حادثه تصادف زنجیره ای در کیلومتر ۱۰ جاده بهبهان - اهواز در صبح امروز اتفاق افتاد. در این تصادف زنجیره ای در یک لاین جاده مذکور ۵۰ دستگاه خودرو و در لاین دیگر ۹ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند. جاده بهبهان - اهواز صبح امروز شاهد پدیده مه غلیظ صبحگاهی بود اما با توجه به عریض بودن جاده و وجود علایم و تجهیزات ایمنی عامل اصلی این تصادف زنجیره ای سرعت بالای خودروها و بی احتیاطی رانندگان بوده است.

تصادف زنجیره ای 40 خودرو با 3 کشته و 14 زخمی

 تصادف زنجیره‌ای

‌جزئیات تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان _ اهواز

این حادثه روبه‌روی روستای دو دانگه رخ داد، که چهار خودرو آتش گرفتند و تا این لحظه ۴ نفر فوتی اعلام شده است. نیرو‌های اورژانس بهبهان در محل حاضر هستند و اقدامات امدادی لازم را انجام می‌دهند، روز شنبه نیز برخورد ۲۸ دستگاه خودروی سواری در جاده اهواز  به دلیل کاهش دید ناشی از مه گرفتگی یک مصدوم بر جا گذاشت.

سرهنگ دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان در این باره اظهار داشت: تصادف در ۲ لاین رخ داده است. در یک لاین ۹ خودرو با هم برخورد و در لاین مقابل در فاصله حدود ۲۰۰ متری، حدود ۵۰ خودرو تصادف کرده و ۳ خودرو آتش گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه سه سرنشین یک خودروسواری و یکی از سرنشینان خودرو دیگر جان باخته‌اند، افزود: بر اساس بررسی‌های اولیه، رعایت نکردن سرعت مطمئنه در وضعیت مه آلود، عامل وقوع حادثه امروز بوده است، اما علت دقیق، بعد از بررسی‌های کامل اعلام می‌شود.

 تصادف زنجیره‌ای

تصادف زنجیره ای در اتوبان تهران-قم

امدادرسانی هلال احمر به مصدومان حادثه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اعزام ۳ تیم عملیاتی امداد و نجات به محل حادثه گفت: ۳۳ نفر از جمله یک مادر باردار در این سانحه رانندگی مصدوم شدند.

علی پهلوان بیان داشت: هم اکنون امدادگران هلال احمر در کنار سایر دستگاه‌های امدادرسان در حال ارائه خدمات پیش بیمارستانی و امدادی هستند.

تصادف زنجیره ای خودروها با تیر برق در اتوبان قم

توضیحات پلیس راهور درباره تصادف زنجیره‌ای بهبهان

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: در محور بهبهان، شرایط جاده به حدی نبوده که پلیس آن را مسدود کند البته برای پیشگیری حوادث همه مکلف هستند.

سرهنگ جهانی گفت: با توجه به حادثه امروز در محوربهبهان -رامهرمزباید گفت که رانندگان زمانی که در یک مسیری حرکت می کنند باید مراعات کنند و سرعت مطمعه را رعایت کنند؛ وقتی راننده دید ندارد چرا باید گاز بدهد؟  باید سرعت خود را کاهش دهد و برای پیشگیری از حوادث در یک جایی بایستد.

به گفته معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا، در محور مربوطه شرایط جاده به حدی نبوده که پلیس ان را مسدود کند البته برای پیشگیری حوادث همه مکلف هستند و در بحث مه گرفتگی  موقتی و مقطعی امکان انسداد راه وجود ندارد.

سرهنگ جهانی گفت: چند روز است که در شبکه های استانی این تذکرات و مسائل پیوسته در حال تشریح است بنابراین علت حادثه تا این لحظه مه گرفتگی است و بررسی ها کماکان در حال انجام است.

 برخی خودروها که آسیب کمتری دیده اند از محل حادثه تخلیه شده اما خودروهایی که دچار خسارت زیاد شده به پارکینگ منتقل شدند. با پاکسازی محل حادثه جاده بهبهان - اهواز برای تردد خودروها بازگشایی شده است.

تصادف زنجیره ای در اهواز/تعداد فوتی ها و مصدومان مشخص نیست

 تصادف زنجیره‌ای