کارواش نانوبخار که به دستگاه شستشو دهنده‌ی خودرو با کمک بخارآب و مواد شوینده نانو اطلاق می‌شود، در صورتیکه در بهترین کیفیت خود و از مراکز مورد اطمینان تهیه شود، تأثیر بسزایی را در ارتقای راندمان کاری یک مجموعه کارواش خواهد داشت؛ چراکه با افزایش سرعت و ارتقای کیفیت شستشوی خودرو، مشتریان از تمیزی خودروی خود احساس رضایت بیشتری را کسب کرده و درنتیجه این رضایت، به مشتریان دائمی شما تبدیل می‌شوند. همچنین از آنجایی که کارواش نانو بخار امکان شستشوی حساس‌ترین بخش‌های خودرو از جمله موتور و قطعات الکترونیک و دیگر قطعات تعبیه شده در زیر کاپوت را فراهم می‌آورد، می‌تواند در میان متقاضیان شستشوی خودرو از طرفداران خاصی بهره‌مند شود.

کارواش نانو بخار

آشنایی با کارواش نانو بخار

در سال‌های اخیر با پیشرفت علم و حضور فناوری‌های مختلف در صنایع متعدد در داخل و یا خارج از کشور، جهت افزایش کیفیت انجام بسیاری از امور، شاهد حضور ماشین آلات و تجهیزات متفاوت در مراکز مختلف از جمله کارواش‌ها هستیم. کارواش نانو بخار که محصول تحقیق و پژوهش در زمینه‌ی نانو تکنولوژی است، توانسته در زمینه‌ی شستشوی خودرو با فراهم آوردن مزایای متعدد، خوش درخشیده و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گیرد. در این فناوری با استفاده از پودر‌های نانو به شستشوی خودرو اقدام می‌شود که در نتیجه‌ی برخورد ذرات پودر نانو به سطوح آلوده، جرم و کثیفی‌های موجود در خودرو بیرون ریخته شده و از سطح جدا می‌شود.

کاربرد اصلی دستگاه نانو بخار

دستگاه کارواش نانو بخار برخلاف دیگر دستگاه‌های مورد استفاده در کارواش‌ها، می‌تواند در کلیه‌ی امور تمیزی و شستشوی خودرو با کمترین آسیب ممکن به اجزای آن، مورد استفاده قرار گیرد. کلیه‌ی اعمالی را که می‌توان با یک دستگاه بخار شوی نانو به انجام رساند می‌توان به چهار دسته‌ی کلی صفرشویی، رینگ شویی، روشویی، موتورشویی تقسیم کرد.

صفرشویی با نانو بخار

دستگاه کارواش نانو بخار به علت عدم پاشیدن آب به طور مستقیم و تبدیل آب مصرفی به بخار و استفاده‌ی پر قدرت از بخار ایجاد شده، می‌تواند در راستای تمیزی بخش‌های داخلی خودرو از جمله صندلی، داشبورد، کانال‌های کولر، صندوق عقب و... بسیار مفید واقع شود. از آنجایی که عملکرد کارواش نانو بسیار پرقدرت است نیازی به جداسازی بخش‌های متفاوت از جمله صندلی نبوده و می‌توان به همان شکل کوچک‌ترین درز‌های بین صندلی را نیز از آلودگی‌های به وجود آمده تمیز نموده و حس خوبی را از رانندگی و نشستن در خودرویی کاملاً تمیز دریافت کرد.

صفرشویی با نانو بخار

روشویی خودرو با نانو بخار

یکی دیگر از بخش‌های مورد استفاده‌ی نانو بخار، روشویی کلی خودرو می‌باشد. در حقیقت کارواش نانو بخار این امکان را به وجود می‌آورد که مناطق دور از دسترس در سقف ماشین (خصوصاً ماشین‌های بزرگ‌تر با ارتفاع بیشتر) و یا دیگر بخش‌هایی که عموماً امکان انتقال آب به آن قسمت و شستشوی دقیق آن وجود ندارد، با استفاده از فشار بخار با کمترین آسیب ممکن به رنگ خودرو و یا دیگر بخش‌های آن پاک شده و خودرویی کاملاً تمیز همانند خودرو‌های پولیش خودرو، به مشتری تحویل داده شود.

