افزایش سرعت گوشی، عملکرد تلفن شما را بهینه سازی میکند.افزایش سرعت گوشی شامل سرعت بخشیدن به سرعت مرور وب، بهبود تجربه بازی، طول عمر باتری خود، پاک کردن حافظه پنهان و حذف فایل های ناخواسته می شود. ویژگی های اصلی افزایش سرعت گوشی، بهینه سازی عملکرد CPU، تمیز کننده فایل های Junk File، تقویت کننده رم، تقویت کننده باتری و تقویت کننده سرعت بازی است.

افزایش سرعت گوشی

سرعت گوشی مان را چگونه افزایش دهیم؟

افزایش سرعت گوشی های اندرویدی

اسمارت فون ها امروزه نسبت به گوشی های قدیمی و ساده بیشتر به عنوان یک وسیله همراه، تبدیل به مغز دوم هر یک از ما شده اند و به همین دلیل همیشه ما آنها را به همراه خود داریم و شاید در مواقع بسیار اضطراری فراموش کنیم که باید آنرا با خودمان حمل کنیم. از این رو می توان به اهمیت و نقش مهم اسمارت فون ها در زندگی امروزی و مدرن در آینده اشاره کرد که بی شک روند زندگی را بهبود داده است.

اما گوشی ها از همان ابتدا این گونه نبودند و در طی یک دهه گذشته توانستند با پیشرفت بسیار زیادی روبرو شوند و این حقیقی انکار کردنی نیست و از مهم ترین عوامل پیشرفت این صنعت در میان سایر صنایع برتر جهان می توان محبوبیت و همگانی بودن آنها اشاره کرد که این دلیل بر رقابت تنگاتنگ بزرگترین قطب های سازنده گوشی های هوشمند شد و امروزه توانسته اند پرچم داران متعددی را رونمایی نمایند.

با این حال گوشی هایی که امروزه توسط شرکت های بزرگ گوشی سازی جهان اعم از سامسونگ، هواوی، اپل، موتوروالا، الجی، گوگل، بلک بری و... چه در میان پرچم داران و چه در میان رده ها، با حافظه های مطلوبی ( 32، 64، 128 و... ) عرضه می شوند که قطعا می توانند نیاز هر کاربری را به سادگی تمام برطرف سازند.

این در حالی است گوشی هایی که در سال های 2015 الی 2017 رونمایی شدند، از حافظه کمتری برخوردار بودند و امروزه نیز در دست استفاده هستند و از بزرگترین مشکلاتی که کاربران آنها ممکن است با این گوشی ها روبرو شوند، حافظه کم آنها و همچنین پیغامی که نشان دهنده پر شدن حافظه می باشد که هر چه حافظه پر شود، گوشی شما سرعتش کاهش خواهد یافت.

آموزش افزایش سرعت گوشی 

وارد تنظیمات بشید و پایین گزینه درباره تلفن (about phone) رو انتخاب کنید و بعد اطلاعات نرم افزار (software information) بزنید و ۷ بار روی شماره ساخت (build number)  کلیک کنید . بعد از اینکه این کار رو کردید برگردید به منوی تنظیمات و اون پایین وارد گزینه های تهیه کننده یا (developer option) بشید و دنبال مقیاس انیمیشن پنجره (window) , مقیاس انیمیشن انتقال (transition) و مقیاس مدت زمان انیماتور (animator) بگردید و هر سه این هارو روی عدد 0.5 بزارید. 

هوآوی چگونه با فایل سیستمEROFS سرعت گوشی‌های خود را افزایش می‌دهد؟

افزایش سرعت گوشی