امکان سپرده‌گذاری سرمایه مشتریان آرون اینوستمنت به‌صورت تومانی و دلاری با دریافت سود روزشمار سالیانه فراهم شد.

مدیر روابط عمومی آرون اینوستمنت، وابسته به هلدینگ بین‌المللی آرون گروپس با اعلام این خبر افزود: ازاین‌پس سرمایه‌گذاران علاوه بر سپرده تومانی و دریافت سود 40 درصدی روزشمار سالیانه، امکان سپرده‌گذاری دلاری با دریافت سود 4 درصدی روزشمار سالیانه به دلار را نیز خواهند داشت.

طبق جدیدترین شرایط سپرده‌گذاری در آرون اینوستمنت از ابتدای ژانویه 2022 مشتریان می‌توانند با افتتاح حساب، سرمایه خود را سپرده‌گذاری کرده و سود روزشمار سالیانه 40 درصدی دریافت کنند.

به‌طورمعمول برخی از سرمایه‌گذاران به دلایل داشتن سود ثابت و امنیت سرمایه، سپرده‌های بانکی را به‌عنوان محل سرمایه‌گذاری خود انتخاب می‌کنند.

از سویی قبول سپرده‌های سرمایه‌گذاری در مؤسسات مالی به دو گونه سپرده سرمایه‌گذارى کوتاه‌مدت، سپرده سرمایه‌گذارى بلندمدت امکان‌پذیر است.

سود سپرده نیز به دو شیوه‌ی روزشمار سالیانه و یا ماه شمار به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود.

اما بر اساس آمارها، طی سال‌های اخیر میزان نرخ سود روزشمار سالیانه مؤسسات مالی ایران بسیار کمتر از میزان تورم ارزیابی می‌شود. طبق مصوبه شورای پول و اعتبار و ابلاغیه بانک مرکزی سقف نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری، بین 10 تا 18 درصد است.

روابط عمومی آرون اینوستمنت گفت: با توجه به میزان نرخ سود مؤسسات مالی در ایران، آرون اینوستمنت باهدف ایجاد شرایطی مساعد و راحت با امکان انتخاب حساب‌های متنوع سرمایه‌گذاری راه اندازی شده و امکان دریافت سود روزشمار سالیانه مشتریان را تا سقف 40 درصد افزایش داده است.

به گفته مدیریت روابط عمومی آرون اینوستمنت؛ انتخاب آرون اینوستمنت راه‌حل مناسبی برای ممانعت از هدر رفتن سرمایه مشتریان در بازار‌های مختلف است، ضمن اینکه نرخ بالای سود آرون اینوستمنت باعث می‌شود تا کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری بدون ریسک هستند، جذب سرمایه‌گذاری در این موسسه مالی شوند.

روابط عمومی آرون گفت: آرون اینوستمنت بر اساس ارز واریزشده بیشترین سود بانکی را به مشتریان پرداخت می‌کند و این سود روزشمار سالانه است و سپرده‌گذاری به‌صورت روزانه انجام خواهد شد.

 وی افزود طبق آخرین آمار، در حال حاضر 717 سرمایه‌گذار و با سرمایه‌ای معادل 28,694,271,843 تومان در حساب‌های آرون اینوسمنت سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

 برای اطلاع از نرخ سودی که آرون اینوستمنت به‌صورت روزشمار سالیانه به سرمایه‌گذاران می‌دهد ‌به وب‌سایت آرون گروپس مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که هلدینگ آرون گروپس یک شرکت معتبر بین‌المللی است که خدمات مالی و معاملاتی متنوعی را به مشتریان خود در سرتاسر جهان ارائه می‌دهد و آرون اینوستمنت یکی از زیرمجموعه‌های فعال و پررونق این مجموعه‌ی تجاری است.

 

این خبر رپورتاژ آگهی می باشد و پارس نیوز هیچ مسئولیتی در قبال این خبر ندارد.