به گزارش پارس نیوز، دمت اوزدمیر بازیگر و رقاص مشهور ترکیه که هم اکنون در حال هنرنمایی در سریال پرنده سحرخیز می باشد و به برای این سریال در چهل و پنجمین جشنواره پروانه طلایی ترکیه موفق به دریافت جایزه شد و به صورت مشترک با جان یامان به عنوان بهترین زوج تلویزیونی سال نامزد دریافت جایزه بودند. وی یکی از بازیگران مشهور و جذاب ترک می باشد که در سریال های متعددی بازی کرده است.

بیوگرافی دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر زاده ۲۶ فوریه سال ۱۹۹۲ در شهر کوکالی ترکیه است. لو بازیگر تلویزیون و سینمای این کشور است. او آخرین فرزند خانواده است و دو خواهر یا برادر دیگر دارد. گفته می شود خانواده او از مهاجران بلغارستانی ساکن ترکیه می‌ باشند.

دمت اوزدمیر

کودکی دمت

دمت اوزدمیر

عکس های دمت بازیگر ترک

دمت مدتی با یوسف جم بازیگر ترکیه ای در رابطه بود. اما پس از مدتی این دو از هم جدا شدند. وی هم‌ا کنون مشغول بازی در سریال پرنده سحرخیز می‌ باشد. وی در این سریال در مقابل جان یامان به ایفای نقش پرداخته‌ است. و شایعه رابطه عاشقانه او با جان یامان در این سریال پخش شده است.

دمت اوزدمیر

سلفی دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر

بازیگران سریال پرنده سحرخیز

بازی دمت اوزدمیر در سریال پرنده سحرخیز

او در حال حاضر نقش اصلی را به عنوان صنم در سریال پرنده سحرخیز ، خوش اقبال بازی می کند. داستان این سریال از این قرار است که صنم (دمت اوزدمیر) هر صبح بعد چند ساعت کار در مغازه پدرش کل روز رو با کتاب خواندن و خیالبافی سپری میکنه و از زندگیش بیش از اندازه راضی هست.ولی تا زمانی که پدر مادرش گفتند اگه شوهر مناسب برای خودش پیدا نکنه به زور شوهرش میدن.

دمت اوزدمیر

بازیگر جذاب ترک

دمت اوزدمیر

بازیگر پرنده سحرخیز

صنم هم میره محل کار خواهرش و شروع به کار میکنه. هنوز خبر نداره عشقی که آرزویش رو داشت اونجا منتظرشه. میشه روی دروغ ها عشق ساخت؟ صنم چی؟ میتونه عاشق جان (جان یامان) که ازش متنفره بشه؟

دمت اوزدمیر

دمیت بازیگر زیبای ترک

دمت اوزدمیر

دمت در کنار جان یامان

دمت اوزدمیر

عکس های دمت اوزدمیر

بیوگرافی دمت اوزدمیر بازیگر ترکیه ای

بیو گرافی دمت اوزدمیر (متولد ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) است. وی بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. (به ترکی استانبولی:(Demet ozdemir) او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

در ادامه مطلب به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

صنم چند سالشه ؟

نام سریال های دمت اوزدمیر؟

دمت اوزدمیر متولد چه ماهی است ؟

دمت اوزدمیر بیوگرافی

چکیده ای از بیوگرافی دمت اوزدمیر بازیگر ترکیه

نام اصلی : دمت اوزدمیر - Demet Özdemir

تاریخ تولد : 16 فوریه 1992

محل تولد : ازمیت ترکیه

حوزه فعالیت : بازیگر ، مدل تبلیغاتی و رقاص

سال های فعالیت : از 2013 تاکنون

دمت را در ایران بیشتر با نام های آسلی ، آیلین ، الیا و زینت می شناسیم. این هنرمند ترک را که بیش از یک فعالیت هنری دارد ، در ادامه به صورت کامل به شما معرفی می کنیم.

زندگینامه دمت اوزدمیر

در زندگی نامه دمت اوزدمیر بازیگر ترکی آمده است وی در منطقه قوجاایلی ترکیه از پدر و مادر مهاجر بلغارستانی متولد شد. وی کوچک ترین فرزند خانواده است و یک برادر به نام ولکان و یک خواهر به نام دریا دارد و پدر و مادر او در کودکی از هم جدا شده‌اند.

