لباس فرم اداری و شرکتی

لباس فرم اداری جلال 02133920173 ، پوشیدن لباس فرم اداری اتفاق جدیدی نیست و سالیان درازی است که کارمندان در حرفه های مختلف از لباس فرم اداری مناسب سازمان و شرکت خود استفاده می کنند. انواع لباس کار مردانه و لباس فرم اداری زنانه طراحی شده که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. هر مانتو اداری و لباس کاری را نمی توان برای سایر ادارات و شرکت ها استفاده کرد. لباس فرم اداری ، مخصوص هر ارگان و با توجه به هدف سازمانی طراحی می شود. لباس فرم ارتش از اولین لباس های اداری در دنیاست ولی امروزه با صنعتی شدن جهان و شاغل شدن افراد در واحدهای اداری، یونیفورم هماهنگ اداری در همه ارگان ها استفاده می شود. در این مطلب با لباس فرم اداری و مانتو فرم اداری بیشتر آشنا می شویم.

مانتو فرم اداری

مانتو فرم اداری یک لباس ویژه خانم های شاغل در ادارات دولتی و خصوصی و بعضا در سازمان ها است که گاهی اوقات برای حضور در محل کار، پوشیدن آن از طرف مدیران آن سازمان الزامی اعلام می شود. مانتو اداری دارای طراحی زیبا و شکیل بوده، خوش فرم و خوش استایل و همچنین مناسب با آن سازمان دوخته می شود. در برخی از ادارات و موسسات دولتی و خصوصی پوشیدن کت و شلوار فرم اداری برای آقایان و مانتو فرم اداری برای خانم ها یک رنگ و یک دست دوخته می شود. مدیران سازمان های معتبر برای بالا بردن پرستیژ کاری کارکنان و ایجاد روحیه خوشپوشی تمایل به استفاده از مانتو اداری و لباس فرم اداری دارند. طراحی لباس فرم با توجه به معیارهای مدیریت و در نظر گرفتن المان های زیبایی شناختی توسط افراد با تجربه انجام می شود. حتی بسیاری از افرادی که لباس فرم مشخصی ندارند نیز تمایل دارند از لباس رسمی اداری برای محل کار استفاده کنند.

نحوه سایزگیری لباس فرم اداری

یکی از مهمترین بخش های پروژه ی تأمین لباس های فرم اداری بخش سایزگیری پرسنل می باشد . در صورتی که یک تیم متخصص اقدام به سایز گیری پرسنل در یک سازمان نماید ، نتیجه ی کار با کمترین میزان اشتباه و رضایت همگان همراه خواهد بود. زیرا ممکن است با سیاست های آن سازمان همخوانی نداشته باشد.

استفاده از مواد اولیه مناسب در تولید مانتو فرم اداری و لباس فرم اداری

یکی از مهمترین مواد اولیه لباس فرم اداری پارچه آن است. زیرا مانتو فرم اداری یک بانو بهترین دوست وی در تمامی فصول و زمان هاست. به همین دلیل استفاده از بهترین پارچه ها نه تنها رضایت مشتری را در بر خواهد داشت بلکه مانتوی وی را به بهترین همراه او برای تمامی شرایط تبدیل می کند .

بهترین زمان تحویل لباس فرم اداری

اگر شما هم دیر به انتخاب تیم تولید لباس هایتان اقدام کرده اید و یا هر چه سریعتر نیاز به تحویل لباس های پرسنل خود دارید ، ما می توانیم به شما کمک کنیم . تولیدی مانتو مزون جلال با استخدام نیروهای متخصص و قوی در زمینه برش ، دوخت و … شرایط را برای تحویل هر چه سریعتر البسه شما فراهم آورده است.

دوخت با کیفیت لباس فرم اداری

شاید اگر دو مانتو فرم یک مدل را که توسط دو تولیدی تولید شده اند کنار هم بگذارید در نگاه اول و حتی روز اول هیچ تفاوتی با هم نداشته باشند. اما مطمئن باشید که پس از یک ماه پوشیدن دیگر شبیه به هم نخواهند بود، اهمیت دوخت خوب در این است که می تواند لباس شما را برای مدت طولانی در شراید ایده آل نگه دارد .

واحد تولیدی لباس فرم اداری جلال

واحد تولیدی لباس فرم اداری جلال فرم طراح و تولید کننده انواع مانتو اداری و لباس فرم اداری در کشور است که سابقه درخشانی در این حوزه دارد. تولیدی لباس فرم اداری جلال یکی از عمده ترین تولید کنندگان لباس فرم اداری برای سازمان های دولتی و خصوصی کشور در سه دهه گذشته بوده است. مانتو فرم اداری برای بانک، یونیورم اداری کارکنان بیمارستان، لباس فرم اداری اختصاصی برای شرکت های حمل و نقل، طراحی لباس ویژه برای کارکنان موسسات اعتباری، دوخت مانتوی سازمانی، لباس فرم اداری هتل و …. بخشی از فعالیت های واحد تولیدی لباس فرم اداری است که مورد رضایت صد در صدی سفارش دهنده ها قرار گرفته است. پس از تصمیم گیری و توافق اولیه برای طراحی لباس فرم اداری، همه مراحل طراحی در این شرکت انجام می شود. متخصصین طراح تولیدی لباس فرم اداری جلال در زمینه طراحی لباس فرم اداری صاحب سبک هستند و قادر به تهیه انواع الگوهای اختصاصی با توجه به سلیقه مشتری می باشند.

تولیدی مانتو جلال همواره این اطمینان را به مشتریانش می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل برای محصولی که خریداری کرده اند ، بهترین کیفیت خدمات پس از فروش را به این دوستان ارائه خواهد کرد .

نحوه سفارش به ما

شماره تماس تولیدی مانتو

۰۲۱۳۳۹۲۰۱۷۳

۰۹۱۹۶۲۲۰۵۳۴