زینب سلیمانی فرزند حاج قاسم سلیمانی می باشد. در ادامه نامه زینب سلیمانی خطاب به دختر فلسطینی را مشاهده می نمایید.

زینب سلیمانی

واکنش زینب سلیمانی به پایان رژیم ترامپ

بسم الله الرحمن الرحیم

فلسطین پاره تن اسلام و مسئله اصلی جهان اسلام و امت اسلامی است. روز جهانی قدس که به ابتکار امام خمینی(ره) در تقویم امت اسلامی قرار گرفته‌است با پرچمداری امام خامنه‌ای مدظله العالی فرصتی برای زنده نگاه داشتن مسئله فلسطین و مقابله با فراموش سازی آن است.  

امروز مشاهده می‌شود آرمان آزادی قدس شریف از سوی نسل‌های نوی جبهه مقاومت بسیار پر شورتر، آگاهانه‌تر و با عزم اراده قوی‌‌تر دنبال می‌شود که پیامد آن استیصال رژیم صهیونیستی و رسوایی سازش‌طلبان است.

جبهه‌‌ای که جوانان فلسطینی در مقابل رژیم صهیونیستی گشوده‌اند و جنگ ترکیبی که علیه متجاوزان و حامیان آنها به راه  انداخته‌اند خانه عنکبوتی رژیم اشغال‌گر قدس را از درون مورد تهدید قرار داده است و امنیت آن رژیم را در تمامی ابعاد با مخاطره مواجه ساخته‌است به طوری که امروز دست پر قدرت جوانان فلسطینی یقه مزدوران صهیونیستی را نه فقط در مرزها که در ادارات، خیابان‌ها و خانه‌های آنها گرفته و سایه تهدید را بر سر آنان افکنده است.

شجاعت و شهامت زنان و مردان فلسطینی نه تنها خواب راحت را از چشم آنان ربوده بلکه رویای از نیل تا فرات آنان را به رویایی تعبیرناشدنی مبدل ساخته است.  

این نسل که شهد شیرین مجاهدت دلیرمردانی همچون شهید سلیمانی و هم رکابی رهبران جبهه مقاومت با او را چشیده است به خوبی دریافته‌است راه آزادی قدس شریف از «مقاومت» می‌گذرد و به همین خاطر همپا و همراه با رهبران جبهه مقاومت بسیار پرانگیزه و آرمان‌خواه‌تر از قبل در میدان حاضر شده و لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی  انداخته است و هر روز که می‌گذرد با تقویت جبهه مقاومت ابتکار عمل را بیشتر در دست می‌گیرد و امید آزادسازی قدس شریف را بیش از گذشته در دل‌ها زنده می‌کند.

زینب سلیمانی: سال‌ها مذاکره به آزادی فلسطین منجر نشد

آنچه امروز مقاومت فلسطینیان را پرشکوه تر از قبل ساخته حضور موثر دختران قهرمان و شیرزنان شجاع فلسطینی در صحنه نبرد است که همراه و همگام با برادران خود، سلحشورانه به میدان آمده‌اند. این پدیده اولا نشان دهنده عزم استوار جبهه مقاومت برای پیروزی و پرهیز از ضعف و انفعال در برابر دشمن صهیونیستی است و ثانیا نوید بخش نهادینه شدن فرهنگ مقاومت در متن زندگی فلسطینیان است و در بطن خود خبر از تربیت نسلی مقاوم در دامان پاک مادران مجاهدی را می‌‌دهد که امروز خالق حماسه های به یاد ماندنی در تاریخ فلسطین هستند.

امروز دختران و پسران  و جوانان انقلابی و  مبارز فلسطینی در یک همه پرسی پرشکوه رأی خود به آزادی فلسطین و نفی رژیم متجاوز را با سنگ‌هایی که به سوی مزدوران و دژخیمان صهیونیست پرتاب می‌‌شود اعلام می‌کنند.

حضور پرشکوه و باورنکردنی نسل نوی جبهه مقاومت در این میدان، این پیام مهم را نیز برای سازش‌طلبان دارد که رژیمی که از حفظ امنیت خود ناتوان است نخواهد توانست برای شما امنیت‌آفرین باشد و شمشیر قدس که امروز سران و مزدوران رژیم منحوس و جعلی اشغالگر قدس را نشانه رفته است شمشیری دو دم است که دم دیگر آن امیدهای واهی شما به این جرثومه تباه‌کاری در منطقه را قطع خواهد کرد.

و اما خطاب آخر من به خواهری است که این روزها تصویر شجاعت و غیرتش در جهان اسلام میدرخشد:

خواهرم! بدان که در پنجه‌افکندن در برابر اشغالگران خانه‌ات تا قطره آخر خون در کنارت هستیم و مشت‌ محکم و مصممت را در برابر متجاوزان پست و لعین صهیونیست توانمندتر خواهیم کرد؛ همچنان که پدر شهیدم بر این عهد استوار بود.

همچنین در برابر عزم پولادین شما جوانان فلسطینی برای ادامه راه شهدای مقاومت سر تعظیم فرود می‌‌آورم و ضمن اعلام همبستگی با مبارزات حق‌طلبانه شما، با رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز و شهید قدس شهید حاج قاسم سلیمانی عهد می بندم فریادگر شکوه حماسه تاریخی شما تا پیروزی نهایی بر دشمن صهیونیستی و بازگشت سرفرازانه به سرزمین‌های مادری باشم.

زینب سلیمانی
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

خاطره فرزند شهید سلیمانی از افطار حاج قاسم با رزمنده ها در خط