زندگینامه دمت اوزدمیر بازیگر ترکی پس از جدایی خانواده‌اش تغییر میکند ،بازیگر نقش صنم در پرنده سحرخیز همراه با مادرش آیشن شنر در ۷ سالگی به استانبول نقل مکان کرد و ارتباطش با پدرش قطع شد.

عکس دمت اوزدمیر آیشن شنر

دمت-و-خانواده

در بیوگرافی دمت اوزدمیر بازیگر ترک آمده است که بازیگر صنم با بازی در نقش آیلین در سریال Sana Bir Sır Vereceğim شناخته شد. بازیگر نقش صنم و بعد از سریال پرنده سحرخیز در سریال خانه‌ای که در آن زاده شدی تقدیر توست با ابراهیم چلیک‌کول ایفای نقش می کند.

مشخصات ظاهری دمت اوزدمیر

  • قد دمت اوزدمیر : او ۱۷۰ سانتی متر (۵ فوت ۶ اینچ)
  • وزن دمت اوزدمیر : ۵۶ کیلوگرم (۱۲۳.۵ پوند)
  • رنگ چشم – قهوه‌ایی تاریک
  • رنگ مو – قهوه‌ایی تاریک
  • سفید پوست
  • دور سینه : ۸۲ سانتی‌متر
  • دور کمر : ۶۱ سانتی‌متر

از کلاس تا شروع فعالیت

خواهر دمت در استانبول کار کرده و دمت را به کالج فرستاده است.در بیوگرافی دمت ازدمیر آمده است وی مدتی وارد کادر رقص بنگو، خواننده ی ترک شد و پس از ۱.۵ سال مجبور شد تا مدرسه را رها کند و دوره دبیرستان را بصورت شبانه تمام کند.

دمت اوزدمیر رقصنده‌ای جذاب

از نکات جالب بیوگرافی صنم در عطر عشق این است که دمت از همان دوران نوجوانی علاقه زیادی به رقص داشت و توانست خیلی زود در این حرفه پرطرفدار، استعدادش را به نمایش بگذارد و تبدیل به یکی از رقصنده‌های مخصوص “بنگو اردن” خواننده مشهور ترک شود.

بازیگر نقش صنم در عطر عشق در آغاز حرفه اش در صنعت سرگرمی به عنوان رقصنده صحنه برای خواننده مشهور ترک بنگو اردن کار می کرد و درموزیک ویدیو “Hodri Meydan” این خواننده نیز حضور داشت، در زندگی نامه ی دمت اوزدمیر می خوانیم که وی سپس به گروه رقص “Efes Kızları” پیوست.

دمت اوزدمیر و همکاریش با مصطفی ساندال

دیمیت اوزدمیر با جذابیتی که داشت مورد توجه خیلی از خواننده‌ها قرار گرفت.

دمت از دمیر سپس در موزیک ویدیو “Ateş Et ve Unut” خواننده معروف ترکیه مصطفی صندل (ساندال) ظاهر شد.

ماجرای شروع بازیگری

ماجرای ورود صنم بازیگر ترک به عرصه ی بازیگری بدین صورت بوده است که یکی از دوستانش از او پرسیده است که آیا دوست دارد بازیگر شود یا نه و صنم بازیگر ترکیه با این سوال به فکر فرو رفته است. سن دمت اوزدمیر پس از مدتی با خود گفته است که چرا نتواند بازیگر شود. بدین ترتیب دمت بازیگر ترکیه ٢ سال آموزش بازیگری را گذرانده و پس از تست بازی در سریال رازی را به تو خواهم گفت، در این تست قبول شده است.

دمت اوزدمیر نمایشهای تلویزیونی

تلویزیون
سال نام نقش یادداشت
۲۰۱۳ Sana Bir Sır Vereceğim آیلین نقش اصلی
۲۰۱۴ سعید و شورا آلیا نقش مکمل
۲۰۱۵ بوی توت فرنگی آسلی نقش اصلی
۲۰۱۶ شماره ۳۰۹ لاله ینیلمز نقش اصلی
۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ پرنده سحرخیز صنم آیدین نقش اصلی
۲۰۲۰ خانه‌ ی من خانه ی سرنوشت توست زینب نقش اصلی

بازی در نقش “آیلین” در سریال  Sana Bir Sır Vereceğim

بازیگر نقش صنم در سریال عطر عشق چیزی نگذشت که در سریال تلویزیونی “یه راز بهت می گم” (Sana Bir Sır Vereceğim) که از شبکه فاکس ترکیه پخش می شد، در کنار دیگر بازیگران ترک نظیر اسرا رونابار، مورات هان و اکین کوچ، در قالب شخصیت آیلین نقش آفرینی کرد.

