اوضاع اقتصادی و رخدادهای پیش‌بینی‌نشده‌ای مثل پاندمی کرونا، به ما ثابت کرد اگر فرصت یا موقعیتی وجود داشته باشد که بتوان از طریق آن راهی برای زندگی بهتر و آرام‌تر پیدا کرد، نباید از آن غافل شد. این روزها افراد زیادی در تلاش برای مهاجرت یا دریافت پاسپورت دومی هستند که به آنها آزادی سفر می‌دهد. همین موضوع باعث شده تا شرکت‌ها و افراد زیادی ادعای آسان کردن این مسیر را داشته باشند، اما همه چیز به این راحتی نیست. کم نشنیده‌ایم کلاهبرداری‌‌ها و اتفاق‌هایی که در نهایت سرنوشت خوشی هم نداشته‌اند. اگر به فکر دریافت پاسپورت دوم یا سرمایه‌گذاری در برنامه‌های مختلفی هستید، بسیار مهم است که سراغ مشاور و مرجعی قابل‌اعتماد بروید. به نظر شما چه ویژگی‌هایی برای پیداکردن یک دفتر مشاوره موفق و مورد اعتماد ضروری است؟ شرکت کنکاش با بیش از ۳۰ سال سابقه و کارنامه‌ای موفق در این حوزه را می‌شناسید؟ اگر دنبال رسیدن به پاسخ سؤالات هستید و می‌خواهید با یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های اخذ اقامت و تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری در ایران آشنا شوید، تا پایان همراه ما در این مطلب باشید.

شرکت اخذ اقامت، تابعیت و پاسپورت

شرکت اخذ اقامت، تابعیت و پاسپورت متشکل از مشاوران، وکلا و افراد متخصصی است که به سرمایه‌گذاران و افراد متمول مسیرهای سرمایه‌گذاری جهانی را نشان می‌دهد. با استفاده از راهنمایی‌ها، مشاوره‌ها و خدمات این شرکت می‌توانید برنامه‌های مناسب سرمایه‌گذاری و اخذ شهروندی خود را پیدا و برای اخذ پاسپورت دوم و داشتن آزادی سفر اقدام کنید. این مجموعه مسئول ارائه مشاوره و راهنمایی به مشتری در مورد نحوه آماده کردن مدارک موردنیاز و تکمیل فرآیند‌های مختلف برای برنامه‌های اخذ شهروندی است. مشاور باید در مهلت‌های زمانی دقیق کار کند و به طور مداوم از طریق ایمیل، ملاقات‌های حضوری یا تلفن با مقامات و مشتری‌های خود ارتباط برقرار کند. مهم‌تر از همه، باید درک درست و کار‌آمدی از روش‌های سرمایه‌‌گذاری، اخذ شهروندی و قوانین مرتبط با برنامه‌های مختلف آن داشته باشد. همین ویژگی‌ها و شرایطی که گفتیم باعث شده تا کنکاش یکی از موفق‌ترین شرکت‌های اخذ اقامت و تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری فعال در این حوزه باشد.

کنکاش مأموریت اصلی خود را نه به دید تجاری بلکه با دیدی صادقانه می‌بیند. این شرکت تلاش می‌کند تا با ارائه مشاوره دقیق، صادقانه و حرفه‌ای به مشتریان خود، روش‌‌های مختلف سرمایه‌گذاری و اخذ تابعیت را نشان دهد تا در وهله اول، متقاضیان بتوانند بهترین روش ممکن و متناسب با شرایط خود را انتخاب کنند. برای مثال اگر دنبال آزادی سفر هستید و می‌خواهید پاسپورت قدرتمندی، مثل پاسپورت دومینیکا را داشته باشید، کنکاش مسیر را برای شما روشن می‌کند. با توضیح و ارائه شرایط لازم، ویژگی‌های این برنامه و روند کلی آن، زمینه آشنایی کامل شما با برنامه CBI دومینیکا را فراهم خواهد کرد.

