سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی کیش اینوکس با معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی عصر دوشنبه 8 آذر 1400 گشایش یافت. این نمایشگاه که با حضور مسئولین، کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی همراه بوده است، شامل 80 غرفه می باشد که محوریت کلی آن معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور و مناطق آزاد، بانک داری بین المللی، دیپلماسی اقتصادی توسعه تجارت با کشورهای منطقه، اقتصاد الکترونیک و تاسیس بورس بین الملل، اقتصاد مسکن و آینده پژوهی می باشد و تا تاریخ 11 آذر ادامه دارد .

۱۰

 

این نمایشگاه، تنها رویداد صنعت مالی در کشور می باشد که حتی بعد از کاهش سفر و شیوع کرونا، هم چنان به روال کاری خود ادامه داده و مطابق سنوات پیشین برگزار شده است.

محمدرضا لواسانی، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش نیز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به فرصت های بکر و استثنایی جزیره کیش برای سرمایه گذاری عنوان کرد: «باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که فرایند سرمایه گذار تسهیل شود و سرمایه گذاران با یک بروکراسی ساده وقت و انرژی خود را برای ارتقاء کیفیت و افزایش سرعت فعالیت های خود به کار گیرند. با ایجاد ساز و کارهای مناسب برای افرادی که دارای مشروعیت و صلاحیت هستند، می توان در خلق ایده های نو در منطقه آزاد کیش نقش مهمی ایفا کرد.»

لینک مرتبط: کارت واکسن برای سفر به کیش

۱۱

تاکنون بیش از ۲۰۰ شرکت، موسسه و نهاد در بخش های دولتی و خصوصی فعال در بازار سرمایه در 2 بخش نمایشگاهی و محتوایی در این نمایشگاه شرکت کرده اند که همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان می باشند.