موتور شویی با نانوبخار

شستشوی موتور خودرو که از حساس‌ترین قطعات به کار رفته در کاپوت خودرو است، یکی از چالش‌های بزرگ در هنگام شستشوی دقیق و کامل خودرو می‌باشد. چراکه با توجه به حساسیت این قطعه به برخورد قطرات آب، عملاً امکان استفاده از لوازمی که در روشویی خودرو استفاده می‌شده، وجود نداشته و ممکن است مشتری پس از نتیجه‌ی نهایی از تمیزی موتور و قطعات داخل کاپوت چندان راضی به نظر نرسد. کارواش نانو بخار با برخورداری از قدرت بسیار بالا در پخش ذرات مواد شوینده نانو و بخار آب به راحتی امکان شستشوی دقیق بخش‌های متفاوت موتور و سایر قطعات را به وجود آورده و کلیه‌ی گرد و غبار، مواد روغنی و چربی و... موجود در این قطعات را به راحتی بدون آسیب به آن‌ها از بین خواهد برد.

دیگ بخار

کارواش بخار همان دیگ بخار هست که به واسطه تغییر بعضی اجزا برای کارکرد آسان تر در کارواش ها صورت پذیرفته فلذا به لحاظ مکانیسم کاری تفاوتی ندارند . بویلر یا همان دیگ بخار رو می توانید از شرکت زاگرس ماشین تهیه کنید

رینگ شویی با نانو بخار

تمیزی رینگ و براق بودن آن از جمله عواملی است که بر ظاهر کلی خودرو تأثیر بسزایی دارد. از این‌رو بسیاری از صاحبان خودور در هنگام مراجعه به کارواش بر روی تمیزی رینگ حساسیت ویژه‌ای از خود نشان می‌دهند. کارواش نانو بخار که قابلیت پخش ذرات مواد شوینده و بخار آب را با قدرت بسیار بالایی دارد، امکان شستشوی منافذ و بخش‌های ریزی که در طرح رینگ وجود دارد را فراهم آورده و می‌تواند در آخر بدون ایجاد هیچگونه خط و خشی در رینگ، آلودگی‌های موجود در آن را از بین ببرد.

رینگ شویی با نانو بخار

مزایای استفاده از دستگاه نانو بخار

استفاده از کارواش نانو بخار به جهت شست وشو و تمیزکاری بخش‌های مختلف خودرو هم برای صاحبان کارواش هم مشتریان می‌تواند مزایای گسترده‌ای را در پی داشته باشد. از جمله این مزایا می‌توانیم به موارد زیر اشاره نماییم.

صرفه‌جویی در مصرف آب با استفاده از دستگاه نانو بخار

از آنجایی که در دستگاه نانو بخار آب به طور مستقیم مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و این بخار آب ایجاد شده است که با فشار بسیار بالا بر سطوح آلوده برخورد می‌کنند، مصرف نهایی آب در یک کارواش به شدت کاهش پیدا می‌کند که این امر در کشور ایران که عموماً با مشکلات کم آبی دست و پنجه نرم می‌کند، می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

سطوح شسته شده دیرتر از قبل کثیف می‌شوند

پس از شستشوی خودرو با استفاده از کارواش نانو بخار و مواد شوینده‌ی نانو، ذرات این مواد شوینده تا مدتی بر روی خودرو باقی می‌مانند که این موضوع مانع از جذب گرد و غبار بر روی بخش‌های متفاوت آن شده و در نتیجه مشتری رضایت بیشتری را از این نوع شستشو به نسبت روش‌های پیشین کسب می‌کند.

توانایی حذف بسیاری از لکه‌ها با جلوگیری از پوسیدگی خودرو

بسیاری از مواد شوینده‌ای که عموماً در حذف لکه‌های ماشین به کار ‌می‌روند در اثر استفاده‌ی مداوم می‌توانند منجر به مات شدن سطح خودرو و یا ایجاد پوسیدگی در سطح آن شوند. این درحالی است که استفاده از مواد شوینده نانو بخار و یا استفاده از دستگاه کارواش بخار چنین اثراتی را به دنبال نخواهد داشت.

مزایای استفاده از دستگاه نانو بخار

جهت خرید دستگاه کارواش نانو بخار و ارتقای امکانات کارواش خود می‌توانید به سایت کارواش بخار فناوران عرضه‌کننده انواع محصولات کارواش بخار مراجعه نمایید. این مرکز با فروش اقساطی محصولات با کیفیت خود بدون بهره و ارائه خدمات پس از فروش گارانتی و نصب و راه‌اندازی رایگان دستگاه‌های خریداری شده، زمینه‌ی خریدی موفقیت‌آمیز و رضایت‌بخش را به وجود خواهد آورد. برای مراجعه به وبسایت این مرکز می‌توانید از آدرس carwash-steam.com استفاده نمایید.