همواره خرید لوازم ‌خانگی امری دشوار است و تنوع بالا در مدل‌ها انتخاب آن را سخت‌تر می‌کند. یکی از لوازم خانگی که قطعا در هر خانه به چشم می‌آید، یخچال است. وجود یخچال در هر خانه از تمام لوازم خانگی دیگر مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی وغیره ضروری‌تر است. یخچال فریزر از وسایل لازم در خانه و محل کار است و تقریبا زندگی بدون آنها غیر ممکن به نظر می‌رسد و برای نگهداری مواد غذایی به آن احتیاج داریم.

یکی از دلایلی که باید در خرید یخچال وسواس بیشتری به خرج داد استفاده دائمی از آن و قیمت بالای آن است. یکی از برند‌هایی که خیال شما را از یخچال باکیفیت و بادوام آسوده می‌کند، ساید بای ساید و یخچال فریزرهای بوش است که می‌خواهیم به ویژگی‌ها و کارایی جدیدترین یخچال‌های بوش بپردازیم.

طراحی زیبا

 

طراحی زیبا

یخچال‌های بوش از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار هستند که می‌توانند آشپزخانه شما را زیباتر کنند. طراحی یخچال فریزر‌ بوش بسیار شیک و مدرن است و در رنگ‌های نقره‌ای، سفید و مشکی برای سلیقه‌های مختلف و دکوراسیون‌های متفاوت در هر آشپزخانه طراحی شده‌اند. یخچال فریزر‌های بوش از نظر طراحی قابل قبول هستند و به عنوان یک وسیله برای زیباتر کردن دیزاین آشپزخانه بسیار مناسب است.

یکی از مدل‌های پرطرفدار یخچال‌، یخچال فریزرهای بوش است که برای یک خانواده پرجمعیت مناسب است. شرکت بوش جدیدترین یخچال فریزرهای خود را با امکانات آبسردکن و یخ ساز اتوماتیک طراحی کرده و تنوع بالایی از نظر مدل و رنگ دارا است و می‌توانید یخچال‌ها را با رنگ سفید، مشکی و یا استیل انتخاب کنید. استیل به کار رفته در این محصول به تکنولوژی نانو مجهز است که به صورت ضد لک است و دیگر نگران لک شدن نخواهید بود.

یخچال ساید بای ساید بوش

یخچال‌های ساید بوش با ترکیب فضا فوق العاده جا دار برای نگهداری مواد غذایی تازه و طراحی مدرن و عالی نیاز روزمره هر خانواده را برطرف می‌کند. این یخچال‌ها قابلیت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر تضمین تازگی مواد غذایی، امکان دید کامل درون یخچال و فضای کافی را برای شما فراهم می‌کند. یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها، یخچال ساید بای ساید است که طراحی لوکس و ظرفیت بسیار بالایی دارند.

شاید بسیاری از افراد تصور کنند که این یخچال‌ها بیشتر فضا اشغال می‌کنند و گنجایش کمی دارند؛ اما باید بدانید که ظرفیت و امکانات یخچال ساید بای ساید بوش بیشتر از چیزی تصور می‌کنید بیشتر است. طبقات به کار رفته روی درب یخچال امکان تفکیک بیشتر مواد غذایی را فراهم می‌کند و دسترسی به مواد غذایی را آسان‌تر می‌کند. وجود درب بار بر روی یخچال‌های ساید بای ساید بوش، امکان دسترسی به نوشیدنی‌های مختلف را ساده‌تر می‌کند. همچنین باز شدن کمتر درب یخچال باعث می‌شود تا مصرف انرژی کاهش پیدا کند.

اگر از ظاهر زیبا و ویژگی ساید بوش بگذریم مسئله‌ای که باعث شده که امروزه افراد زیادی این محصول را برای خانه خود انتخاب کنند امکاناتی مانند مینی بار، یخ ساز و آبریز اتوماتیک است. این قابلیت‌ها به شما این امکان را می‌دهد که در طول شبانه روز، بدون احتیاج به باز کردن درب یخچال، آب خنک و یخ در دسترس داشته باشید.

یخچال ساید بای ساید بوش

 

ویژگی های جالب یخچال بوش

یخچال فریزرهای بوش، مجهز به مدرن‌ترین تکنولوژی خنک کننده است. این تکنولوژی نه تنها طعم خوش زندگی را به همراه دارد؛ بلکه هنگامی که هوس خوردن یک چیز خنک را می‌کنید می‌توانید از بین نوشیدنی‌های خنک و میوه‌های تازه انتخاب کنید. برند بوش برای تازه نگه داشتن مواد غذایی و چیدمان راحت در درون یخچال، از فناوری‌های نوین کم مصرف، فضای داخلی انعطاف پذیر و سیستم خلاقانه استفاده کرده است.