این سریال در بین مردم ترکیه محبوبیت زیادی پیدا کرد. بازی در سریال “پرنده سحرخیز” و همبازی شدنش با جان یامان بازیگر خوش تیپ و معروف ترکیه نیز تاثیر زیادی در محبوبیت دمت داشت و البته حواشی زیادی هم برای او درست کرد.

در بیوگرافی بازیگر نقش صنم در سریال ترکیه ای آمده است وی در این مجموعه که تا سال ۲۰۱۹ ادامه داشت نقش صنم آیدین را ایفا می‌کرد. این سریال پرطرفدار و محبوب از شبکه استار تی وی، در یک فصل ۵۱ قسمتی پخش ‌شد.

آژانس استعداد یابی که این بازیگر با آنها کار می کند متعلق به جم تاتلیتوغ ، برادر ستاره مشهور کیوانچ تاتلیتوغ است. زندگی نامه صنم در عطر عشق در سال ۲۰۱۵ با نقش دمت در فیلم سینمایی “روی حرفت بمان” (Tut Sözünü) تغییر کرد. وی توانست برای اولین بار تجربه حضور در سینما را به دست آورد .

فیلم ها و سریال هایی که دمت اوزدمیر بازی کرده

دمت اوزدمیر در چه سریال هایی بازی کرده ؟

در بیو گرافی صنم آمده است بازیگر ترکی دمت اوزدمیر در سال ۲۰۱۳ در نقش آیلین در سریال تلویزیونی “یه راز بهت می گم” (Sana Bir Sir Verecegim) برای اولین بار برای یک مجموعه تلویزیونی جلو دوربین رفت و یک سال بعد در بیوگرافی صنم در فیلم عطر عشق می خوانیم که او  توانست در نقش آلیا در سریال شناخته شده “سعید و شورا” (Kurt Seyit ve Sura) ظاهر شود. در این مجموعه که از شبکه استار تی وی ترکیه پخش می شد دمت با بازیگرهای ترکیه نظیر کیوانچ تاتلیتوغ، فرح زینب عبدلله و فحریه اوجن و بسیاری دیگر همبازی بود.

بوی توت فرنگی و روی حرفت بمان از سریالهای ترکی دمت اوزدمیر هستند.

صنم عطر عشق در سال ۲۰۱۵ فرصت حضور در یکی از معروف ترین سریال هایش به نام “بوی توت فرنگی” (Çilek Kokusu) را پیدا کرد و وی نقش آسلی را در مقابل بازیگر معروف یوسف چیم ایفا کرد که نقش بوراک را به عهده داشت. در همین سال در فیلم سینمایی “روی حرفت بمان” (Tut Sözünü) ظاهر شد.

نقش آفرینی صنم در فیلم ترکی پرنده سحرخیز ( عطر عشق )

پرنده سحرخیز” (Erkenci Kuş) از فیلم هایی که دمت اوزدمیر بازی کرده است. در سال ۲۰۱۸ نیز از دیگر بازی های دمت اوزدمیر و شناخته شده این بازیگر است که با بازیگر معروف ترک جان یامان همبازی شد. دمت در این مجموعه که تا سال ۲۰۱۹ ادامه داشت و از شبکه استار تی وی در طی یک فصل ۵۱ قسمتی پخش می شد در نقش بازیگر صنم در عطر عشق را ایفا می کرد.

پرنده سحرخیز، یکی از سریال‌های موفق کمدی در ترکیه

پرنده سحرخیز از سریال های دمت اوزدمیر از سریال‌های موفق کمدی بود که در مراسم مختلف نامزد دریافت جایزه شد و برخی از آن‌ها را نیز از آن خود کرد.

از جمله در مراسم اهدای جوایز Murex D’Or در سال ۲۰۱۹، که دو بازیگر اصلی سریال، یعنی دمت اوزدمیر و جان یامان توانستند جایزه بهترین بازیگر زن ومرد خارجی را ازآن خود کنند.

علاوه بر این در مراسم اهدای جوایز پروانه طلایی در سال ۲۰۱۸ نیز به عنوان بهترین سریال کمدی عاشقانه انتخاب شد و اوزدمیر و یامان به ترتیب جوایز بهترین بازیگر زن و مرد کمدی را از دریافت کردند.