در قدم بعدی وقتی می‌خواهید در کشور دیگری سرمایه‌گذاری کنید، مشاور تابعیت و پاسپورت بهترین دوست شماست. او یک متخصص آگاه و باتجربه است که قوانین و مقررات کشور مقصد را می‌داند. همچنین می‌تواند به بهترین وجه به شما پیشنهاد یا توصیه‌های مختلفی کند و تنها فرد مناسبی است که به شما برای سرمایه‌گذاری کمک خواهد کرد. اقامت اروپا برنامه‌ها و روش‌های خاصی دارد، اما با کنکاش می‌توانید سراغ بهترین برنامه‌ها، مثل اخذ اقامت پرتغال از طریق ملک بروید و علاوه بر امکان دریافت اقامت، درآمد یا سرمایه‌گذاری هم داشته باشید. به همین دلیل ضروری است سراغ یک شرکت اخذ تابعیت، اقامت و پاسپورت کاربلدی بروید که باتوجه‌به شرایط شما پیشنهاد‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری را مطرح می‌کند.

ویژگی‌های یک شرکت اخذ اقامت و پاسپورت

کنکاش یک مشاور باسابقه است و قوانین کشور‌های مربوطه را به‌خوبی می‌داند. این یکی از مهم‌ترین و اولیه‌ترین الزامات برای تبدیل‌شدن به یک مشاور اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری است و ویژگی مهمی محسوب می‌شود که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. همین موضوع هم باعث شده تا سابقه کاری کنکاش در این حوزه سابقه‌ای درخشان باشد زیرا کنکاش یک همراه دقیق و دلسوز برای شما خواهد بود تا با بهره‌گیری از قوی‌ترین روابط حرفه‌ای، وکلای کارکشته و تیم متخصص خود، پرونده اخذ اقامت یا تابعیت شما را تا زمان رسیدن به موفقیت نهایی پیگیری کنید.

آشنایی با قوانین کشور مقصد

کانادا تا امروز در صدر کشورهای مهاجرپذیری قرار گرفته است که بهترین خدمات و آسان‌ترین روش ویزا دهی را داشته است. اگر قصد دریافت اقامت کانادا را دارید، باید بهترین مشاور را انتخاب کنید. مشاوری که با قوانین کانادا، برنامه‌های مختلف اخذ اقامت کانادا و جزئیات هر یک از این برنامه‌ها آشنا باشد.

کنکاش علاوه بر داشتن این ویژگی‌ها، برنامه‌ها و اطلاعات مختلفی را درباره مهاجرت به کانادا برای متقاضیان مطرح می‌کند. یکی از برنامه‌های مهاجرتی کنکاش برای رفتن به کانادا ویزای استارتاپ کانادا است. کنکاش نماینده برنامه استارت‌آپ کانادا استان آلبرتا است. این برنامه به‌منظور جذب افراد تحصیل‌کرده که در خارج از کانادا فارغ‌التحصیل شده‌اند و تمایل به دریافت اقامت دائم کانادا از طریق راه‌اندازی استارتاپ را دارند معرفی شده است. این برنامه با نام برنامه ویزای استارت‌آپ فارغ‌التحصیلان خارجی معرفی شده است و با مشارکت برنامه مهاجرت استانی آلبرتا (AINP) و ۲ مؤسسه مورد تأیید استان آلبرتا فعالیت می‌کند. می‌توانید از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کنکاش درباره این برنامه استفاده کنید تا شرایط موردنیاز، روند انجام و معیارهای صلاحیت ارزیابی برنامه استارت‌آپ کانادا استان آلبرتا را بدانید. علاوه بر مهاجرت به کانادا، کنکاش همراه شماست تا برنامه‌های اخذ شهروندی و سرمایه‌گذاری کشورهای دیگر را هم بررسی کنید و از بین آنها، بهترین مسیر را پیش بگیرید.

