حتماً بارها برای شما هم پیش آمده در هنگام اسباب‌کشی و یا جابه‌جایی وسایل خود از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر همیشه نگران وسایل‌تان باشید. احتمالاً بارها پیش خود فکر کردید که اگر اسباب و وسایل‌تان حین جابجایی دچار نقص و خرابی شود باید چه کاری انجام دهید؟ آیا باربری‌ها مانند این خسارات را می‌پذیرند؟ اگر یک وسیله قیمتی باشد چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ آیا باز هم مسئول بار می‌تواند خسارات آن را به شما پرداخت نماید؟ و شاید سوالات شما از جنس دیگری باشد، برای مثال ممکن است به دنبال یک باربری معتبر در نزدیکی محل خود باشید مثل باربری شمال تهران. ما در این مقاله از انصاف بار قصد داریم به شما کمک کنیم تا یک باربری مناسب برای جابه‌جای یا حمل بار خود پیدا کنید.

2121

 

3232

ویژگی یک باربری مناسب جهت جابه‌جایی بار

برای جابه‌جایی بار و اسباب خود باید یک باربری مناسب را انتخاب کنید، در غیر این صورت ممکن است برای بار و وسایل‌تان اتفاقات ناگواری رخ دهد و هیچ‌کس پاسخگوی این اتفاقات نباشد. فرقی نمی‌کند شما چطور به یک باربری دست یافته باشید برای مثال ممکن است با سرچ باربری قیطریه  به دنبال یک باربری خوب در این منطقه باشید. در هر صورت یک باربری مناسب ویژگی‌های زیر را دارد:

سابقه بالا در حمل بار

شرکت‌های خدمات باربری که دارای سابقه بالاتری هستند، گزینه مناسب‌تری برای حمل و نقل بار خواهند بود، چراکه آن‌ها تجربه بیشتری در حوزه باربری دارند. از این رو کمترین آسیب را به اسباب شما وارد خواهند کرد. آن‌ها از افراد مجرب‌تری برای حمل بارها استفاده می‌کنند که شاید سال‌ها در این حوزه کار کرده‌اند و انواع و اقسام بارهای مختلف را جابه‌جا کردند.

رعایت استانداردهای باربری

باربری هم اصول و استانداردهای خاص خود را دارد و اگر رعایت نشود، بار دچار آسیب جدی خواهد شد. از این رو باید برای حمل بار خود از شرکت‌هایی خدمات دریافت کنید که به صورت تخصصی و با رعایت استانداردهای مناسب اسباب و وسیله‌های شما را جابه‌جا می‌کنند. شرکت باربری انصاف با رعایت استانداردهای باربری به صورت تخصصی هر نوع باری را برای شما جابه‌جا خواهد کرد. فرقی نمی‌کند شما در کجای تهران هستید، باربری انصاف در کلیه مناطق به شما خدمت‌رسانی می‌کند. به عنوان مثال اگر ساکن فرمانیه هستید می‌توانید از قسمت باربری فرمانیه  درخواست خود را ثبت کنید تا نیروهای باربری به کمک شما بیایند.

بیمه لوازم

در جابجایی ممکن است هزار و یک اتفاق ناخواسته برای بار شما اتفاق بیفتد. ممکن است حین جابجایی لوازمی از دست کارگر مربوطه ناخواسته به زمین بیفتد و یا به گوشه‌ای گیر کند و زخمی شود. در صورتی که شما از باربری نامناسبی خدمات دریافت کنید که اسباب و وسایل‌تان را بیمه نکرده باشد، هیچ خسارتی دریافت نخواهید کرد. اما اگر از باربری خدمات دریافت کنید که بیمه صادر کند می‌توانید به راحتی و با آرامش‌خاطر اسباب‌کشی کنید. پس به این نکته توجه کنید که بیمه یک رکن مهم و اساسی در انتخاب شرکت باربری است.

