امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در دومین جلسه قرارگاه تبیین که با حضور فرماندهان و مسئولین یگان‌های عمده نزاجا در مرکز آموزش پشتیبانی شهید امانی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با بیان این که هر شخص باید در حد توان خود، در جهت تبلیغ جهاد تبیین بکوشد، گفت: امروزه بیش از 140 رسانه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند که نشان از قدرت و اقتدار بالای نظام مقدس ایران اسلامی دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش

اعلام 7 منطقه برای دریافت گواهی کسر خدمت ایثارگران نیروی زمینی ارتش

وی با بیان این که دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شده است، گفت:  امروزه دشمن فرهنگ، اقتصاد و توان دفاعی ما را نشانه گرفته و برای مقابله با آن، "فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین" نیاز است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اهمیت والای جایگاه جهاد تبیین در تثبیت جایگاه ولایت‌فقیه در جامعه، اظهار کرد: ولایت فقیه، عامل استمرار حرکت فعالانه و پویایی انقلاب است. ارزش‌های کشور، رهین رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به تعظیم قدرت‌های بزرگ جهان در مقابل اقتدار ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با اقتدار صریح خود، باعث شده که کشورهای دارای حق وتو، به دنبال راهی برای راضی کردن ما در مذاکرات باشند.
وی با اشاره به پیشرفت‌های زیرساختی و امکاناتی در مرزهای کشور، تصریح کرد: اتحاد در کشورهای اسلامی، موجب ناامیدی روزافزون دشمنان اسلام خواهد شد.
امیر سرتیپ حیدری، ادامه داد: توان رزمی نیروی زمینی ارتش به نحو چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است و در حوزه موشک‌های نقطه‌زن، به بالاترین دستاوردها رسیده‌ایم. موفقیت امروز را مرهون تلاش و زحمات تک تک فرماندهان و کارکنان نزاجا هستیم و این امر موجب شده تا رهبر معظم انقلاب از این نیرو، رضایت کاملی داشته باشند.

هشدار فرمانده نیروی زمینی ارتش به داعش

وی با بیان این که در نیروی زمینی ارتش، عدالت محوری در دستور کار ما قرار دارد، اظهار کرد: ما در طرح‌های لبیک، به دنبال تبیین این مسائل هستیم.
سرتیپ حیدری با اشاره به ویژگی‌های یک فرمانده موفق، خاطر نشان کرد: یک فرمانده موفق، باید برای سربازان خود علاوه بر فرمانده بودن، در نقش پدر و رهبر نیز ظاهر شود. این سه نقش باید ایفا شود تا ما مبادرت به طرح‌های لبیک داشته باشیم.
امیر سرتیپ حیدری با بیان این که کمک به جوانان در راستای زندگی مشترک و دادن تسهیلات از دیگر اهداف طرح‌های لبیک نزاجا است، گفت: در طرح‌های لبیک، ده دسته از افراد را تحت پوشش خود قرار داده‌ایم و در جهت بهبود وضع معیشتی کارکنان می‌کوشیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که امروزه هیچ یک از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران از هزینه‌های درمان بیماری‌های صعب‌العلاج تحت فشار نیست، گفت: در تلاش هستیم تا زندگی شرافت‌مند و با اقتداری را برای کارکنان رقم بزنیم.

خاطرات فرمانده تیپ ۴۵ تکاور نیروی زمینی ارتش از زندان تکریت