گروه صنعتی کرمان خودرو  یک شرکت خودروسازی و وارد کننده ایرانی است که در دی ماه ۱۳۶۹ با نام  صنایع خودروسازی کرمان  برای واردات مدل‌های مختلف خودروهای دوو تأسیس شد و از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را در زمینه ساخت و مونتاژ خودرو آغاز کرد.این شرکت به همراه هواپیمایی ماهان زیر نظر موسسه خیریه مولی الموحدین قرار دارند. مدیرعامل کرمان موتور از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۸ مهندس یاد ابوالفضل سجادی بنیان‌گذار اولین بخش خودروسازی خصوصی در کشور بود.

شرایط فروش جکS5

اطلاعیه مهم شرکت کرمان موتور

مشتریان کرمان موتور می توانند تا اقساط ۱۸ و ۳۰ ماهه جک S5 فیس لیفت را خریداری کنند. موعد تحویل این طرح فروش ۹۰ روز کاری اعلام شده است و از سویی S5 فیس لیفت با مدل ۱۴۰۱ به دست خریداران می رسد. قیمت مصوب جک S5 فیس لیفت کرمان موتور ۸۲۰ میلیون تومان است و نسبت به گذشته افزایش پیدا نکرده است.

کرمان موتور اعلام کرده است که مشتریان می توانند از صبح شنبه مورخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ نسبت به پیش خرید اینترنتی S5 فیس لیفت اقدام کنند. همچنین در مرحله ثبت نام به پیش پرداخت ۴۲۰ و ۵۲۰ میلیون تومانی نیاز است. سند خودروها هم تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند. همچنین سود تاخیر نیز به صورت ماهانه و یک درصد در نظر گرفته شده است.

خبرهای خوش کرمان موتور؛ افزایش ظرفیت تولید شاسی بلند محبوب«جک اس۵»