4343

قیمت مناسب

همیشه جابه‌جایی، مخصوصاً جابه‌جایی خانه هزینه‌های بسیار زیادی را برای افراد به دنبال دارد. از این رو کاربران به دنبال کنترل و مدیریت هزینه‌ها در اسبا‌ب‌کشی و جابه‌جایی بار هستند. پس فراموش نکنید به دنبال شرکت‌های باربری مناسبی بروید که منصف باشند و در این مسیر پر هزینه به فکر پول جیب شما نیز باشند. در این صورت می‌توانید با خیالی راحت و مطمئن اسباب خود را به خانه‌ی جدید منتقل کنید.

مشاوره رایگان

همیشه به دنبال شرکت باربری بروید که به شما در کنار خدمات، مشاوره درست و به موقع نیز بدهد. مشاوره قبل از جابه‌جایی به شما کمک خواهد که هزینه‌های خود را کنترل کنید و همچنین بتوانید در کمترین زمان ممکن بار خود را جابه‌جا کنید. تصور کنید شما به عنوان یک فرد عادی و کم‌تجربه برای اسباب‌کشی نیاز به چند نفر کارگر و همچنین ماشین جهت حمل بار دارید. از دیدگاه شما برای اسباب و وسیله‌های شما نیاز به 5 کارگر و دو ماشین است و برای نمونه با شرکت باربری غرب تهران تماس می‌گیرید، اما از آن‌ها درخواست مشاوره نمی‌کنید و آنها نیز به شما مشاوره‌ای نمی‌دهند، بنابراین درخواست دو ماشین و 5 نیرو می‌کنید. روز اسباب‌کشی می‌بینید که دو نیرو اضافی هستند و برای بار شما یک ماشین و 3 نیرو کافی بوده اما شما به دلیل تجربه کم چند نیرو و یک ماشین اضافی گرفته‌اید.

مشاوره رایگان برای شما این مزیت را دارد که اشتباه نکنید. قبل از سفارش خدمات می‌توانید با شرکت باربری تماس بگیرید و از مشاورین آن‌ها در این حوزه مشاوره رایگان دریافت کنید. در این صورت براساس حجم بار شما و متناسب با آن‌ها برایتان ماشین باربری و همچنین نیرو ارسال خواهند کرد.

ارائه خدمات باربری انصاف بار

انصاف بار یکی از شرکت‌های باربری در تهران است که دارای نیروهای مجرب و کار بلد بوده از این رو به صورت تخصصی می‌توانند به شما خدماتی را ارائه دهد. فرقی نمی‌کند که شما دقیقاً از کجای تهران قصد جابه‌جایی و اسباب‌کشی دارید، انصاف بار دارای نمایندگی‌های متعددی در استان تهران است که شما می‌توانید از هر یک از آن‌ها خدمات لازم را دریافت کنید. برای این کار کافیست به وبسایت انصاف بار به نشانی https://ensafbar.com  مراجعه کنید و سپس از قسمت باربری قیطریه، فرشته، غرب تهران و شرق تهران با مشاورین تماس بگیرید و خدمات خود را ثبت کنید. همچنین باربری انصاف با ده سال سابقه به صورت تخصصی و بدون آسیب به بار شما اسباب و وسیله‌تان را جابه‌جا می‌کند. همچنین این شرکت با ارائه بیمه‌نامه جهت حمل و ارسال اثاثیه به صورت مطمئن کلیه اسباب کاربران را جابه‌جا خواهد کرد. هر زمانی که نیاز به یک شرکت خدمات باربری دارید می‌توانید با یکی از نمایندگی انصاف بار تماس بگیرید. همان‌گونه که از نام این شرکت مشخص است، این شرکت باربری به فکر پول جیب شما نیز است و با ارزان‌ترین قیمت به شما بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد. این شرکت تنها یک شعار دارد: " تخصص ما حمل بارهای شما با رعایت تمام استانداردهای باربری است."