پوست یکی از مهم ترین اجزای بدن است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ما دارد. داشتن پوستی جوان و سالم آرزوی همیشکی افراد است. عواملی مانند افزایش سن و تماس با آلاینده های روزانه، اشعه های مضر نور خورشید، رادیکال های آزاد، استرس ها و ... سبب ایجاد مشکلاتی برای پوست ما می شوند. این عوامل آسیب رسان محیطی مشکلاتی از جمله ناهمواری ها و لک های تیره، خطوط و چروک به وجود می آورند. یکی از اقدامات موثری که برای درمان و پیشگیری از بروز این مشکلات وجود دارد، استفاده درست و اصولی از محصولات لایه بردار است. اگر شما نیز به دنبال راه حلی برای بهبود علائم پیری و لک و اسکارهای آکنه هستید، سرم لاکتیک اسید 10% و هیالورونیک اسید اوردینری نیاز شما را به خوبی برطرف می نماید. این سرم یکی از موثر ترین سرم های روشن کننده و یکدست کننده پوست است. همچنین به شما کمک می کند تا پوست سالم تر و صاف تری داشته باشید.

معرفی سرم لاکتیک اسید 10 درصد و هیالورونیک اسید اوردینری

سرم Lactic Acid 10% + Ha اوردینری با حجم 30 میلی لیتر و محصولی از کشور کانادا می باشد. این سرم با استفاده از لاکتیک اسید با غلظت 10% فرموله شده که نوعی آلفا هیدروکسی اسید (AHA) است. از این رو با لایه برداری سطحی و ملایم پوست، سلول های مرده را از بین می برد. این سرم به بهبود کلاژن سازی و بازسازی پوست کمک کرده و لک های تیره و خطوط ظریف را کاهش می دهد. استفاده از سرم The Ordinary Lactic Acid 10% + HA به مرور سبب روشن و شفاف شدن پوست می شود. این سرم لایه بردار، به دلیل داشتن عناصر آبرسان هیالورونیک اسید و گلیسیرین، به حفظ رطوبت پوست کمک می کند. لذا با تقویت لایه دفاعی پوست، مانع خشک و حساس شدن آن در اثر لایه برداری می شود.

معرفی سرم لاکتیک اسید 10 درصد و هیالورونیک اسید اوردینری

سرم لایه بردار لاکتیک اسید 10% اردینری حاوی عصاره فلفل تاسمانی با خواص تسکین دهنده می باشد. این عصاره گیاهی علائم سوزش و التهاب ناشی از لایه برداری را کاهش می دهد. سرم لایه بردار لاکتیک اسید 10% و هیالورونیک اسید Ordinary یک سرم سبک برای جوانسازی پوست است. این سرم ضمن بهبود رنگ و بافت پوست، لطافت و نرمی آن را افزایش می دهد. بهره گیری از فرمولاسیون و فناوری ‌های پیشرفته، مواد سازنده باکیفیت و رعایت استاندارد های دارویی در تولید این سرم سبب اثر بخشی بالای آن شده است. اثرات قابل مشاهده این سرم بعد از 4 تا 6 بار استفاده منظم و یا در طول 1 تا 2 ماه نمایان می شود. سرم لاکتیک اسید 10 درصد + هیالورونیک اسید برند The Ordinary فرمولاسیونی وگان و بدون تست حیوانی دارد. در ترکیبات این سرم از مواد مضر شیمیایی نیز استفاده نشده است.

لایه برداری قدرتمند پوست با سرم لاکتیک اسید 10% و هیالورونیک اسید اردینری

لاکتیک اسید یک اسید ملایم بوده که برای تمام پوست ‌ها مناسب است. ولی سرم اسید لاکتیک 10% اردینری یک لایه بردار قدرتمند می باشد. با وجود اینکه این سرم به گونه ای فرموله شده که به کمک ترکیبات هیدراته کننده، احتمال ایجاد حساسیت را به حداقل برساند. از طرفی دیگر، pH این سرم تقریبا 3.8 بوده که نزدیک بهpKa  لاکتیک اسید (مقدار در دسترس بودن اسید) می باشد و این سبب به حداکثر رسیدن میزان اثرگزاری اسید خواهد شد. لذا این محصول به دلیل غلظت بالای لاکتیک اسید و اثرگزاری بالای این سرم یک سرم ضدلک و روشن کننده قوی برای پوست است. اما اگر پوست حساسی دارید، از سرم لاکتیک اسید 10% + هیالورونیک اسید اوردینری با غلظت کمتر استفاده نمایید. مصرف اسید لاکتیک ملایم تر سبب ایجاد آمادگی پوست در مصرف سرم های قوی تر می شود.

سرم لاکتیک اسید و هیالورونیک اسید اوردینری با چه محصولاتی نباید استفاده شود؟

سرم اسید لاکتیک اوردینری یک لایه بردار اسیدی است و نباید به طور همزمان با سایر اسیدها و همچنین پپتید ها مصرف گردد. علاوه بر این، مصرف اسیدهای لایه بردار AHA و BHA در کنار ویتامین C که یک اسید ناپایدار است نیز به پوست آسیب می زند.

سرم لاکتیک اسید و هیالورونیک اسید اوردینری با چه محصولاتی نباید استفاده شود؟

سرم اسید لاکتیک اوردینری اصل را از کجا بخریم؟

سرم لاکتیک اسید و هیالورنیک اسید اردینری یکی از سرم ‌های تخصصی مراقبت از پوست از برند کانادایی اوردینری است. از آنجایی که سرم های اوردینری جزو محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات پوستی هستند، متاسفانه نمونه های فیک و تقلبی آن ها در بازار بسیار زیاد است. لذا در هنگام خرید سرم اوردینری به ظاهر بسته بندی و کیفیت جعبه و بطری و قطره چکان محصول، فونت نوشته های روی بطری و ... توجه نمایید. در صورتی که هر گونه تغییرات غیر معمولی را مشاهده کردید، به اصل بودن آن شک کنید. یکی دیگر از راه های حصول اطمینان از اصل بودن محصولات، چک کردن بچ کد آن ها است.

اما باید بدانید که هیچ کدام از این موارد راه قطعی و آسانی برای تشخیص اصل یا فیک بودن این سرم نیست. در واقع تنها راهی که می توانید از بابت اصل بودن سرم اردینری مطمئن باشید، این است که سرم را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید. فروشگاه رایا میکاپ یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که تمام سرم های اوردینری و سایر برندهای معتبر خارجی را از نمایندگی های مجاز این برندها تامین می نماید. این فروشگاه با وارد کردن مستقیم و بدون واسطه این محصولات، سبب فراهم نمودن آن ها با قیمت های مناسبی شده است. فروشگاه رایا میکاپ همچنین اصالت تمام محصولات خود را تضمین می کند. برای خرید و یا مشاهده محصولات برند های معتبر خارجی و اورجینال روی رایا میکاپ کلیک کنید.