یادگیری آموزش های اینستاگرام یکی از گام های اساسی برای استفاده ی بهتر و کاربردی تر از این اپلیکیشن می باشد، به خصوص که با دانستن تمامی قابلیت ها و ویژگی های این برنامه کسب درآمد از اینستاگرام نیز افزایش خواهد یافت. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مقاله از رایانه کمک به معرفی آموزش های کاربردی اینستاگرام بپردازیم.

 

آموزش تکنیک های اینستاگرام

کاربران این اپلیکیشن با اهداف مختلفی از آن استفاده می کنند اما مهم نیست با چه هدفی در این برنامه فعالیت می کنید دانستن تکنیک های اینستاگرام و آموزش اینستاگرام حرفه ای برای هر کاربری الزامی است در ادامه به معرفی چند تکنیک کاربردی که شاید کمتر کسی از آن ها خبر داشته باشد پرداخته ایم.

  • پاسخ سریع دایرکت اینستاگرام

یکی از آموزش های کاربردی اینستاگرام استفاده از قابلیت  Quick Reply می باشد که در اختیار اکانت های بیزنسی قرار داده شده است، اینستاگرام این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا با آماده سازی پاسخ های آماده در مواقع لزوم آن ها را برای مخاطبین خود ارسال نمایند.

این تکنیک در صورتی که صاحب پیج تجاری باشید و تعداد زیادی دایرکت در طول روز دریافت نمایید بسیار مناسب است، برای استفاده از این قابلیت باید به طریق ذیل عمل کنید:

  1. متن مورد نظر خود را برای یک شخص در دایرکت اینستاگرام ارسال نمایید.
  2. حال بر روی متن ارسال شده نگه دارید.
  3. در پنجره ی باز شده بر روی گزینه ی (Save Reply) ضربه بزنید.
  4. برای متن خود یک میانبر (Shortcut) انتخاب نمایید.
  5. در آخر بر روی آیکون (✔) ضربه بزنید.

با این روش می توانید زمانی که قصد پاسخ گویی سریع به مخاطبین خود در دایرکت را دارید متن میانبر مربوطه را در کادر تایپ متن وارد کرده و آن را ارسال نمایید.

•	پاسخ سریع دایرکت اینستاگرام

  • GRID پست های اینستاگرام

GRID یکی از استایل های محبوب برای پست گذاشتن تصاویر به صورت شبکه ای می باشد. این سبک سبب زیباتر شدن اکانت شما خواهد شد برای این کار باید از برنامه های مختلفی استفاده نمایید، در مقاله ی "نحوه استفاده از GRID در پست اینستاگرام" به معرفی و روش استفاده از بهترین اپلکیشن ها برای تبدیل عکس ها به تصاویر شبکه ای و لزوم اشتراک گذاری پست های GRID برای جذب دنبال کنندگان بیش تر پرداخته ایم.

•	GRID پست های اینستاگرام

آموزش ترفندهای اینستاگرام

یکی از ترفندهای کاربردی اینستاگرام امکان قرار دادن چند لینک در بیو اینستاگرام می باشد همان طور که می دانید اینستاگرام اجازه ی وارد کردن یک لینک را در بخش بیو به کاربران می دهد اما برای قرار دادن چند لینک می توان از وب سایت زیلینک استفاده کرد، برای این کار کافی است مراحل ذیل را طی کنید:

  1. وارد وب سایت Zilink شده و ثبت نام نمایید.
  2. بعد از وارد کردن اطلاعات خود (ایمیل، شماره تلفن، رمز عبور و نام کاربری) به جهت ثبت نام در این سایت از بخش داشبورد سایت بر روی (ساخت اولین زیلینک) کلیک کنید.

 

آموزش ترفندهای اینستاگرام

  1. در صفحه ی پیش روی یک پروفایل ایجاد کنید.
  2. حال روی گزینه ی افزودن بلاک ضربه زده و نوع بلاک را انتخاب نمایید.
  3. در این مرحله باید بر روی گزینه ی (لینک) کلیک کرده و متن و آدرس مربوطه را وارد نمایید.
  4. حال باید بر روی گزینه ی (ذخیره) ضربه بزنید.
  5. در بخش داشبورد سایت در کنار لینک شخصی گزینه ی کپی را انتخاب کنید.
  6. در آخر لینک کپی شده را در بخش بیو اینستاگرام قرار دهید.

 

  • حذف کامنت در اینستاگرام

حتما بارها برای شما هم پیش آمده است که بعد از گذاشتن کامنت در زیر یک پست از آن پشیمان شده و تصمیم گرفتید آن را حذف کنید، یا از کامنتی که شخصی زیر پست شما گذاشته است خوشتان نیامده و دوست دارید خیلی زود آن را پاک کنید، باید به شما بگوییم این کار به سادگی امکان پذیر است، تمامی روش های حذف کامنت های اینستاگرام در گوشی های اندروید و آی او اس و ویندوز به صورت قدم به قدم و تصویری در مقاله ای تحت عنوان "حذف کامنت در اینستاگرام در اندروید، ios و نسخه تحت وب" آورده شده است و شما می توانید به راحتی از طریق این لینک به آموزش مربوطه دسترسی داشته باشید.

