دراگان اسکوچیچ در جمع خبرنگاران پس از پشت سر گذاشتن عمل جراحی درباره وضعیت جسمانی‌اش اظهار داشت: همه چیز خوب است. یک عمل خیلی کوچک بود و چند سالی منتظر بودم که انجامش بدهم. خوشبختانه موفقیت‌آمیز بود و همه چیز تحت کنترل و خوب است. دراگان اسکوچیچ درباره جلسه امروز تاکید کرد: جلسه درباره این بود که روند آماده‌سازی تیم ملی در اردوی بعدی چطور انجام شود. نقطه نظرات را شنیدیم و تصمیم می‌گیریم تا بهترین کمپ را داشته باشیم.

اسکوچیچ

اسکوچیچ: قاضی به بازیکنان درس بزرگی داد

سرمربی تیم ملی در خصوص اضافه شدن مربی به کادرفنی تیم ملی و ادامه همکاری با نفرات قبلی بیان داشت: این روزها درباره دستیارهایم صحبت می‌کنیم. در همین یکی ۲ روز آینده بیشتر صحبت و کادرفنی ما تقویت شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار با کانادا در مسیر حضور در جام جهانی ۲۰۲۲، کمک‌کننده خواهد بود یا خیر؟ گفت: فکر می‌کنم بهترین گزینه ممکن برای بازی دوستانه، کانادا بود. خوشبختانه با این تیم بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی در واکنش به کم بودن بازی‌های دوستانه تیم ملی تصریح کرد: اگر از من بپرسید درباره تعداد پنجره‌های فیفا می‌توانم صحبت کنم. این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است. نمی‌خواهم شرایط را با جام‌های جهانی قبلی مقایسه کنم.

وقتی اسکوچیچ با همسرش به نشست خبری آمد!