجام نشود، ممکن است ناحیه ای که تزریق در آن صورت گرفته است، زخم شود. ژل های موجود در بازار حاوی اسید هیالورونیک هستند که اگر این دسته از ژل ها بیش از اندازه وارد منافذ پوست شوند، باعث خشکی پوست می شوند و پوست را زخم می کنند. تزریق بیش از اندازه ژل ممکن است فرایند کلاژن سازی را مختل سازد و تولید کلاژن و الاستین متوقف شود. این امر باعث خشکی پوست و بروز زخم های عمیق پوستی می گردد.

آسیب به بافت پوست

تزریق ژل و مختل شدن بافت ها یک امر طبیعی است. نقص هایی که در بدن ایجاد می شود به دلیل عملکرد نادرست یکی از بافت ها در بدن می باشد. به عنوان مثال: پیری زودرس به دلیل عملکرد نادرست کلاژن و الاستین پوست است و ممکن است کلاژن یا الاستین آبرسانی خود را به پوست کاهش داده باشد. بنابراین تزریق یک ماده خارجی به تقویت این دو ماده در بدن کمک می کند. اگر میزان تزریق این ماده بیش از اندازه باشند، عملکرد بدن دچار اختلال و بروز عوارض می شود.

عفونت در ناحیه تزریق

این عوارض می تواند نمونه عوارض تزریق ژل در مراکز بدون مجوز باشد. طبق برخی از گزارشات تزریق ژل منجر به عفونت های پوستی می شود. برای جلوگیری از این عوارض با پزشک خود درباره این موضوع مشورت کنید و در صورت نیاز از پوست لب، پزشک نمونه برداری می کند تا از هرگونه عوارض جلوگیری کند. با این کار باعث می شود پزشک از جنس پوست شما اگاه شود و همچنین از خطرات احتمالی نیز اطلاع یابد.

تورم و کبودی

همان طور که می دانید اگر برای تزریق به بهترین دکتر تزریق ژل در ایران مراجعه کنید هیچکدام یک از موارد نام برده شده برای شما پیش نخواهد آمد. لازم به ذکر است از دیگر عوارض کم خطر تزریق ژل به تورم و کبودی بعد از تزریق اشاره کنیم. به طور کلی بعد از تزریق ژل به لب ممکن است افراد دچار کبودی و تورم در این ناحیه شوند و معمولا این عوارض با استراحت و مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک، رفع خواهد شد. در برخی مواقع نیز تورم و کبودی مدت طولانی بر روی لب زیباجو ممکن است باقی بماند.

سایت تاپتنا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت تاپتنا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت تاپتنا برای پزشکان، کلینیک های زیبایی و شرکت های فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

تورم و کبودی

 ژل در کدام نواحی صورت تزریق می شود؟

اگر می خواهید چد خطوط ریز را صاف کنید یا چند چین و چروک عمیق را پر کنید، تزریق ژل یکی از مناسب ترین راه برای شما می باشد. میلیون ها نفر از طریق تزریق ژل اقدام به جوان سازی پوست خود می کنند و سعی دارند بهترین دکتر تزریق ژل در ایران را برای این روش انتخاب کنند. در ادامه به نواحی که پزشک می تواند ژل تزریق کند را به شما معرفی خواهیم کرد:

چروک زیر چشم

گودی و چروک زیر چشم باعث می شود ظاهر چشم ها حالتی خسته داشته باشد. این حالت می تواند به دلیل نابودی حالت کشسانی بافت پوست یا کاهش حجم استخوان ها باشد. با استفاده از این روش می توانید به چشم های خود ظاهری جوان تر ببخشید.

چین و چروک دور لب

به این دسته از چین و چروک ها خط لبخند می گویند که این چین و چروک ها در دو طرف بینی به وجود می آیند و تا گوشه های لب امتداد دارند. تزریق ژل به خط خنده باعث می شود صورت شما جوان تر به نظر برسد. همچنین شما برای کسب اطلاعات بیش می توانید به لینک بهترین دکتر مزوژل در ایران مراجعه نمایید.

گونه ها

با افزایش سن مقداری از چربی های زیر پوست از بین می روند که این امر منجر به کاهش حجم و حالت کشسانی پوست می شود. افتادگی گونه می تواند ظاهر صورت را خسته نشان دهد. تزریق ژل به گونه باعث ظهور لیفت ملایم در صورت می شود.

گونه ها

کلام آخر

به طور کلی اگر بهترین دکتر تزریق ژل در ایران؛ تزریق را برای شما انجام دهد از هرگونه عوارض می توانید در امان باشید. تزریق ژل نیاز به مهارت، آموزش و دانش کافی دارد تا نتیجه مطلوبی حاصل شود. به شما توصیه می کنیم متخصصی را انتخاب کنید که از آناتومی صورت آگاهی کاملی داشته باشد. از شما سپاسگزاریم که ما را همراهی کردید.