1320575_975

به گزارش ایسنا، در جریان نشست اعضای کمیته اقتصاد هنر اتاق بازرگانی تهران با رییس سازمان توسعه تجارت، دو طرف بخش‌هایی از دغدغه‌های خود در حوزه مسائل هنری و امکان حضور صادراتی ایران در بازار این محصولات را مطرح کردند.

بیوگرافی دمت اوزدمیر بازیگر و مدل جذاب سریال های ترکیه ای +تصاویر

در ابتدای این جلسه، دبیرکل اتاق تهران طی سخنانی، بخش هنر را یکی از بخش‌های مغفول در اقتصاد ایران توصیف کرد و گفت: به دلیل اهمیت اقتصاد فرهنگ و هنر، در دوره اخیر هیات نمایندگان اتاق تهران، کمیته‌ای برای بررسی و رسیدگی به مسایل فعالان این حوزه تشکیل شد که قوام آن چیزی از کمیسیون‌های تخصصی اتاق کم ندارد.

عکس های آیچا آیشین توران ستاره زیبای سریال های ترکیه ای

بهمن عشقی ابراز امیدواری کرد که در دوره آینده فعالیت اتاق بازرگانی تهران، فعالانی از حوزه فرهنگ و هنر به ترکیب هیئت نمایندگان راه پیدا کنند و فضای اقتصادی بهتری را برای حوزه هنر ترسیم کنند. او در ادامه با بیان اینکه در شرایط تحریم، فرصت‌های اقتصادی محدود می‌شود، این تعبیر را به کار برد که «باید از آب کره گرفت». او گفت: در دوره تحریم، اقتصاد هنر می‌تواند برای کشور موثر واقع شود و امیدواریم اتاق بازرگانی تهران بتواند تسهیل‌کننده فضای کسب‌وکار در حوزه هنر باشد و در عین حال انتظارات اصحاب هنر را برآورده سازد.

پخش سریال های ترکیه ای در 120 کشور جهان