در بیوگرافی دمت اوزدمیر در سریال عطر عشق آمده آن‌ها در سال ۲۰۱۹ نیز در مراسم “ستاره طلایی” (گلدن استار) جایزه بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد سریال‌های تلویزیونی را نیز دریافت کردند.

دمت اوزدمیر و ابراهیم چلیکول

در بیوگرافی صنم در سریال عطر عشق میخوانیم علاوه بر این در مراسم اهدای جوایز پروانه طلایی در سال ۲۰۱۸ نیز به عنوان بهترین سریال کمدی عاشقانه انتخاب شد و اوزدمیر و یامان به ترتیب جوایز بهترین بازیگر زن و مرد کمدی را از آن خود کردند. آنها در سال ۲۰۱۹ نیز در مراسم”ستاره طلایی” (گلدن استار) جایزه بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد سریال های تلویزیونی را نیز دریافت کردند.

خانه‌ای که در آن زاده شدی تقدیر توست از دیگر فیلم های دمت اوزدمیر

“خانه‌ای که در آن زاده شدی تقدیر توست” (Doğduğun Ev Kaderindir)یک سریال ترکی با بازی دمت اوزدمیر است که دمت در سال ۲۰۱۹ نقش زینب را در آن بازی کرد. دمت در این سریال با ابراهیم چلیک‌ کول هم بازی شد.

بازی در این سریال یکی از مهم‌ترین علت‌های رسیدن دمت به شهرت و اعتبار امروز است.

بوی توت فرنگی از سریال های ترکی با بازی دمت اوزدمیر

دمت در سال ۲۰۱۵ در یکی از معروف ترین سریال های ترکیه به نام “بوی توت فرنگی” (Çilek Kokusu) حضور و در نقش اصلی زن، مقابل بازیگر معروف ترکیه، یوسف چیم که نقش بوراک را به عهده داشت بازی کرد.

“روی حرفت بمان” (Tut Sözünü) یکی دیگر از فیلم هایی که صنم بازی کرده است.

“اتاق شماره ۳۰۹”یکی دیگر از سریال های که دمت اوزدمیر بازی کرده است که در سال 2016 در نقش لاله ینیلمز در شبکه فاکس تی وی ظاهر شد و نقش مقابل فورکان پالالی را بازی کرد که در این سریال نقش اونور را داشت.

در زندگینامه صنم در سریال عطر عشق میخوانیم وی یک سال بعد در سال ۲۰۱۷ در دومین فیلم سینمایی خود به نام “با چه کسی می رقصی” (Sen Kiminle Dans Ediyorsun) در نقش آیسل جلو دوربین رفت.

دمت اوزدمیر و روابط عاشقانه اش

بازیگر دمت اوزدمیر در سال ۲۰۱۵ پس از آشنایی با همبازی‌اش، یوسف چیم در سریال “بوی توت فرنگی” با او رابطه عاشقانه‌ای پیدا کرد ولی از هم جدا شدند.

در بیو گرافی صنم در سریال عطر عشق آمده وی در سال ۲۰۱۸ مدت کوتاهی با سچکین اوزدمیر بازیگر ترک رابطه داشت اما نهایتا از هم جدا شدند.

حاشیه های سریال پرنده سحرخیز

در سال ۲۰۱۹، هم‌زمان با ساخت سریال پرنده سحرخیز شایعاتی مبنی بر روابط عاشقانه دمت اوزدمیر و جان یامان به گوش می‌رسید هرچند که آن‌ها این قضیه را انکار می‌کردند.

در بیوگرافی دمت اوزدمیر و همسرش امده جان یامان متولد 17 آبان 1368 در ترکیه، بازیگر است.

در بیوگرافی جان یامان از بازیگران ترکیه میخوانیم فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه یدی تپه ترکیه می باشد، او در کنار بازیگری یک ورزشکار حرفه ای می باشد و می گوید خودم را با هیچکس مقایسه نمی کنم. وی برای سریال‌هایی نظیر آقای اشتباه، ماه کامل ، دلدادگی و …. شهرت فراوانی کسب کرد.

وقتی دوبرام اوزلریچ روزنامه نگار ترکیه‌ای فاش کرد که آن دو حتی در طول فیلمبرداری سریال نیز باهم رابطه داشتند، هواداران آن‌ها را شوکه کرد.

این روزنامه نگار حتی اظهار داشت این دو بازیگر تا مرز ازدواج هم پیش رفتند تا اینکه یامان به اوزدمیر خیانت کرد و همین امر دمت اوزدمیر را از ازدواج با وی پشیمان کرد.