 

آموزش های مخفی اینستاگرام

آموزش های مخفی اینستاگرام بخش دیگری از آموزش های مربوط به این اپلیکیشن می باشد که شامل بخش های متنوعی می شود و ما در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

  • حذف فالوور اینستاگرام بدون بلاک کردن

یکی از قابلیت های نسبتا جدید اینستاگرام حذف فالوور بدون بلاک کردن می باشد، پیش تر، اگر تمایل به حذف یکی از فالوورهای خود داشتید به ناچار باید شخص را بلاک می کردید اما با این ترفند جدید اینستاگرام می توان بدون بلاک کردن شخص را از فالوورها حذف کرد.

کافی است به بخش Followers  اکانت خود وارد شده و گزینه ی remove در کنار اکانت شخص مورد نظر را انتخاب نمایید.

 

•	حذف فالوور اینستاگرام بدون بلاک کردن

  • مخفی کردن پست های تگ شده

تمامی پست هایی که کاربر در آن ها تگ شده است در صفحه ی کاربری او قابل مشاهده می باشد اما برای اینکه نخواهید پست های تگ شده نمایش داده شود از مسیر ذیل استفاده کنید:

  1. در صفحه ی خود، آیکون تگ ها را انتخاب کنید.
  2. پست مورد نظر را انتخاب و بر روی آیکون سه نقطه ضربه بزنید.
  3. در پنجره ی باز شده بر روی گزینه ی Tag Options ضربه بزنید.
  4. گزینه ی Hide From My Profile را برای مخفی کردن این پست در پیج خودتان انتخاب نمایید.

•	مخفی کردن پست های تگ شده

مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن در اینستاگرام

برای مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن در این برنامه باید از قابلیت Activity Status طبق مسیر ذیل استفاده کنید.

Setting >> Privacy >> Activity Status>> Show Activity Status

مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن در اینستاگرام

 

  • حذف تاریخچه جست و جوی اینستاگرام

همان طور که می دانید تمامی جست و جوهای انجام شده در اینستاگرام در بخش تاریخچه ی جست و جو نمایش داده می شود، این موضوع ممکن است برای بسیاری از افراد خوشایند نبوده و تمایل به حذف آن داشته باشند، گاهی اوقات با حذف هیستوری اینستاگرام نیز ممکن است با وارد کردن یک حرف تمامی جست و جوهای قبلی نمایش داده شود که این به معنای پاک نشدن کامل تاریخچه ی جست و جو یا هیستوری اینستاگرام است، به همین دلیل باید با روشی مطمئن و بدون بازگشت اقدام به حذف هیستوری کرد ما این روش را در مقاله ی "آموزش حذف کامل هیستوری از جستجو اینستاگرام" به صورت کامل توضیح داده ایم، اگر مایل به یادگیری این آموزش هستید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

آموزش الگوریتم های اینستاگرام

پیروی از الگوریتم های اینستاگرام به بهبود رتبه ی پیج، به خصوص برای افرادی که با هدف تجارت و بیزینس در این اپلیکیشن فعالیت دارند کمک بسیاری خواهد کرد، در ادامه به برخی از ترفندهایی که جزء الگوریتم های اینستاگرام بوده و می توانید برای ارتقاء صفحه ی خود از آن استفاده کنیم می پردازیم:

  • انتشار محتوای ویدیویی
  • انتشار محتوای با کیفیت و منظم
  • برقراری تعامل با کاربران
  • استفاده ی درست از هشتگ ها
  • انتشار محتوا در زمان درست
  • باز نشر دوباره ی محتواها

 

آموزش فیلترهای اینستاگرام

یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران در خصوص فیلترهای اینستاگرام با آن مواجه می شوند عدم امکان استفاده از این فیلترها می باشد، با وجود اینکه زمان زیادی می گذرد که فیلترها به این برنامه اضافه شده اند اما هنوز برای تعدادی از کاربران نمایش داده نمی شود، برای رفع این مشکل بهتر است اینستاگرام خود را آپدیت نمایید. در صورتی که مشکل رفع نشد از برنامه و اکانت خود خارج شده و بار دیگر وارد شوید، اگر باز هم مشکل ادامه داشت گوشی خود را مجددا راه اندازی کرده یا برنامه را بار دیگر نصب نمایید.

سخن پایانی:

یادگیری آموزش های اینستاگرام یکی از الزامات فعالیت در این اپلیکیشن می باشد، آموزش های اینستاگرام بسیار وسیع بوده و به بخش های مختلف این برنامه مربوط می شود ما سعی کردیم در این مقاله به معرفی برخی از کاربردی ترین آموزش های اینستاگرام بپردازیم، امیدواریم مطالب ارائه شده مورد استفاده ی شما قرار گرفته باشد اگر در هر یک از بخش های عنوان شده با سوال یا مشکلی رو به رو شده اید می توانید با کارشناسان رایانه کمک از طریق شماره های 909071540 یا 0217129  در ارتباط باشید.