سیستم ضد برفک

این سیستم به طور خودکار برفک ایجاد شده روی مواد غذایی و دیواره فریزر را از بین می‌برد.

برچسب انرژی

برخلاف دیگر لوازم برقی آشپزخانه، یخچال فریزرها در طول شبانه روز روشن هستند. بنابراین کم مصرف بودن این محصول یک امری حیاتی است. برچسب A++ یخچال فریزر‌ها و ساید بوش به معنا مصرف کمتر انرژی نسبت به یخچال‌های دیگر است.

کنترل دما

برای تازه نگه داشتن مواد غذایی باید از دمای دقیق یخچال اطلاع داشته باشیم. یخچال فریزر‌های جدید و پیشرفته بوش، امکان تنظیم دقیق دما را در اختیار شما قرار می‌دهند.

سیستم حفاظت ضد باکتری

تمام یخچال‌ و ساید بای ساید‌ بوش، به عنصر طبیعی نقره در دیواره داخلی مجهز است. این ویژگی باعث عملکرد ضد باکتری یخچال شده و طول عمر مواد غذایی را افزایش می‌دهد.

طبقات شیشه ای

طبقات یخچال‌های بوش از جنس شیشه هستند که ایمنی بالایی دارند. خاصیت ایمنی این شیشه‌ها باعث می‌شود تا در صورت شکسته شدن تکه تکه نشوند و قادر به نگهداری مایعاتی است که بر روی آن ریخته می‌شود. این طبقات ضد خش است و به راحتی تمیز می‌شوند.

سیستم خنک کننده

حفظ شادابی مواد غذایی، میوه‌ها و سبزیجات موضوعی است که ما از یخچال انتظار داریم که آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. یخچال فریزر بوش به دلیل طراحی سیستم چندگانه، هوای خنک را در تمام قسمت‌های یخچال به گردش در می‌آورند و دما را به صورت یکسان حفظ می‌کنند. این موضوع باعث تازگی، طراوت و شادابی مواد غذایی خواهد شد.

 علاوه بر آن، سیستم خنک کننده در قسمت فریزر یخچال نیز از یخ زدگی اقلامی مانند گوشت، ماهی و غیره جلوگیری می‌کند و مواد فریز شده شما مانند روز اول ویژگی خود را حفظ خواهند کرد.

Home bar

از ویژگی‌های یخچال‌های ساید بای ساید بوش Home bar است. این تکنولوژی به شما کمک می‌کند تا دسترسی سریع‌تری به نوشیدنی‌ها و اقلام موجود در یخچال داشته باشید.

قیمت ساید و یخچال فریزر بوش

 

قیمت ساید و یخچال فریزر بوش

قیمت یخچال‌های بوش نسبت به اکثر یخچال‌های موجود در بازار بیشتر است و به همین دلیل مخاطبین خاص خود را دارد. یخچال‌های ساید بای ساید بوش جزو باکیفیت‌ترین و معتبرترین یخچال‌ها در بازار هستند. افرادی که قدرت خرید بیشتری دارند به سمت خرید یخچال‌های بوش کشیده می‌شوند.

 همانطور که گفتیم یخچال‌های ساید بای ساید بوش و یخچال‌های دوقلوی بوش، در رنگ‌های مشکی، سفید و نقره‌ای به بازار ارائه شده‌اند. معمولا قیمت یخچال فریزرهای بوش نقره‌ای و مشکی کمی بیشتر از یخچال‌های سفید است. در کل قیمت یخچال‌ فریزر و ساید بای ساید بوش در مقایسه با برندهای دیگر بیشتر است. قیمت مدل‌های مختلف ساید بای ساید‌های بوش با توجه به امکانات و ویژگی‌های ارائه شده متفاوت است.

امروزه اهمیت تغذیه بیشتر از زمان‌های دیگر مطرح است و حفظ و نگهداری مواد غذایی امری مهم در زندگی تمام افراد به حساب می‌آید. یخچال فریزرها از وسایل کاربردی در هر مکان محسوب می‌شود. به دلیل فروش بالا این محصول، رقابت زیادی بین تولیدکنندگان آن برقرار است و هر برند سعی می‌کند تا با به کارگیری تکنولوژی‌های مختلف و طراحی‌های متنوع سهم بیشتری از بازار را تصاحب کند. یخچال فریزر‌های بوش یکی از بهترین برند‌های این محصول در دنیا به حساب می‌آید. لوازم خانگی بوش به خصوص یخچال فریزر‌ها و ساید بای ‌ساید‌ها، با طراحی‌های مختلف و مدل‌های گوناگون، به نیاز مختلف افراد پاسخ می‌دهد. لذت استفاده از موادغذایی و میوه‌های تازه را با یخچال‌های بوش که دارای طراحی شیک و مدرن هستند، می‌توان تجربه کرد.