مهارت‌های ارتباطی عالی

فرآیند سرمایه‌گذاری خصوصاً در کشور‌های دیگر یک فرآیند طولانی و کاملاً پیچیده است. اطلاعات مفرط و مفاهیم حقوقی زیادی در این فرآیند وجود دارد. درک همه اینها برای یک فرد غیرمتخصص دشوار است. یک مشاور حرفه‌ای باید تمام تحولات مربوطه را به متقاضی و سرمایه‌گذار توضیح دهد. بنابراین او باید بهترین مهارت‌های ارتباطی را داشته باشد. کنکاش در تیم اجرایی خود از روابط حرفه‌ای، وکلای کارکشته و تیم متخصصی بهره می‌برد که تلاش می‌کنند پرونده اخذ اقامت یا تابعیت شما را تا رسیدن به موفقیت نهایی پیگیری کنند. مشتریان کنکاش همیشه عضوی از خانواده کنکاش هستند. کنکاش برای خانواده خود سعی می‌کند بهترین‌ها را فراهم کند. اگر برنامه مناسب یک فرد برنامه‌های استارتاپی باشد، با درنظرگرفتن شرایط و توانایی مالی فرد، برنامه مناسب را به او معرفی خواهد کرد. همچنین اگر تیم کنکاش برنامه‌های سرمایه‌گذاری دیگری مثل اقامت قبرس از طریق سرمایه‌گذاری در خرید ملک را برنامه مناسب‌تری باتوجه‌به شرایط فرد سرمایه‌گذار بداند، همین برنامه‌‌ها معرفی می‌کند. به همین دلیل می‌توانید برای دریافت اطلاعات صادقانه با خیال راحت به کنکاش مراجعه کنید.

صلاحیت تحصیلی

یک مشاور اخذ تابعیت و پاسپورت برای تصدی این موقعیت باید دانش کامل و تحصیلات رسمی داشته باشد. در درجه اول به این دلیل که موقعیت بسیار حساسی است و فقط می‌توان آن را به یک فرد بسیار مسئولیت‌پذیر داد. همین موضوع باعث شده تا کنکاش برای اخذ اقامت اروپا از طریق برنامه‌های مختلفی مثل ویزای انجل و خرید ملک در پرتغال، در تیم خود افراد متخصص، تحصیل‌کرده و حرفه‌ای را بپذیرد. کنکاش به ارائه خدمات حرفه‌ای بسیار معتقد است و برای تمامی پرونده‌های خود، وکلای حرفه‌ای و مرتبط با موضوع در کشور مقصد استخدام کرده است.

توانایی کار گروهی

کار تیمی در موفقیت یک شرکت اخذ تابعیت، اقامت و پاسپورت ضروری است. چنین مشاوره‌ای حجم کار زیادی دارد که باید توسط چندین نقش از تیم تکمیل شود. کار تیمی به این معناست که پرونده‌ها و مسئولیت‌های مختلف به طور روان و کارآمد در یک گروه عملی شوند. توانایی مصالحه و ایجاد رابطه مثبت، توانایی تشویق و الهام بخشیدن و توانایی برقراری ارتباط و تفسیر مؤثر با سایر اعضای تیم می‌تواند باعث شود که مشتریان و متقاضیان به این تیم اعتماد کنند.

تمام اعضای تیم کنکاش در تلاش‌اند تا با انجام یک کار تیمی موفق، متقاضیان دریافت اقامت اروپا، پاسپورت دومینیکا، ویزای انجل یا اقامت پرتغال و قبرس از طریق خرید ملک را به بهترین و حرفه‌ای‌ترین نحوه راهنمایی کنند. محرمانه بودن اطلاعات افراد یکی از اصول و ارزش‌های تیم کنکاش است و در تمام این سه دهه فعالیت، رأس کارها و اولویت اصلی این مجموعه بوده است. تمام مدارک، اطلاعات و هویت مشتری‌‌های کنکاش نزد کنکاش کاملاً امن هستند و هرگز حتی با افراد نزدیک فرد متقاضی هم به اشتراک گذاشته نخواهد شد. سعی کنکاش برای برنامه‌هایی مثل پاسپورت دومینیکا و اقامت اروپا این است که تمام جنبه‌های مثبت و منفی هر انتخاب را با مشتری در میان بگذارد و تلاش کند تا مشتری در چنین امر خطیری بتواند با دید باز و آگاهی کامل برای آینده و سرمایه خود تصمیم بگیرد.

کلام پایانی

کنکاش به‌عنوان مشاوری امن و قابل‌اعتماد همراه شماست تا در مسیر درست اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری قرار بگیرد. تلاش می‌کند تا همواره با راهنمایی‌ها و مشاوره‌های خود نقاط تاریک این مسیر را روشن کند تا مشتریان بتوانند از هر قدمی که در این مسیر برمی‌دارند، مطمئن باشند. می‌توانید از طریق شماره‌تلفن‌های ۸۸۷۱۰۵۹۰، ۸۸۷۱۰۵۸۹، ۸۸۷۱۰۵۸۸ یا ایمیل info@cankash.com با کنکاش ارتباط بگیرید.