رابین‌کش جامع‌ترین پلتفرم ایرانی است. این صرافی تلاش می‌کند با آسان کردن روش‌های معامله و افزایش قابلیت‌ها و امکانات بیشتر، معامله و سرمایه‌گذاری در این بازار را برای کاربرانش آسان‌تر کند.

در این مطلب قرار است با شما درباره بازارهای رابین‌کش و قابلیت‌های موجود در این بازارها صحبت کنیم. اگر می‌خواهید شناخت کاملی نسبت به انواع بازارهای مختلف رابین‌کش و امکانات آنها داشته باشید، شناخت این بازارها می‌تواند کمک‌کننده باشد. این مطلب را بخوانید:

رابین‌کش و بازارهای فعال آن

رابین‌کش برای کاربران و آسان‌تر کردن روش معاملات آنها، چند نوع بازار و چندین نوع سفارش در نظر گرفته است. هرکدام از این بازارها ویژگی‌های مختلفی دارند و کار با آنها می‌تواند بخشی از استراتژی معامله را آسان‌تر کند.

به‌طور‌کلی سه نوع بازار در رابین‌کش برای کاربران ساخته شده است، این بازارها شامل موارد زیر هستند:

  • بازار مستقیم
  • بازار اکسپرس
  • بازار برخط

برای شروع کسب اطاعات درباره این بازارها بد نیست به‌عنوان قدم اول، سراغ بازار مادر یا همان بازار مستقیم برویم.

 

بازار رابین کش2

بازار مستقیم یا بازار مادر

بازار مستقیم (OTC) قدیمی‌ترین بازاری است که در رابین‌کش فعال است. این بازار تنها مارکتی بود که در نسخه اولیه رابین‌کش راه‌اندازی شد و در به‌روزرسانی‌هایی که داشت، قابلیت‌ها و امکانات مختلف دیگری به آن اضافه شد.

در نسخه‌های قبلی بازار مستقیم رابین‌کش دسترسی به کیف پول اختصاصی وجود نداشت. به همین دلیل، این بازار برای خرید‌وفروش دارایی‌های خارج از رابین‌کش مناسب بود.

آخرین به‌روزرسانی‌هایی که در رابین‌کش اعمال شده، قابلیت‌های بیشتری برای این بازار فراهم کرده که امکان سفارش‌گذاری در کیف پول اختصاصی رابین‌کش و در کیف پول های متفرقه را ایجاد می کند.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های بازار مستقیم

چه ویژگی‌هایی باعث تمایز این بازار نسبت به بازارهای دیگر در رابین‌کش می‌شود؟ چه قابلیت‌هایی این بازار را بهتر می‌کند و معامله‌گران با استفاده از این بازار، چطور می‌توانند استراتژی معاملاتی خود را تغییر دهند؟ برای آشنایی بیشتر با این بازار‌، نگاهی به ویژگی و قابلیت‌های آن داشته باشیم:

  • خریدوفروش بدون نگرانی از تغییر لحظه‌ای نرخ بازار

نکته مهمی که درباره بازار مستقیم وجود دارد نرخ خریدوفروش این بازار است. در اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی سفارشات با حجم بالا، کند است و با مشکل روبه‌رو می‌شود.

مورد دیگری که باعث شده بازار مستقیم رابین‌کش نسبت به دیگر بازارها برتر باشد، تعیین نرخ خریدوفروش بازار است. نرخ خریدوفروش بازار مستقیم توسط کارشناسان رابین‌کش مشخص می‌شود.

درنتیجه کاربران می‌توانند بدون نگرانی از اینکه تغییرات لحظه‌ای قیمت بازار باعث شود استراتژی آنها بی‌نتیجه باشد یا فرصت‌های خوب بازار را از دست دهند، با هر حجم دلخواه معاملات خود را انجام دهند.

قیمتی که در این صرافی پیشنهاد داده می‌شود، برای سفارش خریدوفروش هر حجمی از رمزارز معتبر است.

  • پوشش تعداد زیادی رمز ارز

در بازار مستقیم رابین‌کش شما می‌توانید بدون محدودیت، بیش از ۳۰ رمز ارز محبوب را معامله کنید.

