محل اقامت در سفر یکی از چیز‌های مهمی است که به‌هیچ‌وجه نمی‌توان آن را نادیده گرفت. حتی اگر قرار باشد سفری ارزان‌قیمت و اقتصادی بروید هم لازم است خیالتان از جایی که شب‌ها در آن استراحت می‌کنید آسوده باشد. سفر برای افرادی که همیشه در گیردار زندگی روزمره هستند و خستگی و فشار کار را تحمل می‌کنند، یک فرصت بسیار مغتنم است. حالا که قرار است از این فرصت مغتنم برای استراحت کردن و انرژی گرفتن دوباره استفاده کنید، بهتر است طبق اصول پیش بروید. یکی از اصول اولیه، رزرو سوئیت و آپارتمان در شهر مقصد است. شما اگر قرار باشد مسافر تهران باشید، چه روشی را برای اقامت انتخاب می‌کنید؟ ترجیح می‌دهید سفرتان را در هتل بگذرانید یا سوئیت و آپارتمان مبله انتخاب شماست؟ اگر هنوز نظر قطعی در این باره ندارید، ما در این مطلب همراه شما هستیم تا کمکتان کنیم بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سفر به تهران

تهران شهر بزرگ و شلوغی است که معمولاً افراد به‌عنوان یک مقصد برای سفر تفریحی به آن نگاه نمی‌کنند. به‌طورکلی تهران همیشه شهری پر از امکانات و فرصت‌های کاری مختلف بوده است. همین باعث شده تا بیشتر سفرهایی که به این شهر بزرگ انجام می‌شود محدود به سفرهای کاری یا سفرهای کوتاه یک یا دوروزه شود. واقعیت این است که تهران آن‌قدر جاذبه‌ها و جنبه‌های مختلف دارد که حتی اگر یک سال هم به آن سفر کنید، بازهم اتفاق‌ها و مکان‌های زیادی برای دیدن و کشف‌کردن دارد. از قدمت و جاذبه‌های تاریخی‌اش گرفته تا مکان‌ها و معماری‌های مدرنی که امروز در تهران به‌عنوان نماد مهمی از این شهر شناخته می‌شوند. اگر تابه‌حال فرصت سفر تفریحی به تهران را نداشته‌اید، توصیه می‌کنیم برای یک سفر خانوادگی به این شهر برنامه‌ریزی کنید. از طریق هومسا اجاره سوئیت در تهران را برای اقامت خود قطعی کنید و این بار، سفری متفاوت‌تر به پایتخت ایران داشته باشید.

جا‌های دیدنی تهران

اگر بخواهیم صحبت از جاذبه‌های تاریخی تهران و پیشینه این شهر را آغاز کنیم، بدون شک اولین مکان‌هایی که به ذهن می‌رسد کاخ گلستان، موزه ایران باستان، کاخ سعدآباد، خانه موزه مقدم و باغ فردوس تهران است. این‌ها تنها چند مورد از لیست بلند جاذبه‌های تاریخی و مهم شهر تهران است که سالانه بازدید‌کنندگان زیادی برای دیدن آنها، مسافر تهران می‌شوند.

تعطیلاتی مثل نوروز که شهر تهران حسابی خلوت و تمیز است بهترین فرصت برای سفر محسوب می‌شود. به‌راحتی می‌توانید برای آسایش بیشتر از قبل برای اجاره آپارتمان و خانه روزانه در تهران اقدام کنید و در خلوت‌ترین و تمیز‌ترین روزهای سال، تهران را ببینید.

همه چیز در نوروز تهران رنگ و بوی دیگری دارد. تهرانی که بیشتر اوقات شلوغ و پر رفت‌وآمد است، در روزهای اول بهاری می‌توان در آن کوه دماوندی که پوشیده با ابرهای بهاری است را دید. یکی دیگر از جذابیت‌های سفر به این شهر، اقامت در بوتیک هتل‌های تهران است.

استراحت در بوتیک هتل‌هایی زیبا و جذاب تهران فرصتی می‌دهد تا شب‌ها و اوقات استراحت خود را در جذاب‌ترین محل‌های اقامتی بگذرانید و روز، در معماری مدرن و پیشرفته آن قدم بزنید.

asdsadds

یکی از معماری‌های شهری جدید که نه‌تنها در تهران بلکه در کل جهان به شهرت جهانی رسیده است، برج میلاد است. برج میلاد پنجمین برج بلند جهان محسوب می‌شود و سازه‌ای بسیار ارزشمند و مهم است. پل طبیعت، باغ کتاب تهران، مگامال و ایران مال هم جزء دیگر معماری‌های و جاذبه‌های مدرن شهری محسوب می‌شود که دیدن آنها خالی‌ازلطف نیست.

حتی اگر فرصت سفر نوروزی به تهران را هم نداشته باشید، می‌توانید اجاره روزانه ویلا و سوئیت تهران را موکول به روزهای دیگر سال کنید و سراغ طبیعت بکر این منطقه بروید. دربند، درکه، پارک چیتگر، توچال و بام لند چیتگر جز مناطقی است که به‌خاطر طبیعت سبز، تمیز و روح‌بخششان معروف شده‌اند. فقط کافی است از صفحه ویلا‌ها و محل اقامت‌های تهران در بخش معرفی هومسا، مناسب‌ترین و بهترین مکان برای سفرتان را انتخاب کنید و یک سفر کوتاه یکی دوروزه به یکی از جاذبه‌های طبیعی داشته باشید. هومسا تلاش کرده است تا ارزان‌ترین و بهترین محل‌های اقامتی را برای اعضای خانواده بزرگ خود فراهم کند.

جاهای دیدنی تهران در شب

شب تهران هم دیدنی است! شهری روشن و غرق نور که با هزاران رنگ زنده شده است. یکی از بهترین مکان‌هایی که برای دیدن شب تهران می‌توانید به آنجا بروید بام تهران است. قدم به بام تهران بگذارید و شهری به آن عظمت و بزرگی را در یک‌لحظه، زیر پای خود ببینید! شهری که هزار خانه روشن و هزار امید و آرزو در هر یک از این خانه‌ها دارد. تهران جایی برای دوباره دیدن است.

محل اقامت در تهران با هومسا

اگر آشنا یا دوستی در تهران ندارید که بتوانید مهمان آنها باشید، اصلاً نگران نباشید. هومسا دوست و آشنای شما در تمام شهرها، به‌خصوص تهران است. فقط کافی است سری به سایت هومسا بزنید، بهترین و متنوع‌ترین محل‌های اقامتی تهران در سایت هومسا را ببینید و باتوجه‌به بودجه و برنامه‌ریزی سفرتان، محل اقامت را انتخاب کنید. با هومسا می‌توانید ارزان‌ترین و به‌صرفه‌ترین اقامت را تجربه کنید. به جمع خانواده ما بپیوندید.