عکس دمت اوزدمیر و همسرش

عکس های دمت اوزدمیر و جان یامان همسرش

اوزلریچ، مدعی شد دو عاشق سریال پرنده سحرخیز قصد نامزدی داشتند ولی دمت نتوانست جان یامان را برای این خیانت ببخشد و داشتن رابطه با ثبات و توام با تعهد را به ادامه رابطه با او ترجیح داد.

جان یامان در گفت‌وگو ای جنجالی گفت دمت، دختر رویاهای مـن نیست و نمی‌خواهم عاشق او باشم. و اما دمت در جواب او گفت:چـه احمقانه! لحن خودبینانه و مغرور بعضی آدمها منو متعجب میکنه و بعضی وقتها فکر می کنم کـه آیا واقعا آن ها از مشکلات روانی مزمنی رنج می برند. مـن از کسی نمیخواهم دوستم داشته باشد انسان باید قبل از دیگران با خودش روراست باشد.‎

دمت در سال ۲۰۲۱ پستی را با اوغوزهان کوچ، خواننده ترکی، منتشر کرد که خبر از رابطه این زوج هنری می‌داد.

علاقه‌مندی‌های دمت اوزدمیر

در بیوگرافی بازیگر ترکی دمت اوزدمیر میخوانیم در بین فیلم‌ها و سریال‌هایی که بازی کرده، سریال فانتزی “یه راز بهت می گم” را که در آن نقش دختری با نیروی کنترل برق داشته را از همه بیشتر دوست دارد.

جانی دپ،  جولیا رابرتز، کیوانچ تاتلیتوغ و چکین تکیندور از بازیگران محبوب او هستند. مایلی سایرس نیز خواننده مورد علاقه اوست.

در بیوگرافی بازیگر ترکیه ای دمت اوزدمیر آمده دمت عاشق فست فود و شکلات است. مقصد مورد علاقه او برای سفر، شهر بودروم در ترکیه است و از بین رنگ‌ها نیز بنفش و صورتی را دوست دارد.

رقص و خواندن کتاب، از سرگرمی‌های محبوب اوست و به سریال تلویزیونی “بازی تاج و تخت” نیز علاقه‌مند است.

در بیوگرافی صنم بازیگر سریال عطر عشق آمده وی 170 سانتی متر قد و 55 کیلوگرم وزن دارد.

حقایق های جالب از دمت اوزدمیر

در بیو گرافی صنم در عط عشق میخوانیم ، او در بیاد آوردن اسم افراد ، شغل و تحصیلاتشان ضعیف است. اما چیزی که برای او اهمیت دارد طرز صحبت کردن و رفتار دیگران با اوست.

دمت اوزدمیر عادت دارد در هفته یک روز تعطیل را به ورزش بپردازد.

در ادامه بیو گرافی بازیگر ترکی دمت اوزدمیر میخوانیم دمت یکبار بر وری صورت خود بوتاکس انجام داده و هرگز آرایش غلیظ انجام نمی دهد.

دمت اوزدمیر در مورد عشق گفته است : عشق برای من مانند این است میلیون ها شکلات خورده باشم.

دمت اوزدمیر می گوید: مادرم خیلی دوست داشت تا وکیل بشوم و درس هایم نیز خوب بود اما به رقص و بازیگری بیشتر علاقه داشتم.

در بیوگرافی سنم آمده اولین پولی که دمت اوزدمیر کسب می کند مادر و خواهر خود را به خرید می برد.

طبق گفته دمت اوزدمیر ، او در بین فیلم ها و سریال هایی که بازی کرده است بیشتر از همه فیلم یه راز بهت می گم را بیشتر از همه دوست داشته است. او در این فیلم فانتزی دختری با نیروی کنترل برق بود.

در بیوگرافی صنم عطر عشق میخوانیم کیوانچ تاتلیتوغ ، چکین تکیندور ، جانی دپ و جولیا رابرتز از بازیگران مورد علاقه اوست. و از میان خواننده ها مایلی سایرس را بیشتر از همه دوست دارد.

دمت عاشق شکلات و فست فود است ، برای مسافرت هم شهر بودروم ترکیه را ترجیح می دهد و بین رنگ ها صورتی و بنفش را بیشتر از همه دوست دارد.

از سرگرمی های محبوب او می توان به کتاب خواندن و رقص اشاره کرد. همچنین او فیلم دیدن را نیز دوست دارد و عاشق سریال بازی تاج و تخت می باشد.