 

بازار رابین کش2

بازار برخط

بازار برخط یکی دیگر از بخش‌های مهم بازارهای رابین‌کش است. این بازار برخط به‌صورت P2P است و تمام رمزارزهایی که در این بازار قابلیت معامله دارند، از کیف پول اختصاصی بهره می‌برند. کاربران در بازار برخط می‌توانند به بیش از ۵۰ بازار در پلتفرم رابین‌کش دسترسی داشته باشند.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های بازار برخط

بازار برخط هم مثل بازار مستقیم ویژگی‌هایی دارد که باعث شده تا پیشنهاد بسیار خوبی برای کاربران و معامله‌گران فعال در رابین‌کش باشد. برخی از خصوصیات این بازار به شرح زیر است:

  • ثبت سفارش با قیمت مشخص

معامله‌گرانی که بازار برخط رابین‌کش را برای معاملات خود انتخاب می‌کنند، می‌توانند با تعیین قیمت و حجم ارز درخواستی، سفارش خود را مشخص کنند.

  • ثبت سفارش با قیمت پیشنهادی بازار

روش دیگری که بازار برخط برای کاربران خود فراهم می‌کند سفارش‌گذاری با بهترین قیمت پیشنهادی بازار است. در این روش کاربران سفارش خود را با بهترین قیمت پیشنهادی و تنها با تعیین حجم ارز ثبت می‌کنند.

به‌این‌ترتیب باتوجه‌به حجم ارزی که از طرف کاربر پیشنهاد شده است، قیمت مشخص شده و به بازار پیشنهاد می‌شود.

  • سفارش با حد ضرر

سفارش با حد ضرر قابلیتی است که بازار برخط رابین‌کش را نسبت به دیگر بازارها در صرافی‌های داخلی، متفاوت می‌کند. در این نوع سفارش کاربران حجم سفارش را مشخص کرده و بعد از آن، دو قیمت ثبت می‌کنند.

زمانی که قیمت آخرین معامله انجام شده بازار به عددی که کاربر به‌عنوان حد ضرر مشخص کرده برسد، سیستم سفارشی با حجم مشخص شده و با قیمت نهایی که از قبل ثبت شده است، فعال می‌کند.

معمولاً توصیه می‌شود فاصله حد ضرر با قیمت دوم تا حد معقولی زیاد باشد.

  • پشتیبانی از بازار تومان

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که درباره بازار برخط رابین‌کش وجود دارد، پشتیبانی از تومان است. رابین‌کش تلاش کرده است تا همه بازارها و قابلیت‌های آن هم‌سطح با صرافی‌های معتبر خارجی باشد و چیزی کمتر از آنها نداشته باشد.

بازار رابین کش2

بازار اکسپرس

بازار اکسپرس (convert) جزء آسان‌ترین و سریع‌ترین بازارهای رابین‌کش است. در این بازار می‌توانید به‌راحتی دارایی‌های موجود در صرافی رابین‌کش را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هر ارزی که در نظر دارید تبدیل کنید.

این بازار از تمام رمزارزهایی که در رابین‌کش کیف‌پول اختصاصی دارند پشتیبانی می‌کند. همچنین در این بخش برای هر ارزی گزینه واریز مستقل طراحی شده تا کاربران در صورت نیاز، به‌راحتی امکان واریز و انجام معامله داشته باشند.

استفاده از بازارهای رابین‌کش

رابین‌کش حاصل بیش از ۵ سال تجربه و حضور در بازار ارزهای دیجیتال و مطالعه و کسب تجربه در این بازار است. تیم پشتیبانی و توسعه‌دهنده رابین‌کش همواره سعی می‌کند بهترین امکانات و قابلیت‌ها را برای کاربران خود فراهم کند. شما هم این روزها خبر رشد و افزایش قیمت بیت‌کوین و دیگر رمزارزها را شنیده‌اید؟

می‌خواهید از این فرصت جذاب استفاده کنید و سهمی از این سود داشته باشید؟ پس فرصت ورود به بازار ارزهای دیجیتال را از دست ندهید. همین حالا وارد سایت رابین‌کش شوید، حساب کاربری خود را بسازید و بعد از ساخت حساب و احراز هویت، از بازارهای رابین‌کش برای معامله و سرمایه‌گذاری استفاده کنید.

برای شروع کار و یادگیری بیشتر از سامانه آزمایشی رابین‌کش استفاده کنید. اگر اطلاعات کافی هم درباره این بازار ندارید نگران نباشید، رابین‌کش در بخش بلاگ و مقاله‌های آموزشی خودش تمام آنچه که باید درباره این بازار بدانید را به شما آموزش می‌دهد. به کاربران حرفه‌ای در رابین‌کش بپیوندید.