بهنام بانی یکی از خواننده های مشهور و خوش صدا ایرانی می باشد. بهنام بانی هم اکنون در سینما و موزیک ایران فعالیت می کند. اصالت بهنام بانی دامغانی می باشد.

بهنام بانی

بیوگرافی بهنام بانی

بهنام بانی (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۶۶ در دامغان) خواننده‌ای ایرانی در ژانر پاپ است. وی فعالیت خود را در سال ۱۳۹۲ اغاز کرد. از جمله کارهای او می‌توان به قرص قمر ۱و۲، لحظه به لحظه، همهٔ دنیام، چی بگم و... اشاره کرد. 

شباهت بانمک بهنام بانی و خواهرش+عکس

شروع فعالیت هنری بهنام بانی

بهنام بانی در ۸ سالگی قاری قرآن بود. او پدرش را که نوازنده آکاردئون است، علت گرایشش به موسیقی می‌داند. وی از دوران کودکی علاقه بسیاری به هنر داشت و نزد پدرش تمرین موسیقی را آغاز کرد.سپس در دوران نوجوانی نزد استادان مجرب همچون محمد نوری به صورت حرفه‌ای به یادگیری موسیقی پرداخت. بهنام در ادامه از سن ۱۹ سالگی همزمان با دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آن‌ها همکاری کرد که در این گروه مهدی یغمایی نیز حضور داشت.

تیپ عجیب بهاره رهنما در کنسرت بهنام بانی+عکس

خواننده های مورد علاقه بهنام بانی

از‌خواننده‌ های قدیمی، محمد اصفهانی و محمد علیزاده را دوست دارم و مرحوم ناصر عبداللهی همکه الگوی من بود.

البته من حالا ژانرم را عوض کردم . در میان خواننده‌ های نسل جدید هم سینا شعبانخانی ، مسعود صادقلو و شهاب مظفری را دوست دارم.

خواهرزاده بهنام بانی در حال رقص با آهنگ دایی اش+عکس

اولین تجربه استقبال مردم

اولین باری که که خیلی ازم استقبال شد در پلادیوم بود.

من همراه خواهر و مادر و دامادمون رفتیم خرید کنیم که دیدم هی یهو مردم همینجوری اومدن جلو و عکس گرفتند که برام خیلی جالب و لذت بخش بود.

مادر جوان بهنام بانی+عکس

بهنام بانی و همسرش

بانی در ایام شروع فعالیت موسیقی یک رابطه نصف و نیمه عاشقانه را تجربه کرد که منجر به ازدواج نشد و حالا هم می گوید فعلا تصمیمی برای اینکار ندارد.

تیپ بهنام بانی در خارج از کشور + عکس

ورزش بهنام بانی

به دلیل وزن زیاد ، مدت تحت نظر مربی ورزش ، فعالیت می کرد

او در مدت کوتاهی با روزی 4 ساعت ورزش توانست 15 کیلوگرم لاغر کند، می گوید معتقد است خواننده باید صداش خوب باشه تا هیکل ...

بهنام بانی در کنار خواهر و‌شوهر خواهرش + عکس

استایل سبیل

دقیقا عروسی خواهرم بود که من بهره برداری از سبیل کردم.

این پیشنهاد از طرف یکی از دوستانم که ابتدا با مخالفت شدید خانوادم مواجه شد ولی خودم با این نوع از استایل خیلی حالم می کنم و دوستش دارم.