دمت اوزدمیر و اینستاگرام

صفحه اینستاگرام دمت اوزدمیر بیش از 12 میلیون نفر فالوور دارد و تا اوایل سال 1400 شمسی بیش از 1250 پست در صفحه خود منتشر کرده است.

عجیب تر از همه این که این بازیگر یک مسلمان است. علاوه بر این در صفحه اینستاگرامی خود در پست هایی از همدردی با کودکان جنگ زده سوری به چشم می خورد.

آلبوم عکس های دمت اوزدمیر

همسر دمت اوزدمیر demet özdemir کیست؟

عکس صنم

بیوگرافی دمت اوزدمیر از سریال های معروف تا زندگی شخصی خانم بازیگر - نورین بلاگ

عکس دمت اوزدمیر

54 Demet ozdemir ideas | sanem, turkish actors, turkish women beautiful

عکس های صنم در سریال عطر عشق

عکس دمت اوزدمیر بازیگر زن و مدل ترک زیبا و جذاب

عکس سنم

بیوگرافی دمت اوزدمیر Demet Özdemir » ترکیه خانه Tk

عکس صنم در فیلم عطر عشق

D0TalOXX4AYz9AC

عکس صنم در سریال عطر عشق

عکس-های-دمت-اوزدمیر-بازیگر-ترک-۶-۶۰۰x600 | سینما برتر

بچگی دمت اوزدمیر

کودکی دمت اوزدمیر - ویسگون

مدل لباس صنم در عطر عشق

بیوگرافی دمت اوزدمیر بازیگر نقش صنم در سریال عطر عشق

دمت اوزدمیر در کوزی گونی

عکس های دمت در سریال کوزی گونی

حالا که بیوگرافی دمت اوزدمیر را کامل خواندیم بد نیست بیوگرافی بازیگران ترکی دیگر هم نگاهی بیندازیم :

بیوگرافی دمت گل

دمت گول ( به ترکی Demet Gül ) با نام اصلی دمت بویوک گول، متولد ۳۰ فروردین ۱۳۶۱ در اشتوتکارت آلمان؛ بازیگر توانای ترک است.

دمت به غیر از خود یک خواهر دارد و فرزند بزرگ خانواده است. خانواده دمت در دهه ی ۱۹۶۰ برای کار به آلمان مهاجرت کردند و دوران کودکی و تحصیل دمت در این کشور گذشت.

ایلول علی

 زمانی که مادر دمت باردار بود، پدر خانواده در یک حادثه ی کاری جان خود را از دست داد. دمت فارغ التحصیل رشته ی هنرهای صحنه از مدرسه Otto Falckenberg Schule Munchen مونیخ است. 

دمت کار بازیگری را در سال ۲۰۱۱ با فیلم سینمایی به آلمان خوش آمدید آغاز کرد و پس از آن در سریال های شناخته شده ای همچون اولان استانبول ( با بازی شبنم بوزوکلو، ارکان کولچاک کوستندیل، صالیح بادمجی، و کان ییلدریم)، عشق حرف حالیش نمیشه (با بازی هانده ارچل، بوراک دنیز، مروه چائیران، الیف دوغان) و کوچه های پشتی به بازی پرداخت. دمت از سال ۲۰۱۸ در هیچ فیلم و سریال بازی نکرده است.

بیوگرافی بستمجی اوزدمیر

بستمسو اوزدمیر (به ترکی Bestemsu Özdemir) متولد ۲۳ فروردین ۱۳۷۱ در استانبول؛ بازیگر زیبای ترک است.

طبق گفته ی بستمسو، پدر و مادر او با عشق و علاقه ی زیاد ازدواج کرده اند اما وقتی او دوساله بوده، از یکدیگر جدا شده اند. بستمسو تا ۵ سالگی، در کنار مادر بزرگ و پدربزرگش زندگی کرده اما پس از آن با مادرش به استانبول نقل مکان کرده است.

او در یک دبیرستان خصوصی فرانسوی بنام Saint Benoit تحصیل کرده است. بستمسو پس از آشنایی با یک مدیر برنامه بنام جم تاتلیتوغ، کار مدلینگ را رها کرد و به بازیگری روی آورد. او فارغ التحصیل رشته ی طراحی مد از دانشگاه فنی استانبول بوده و در زمان های بیکاری خود به مجسمه سازی و نقاشی مشغول است.

بیوگرافی و عکس های جذاب بستمسو اوزدمیر+ علت جدایی از جان یامان -