حیوانات در طول تاریخ همیشه از بهترین و بی­آلایش‌ترین دوستان انسان به شمار ­آمده­اند و بخش مهمی از زندگی آن‌ها را تشکیل داده­اند. همه­ی ما می­دانیم داشتن حیوانات خانگی مثل سگ و گربه فواید زیادی دارد؛ از جمله ایجاد انگیزه، همدلی و مسئولیت‌پذیری که منجر به ایجاد آرامش و سلامتی روح و روان ما می‌گردد و از افسردگی و استرس جلوگیری می‌کند. اکنون، در ازای این همه بخشندگی، وظیفه­ی ما در قبال آن‌ها چیست؟

برای نگهداری بهینه از این موجودات دوست‌داشتنی، باید به مواردی مانند تغذیه‌ی مناسب، تربیت صحیح و سلامتی آن‌ها توجه کرد. بی‌شک سیناوت دستیابی به این موارد را برای شما از همیشه آسان­تر کرده است.

 

سیناوت چیست و هدف از تأسیس آن چیست؟

سیناوت، نام سایت و برند فروشگاه اینترنتی شرکت نوآوران پیشگام طب دام است که عرضه‌کننده­­ی محصولات حیوانات خانگی می‌باشد. در سایت سیناوت شما به ‌راحتی می­توانید همه­ی نیازهای حیوان خانگی خود از جمله انواع غذا و تشویقی‌، لوازم نگهداری، لوازم بهداشتی، وسایل بازی، تربیتی و ... را تهیه کنید. همچنین امکاناتی نظیر مشاوره با دامپزشک، مشاوره‌ در خرید و دسترسی به مطالب آموزشی روز دنیا و خلاصه هرآنچه که یک حیوان خانگی و سرپرست او به آن نیاز دارد را برآورده می سازد.

سیناوت از فروردین 1396 تا به امروز، با هدف دسترسی آسان به مایحتاج حیوانات خانگی، افزایش سطح دانش در مورد نگهداری حیوانات، راهنمایی و مشاوره‌ دامپزشکی به دوستداران حیوانات خانگی شروع به فعالیت کرده است.

 

چرا سایت سیناوت بهترین انتخاب شماست؟

1. دسترسی آسان و ارسال سریع محصولات   

شما در سیناوت می­توانید غذا و لوازم حیوانات خانگی از جمله سگ و گربه خود را با بهترین قیمت و به ‌راحتی سفارش داده و در سریع­ترین زمان ممکن دریافت کنید. ارسال سفارش­ها برای ساکنین تهران، با پیک‌های اختصاصی سیناوت و  برای دیگر شهرهای ایران توسط پست پیشتاز در اسرع وقت انجام می‌شود. ارسال سفارش ها در تهران، در صورت وجودِ ظرفیت ارسال، در همان روز انجام می شود. همچنین تمام سفارشات قابلیت پیگیری دارند.

برای عزیزانی که امکان دسترسی به سایت را ندارند، امکان سفارش گذاری از طریق تلفن 88365078 (021)  و شبکه های مجازی مانند اینستاگرام نیز فراهم است.

 

2. در سیناوت دامپزشکان، در کنارتان هستند

بخش مشاوره با دا‌مپزشک سیناوت، با حضور تعدادی از دا‌مپزشکان مجرب، تحت نظارت دکتر محمودرضا اعتضادی، مؤسس و مدیر عامل مجموعه، آماده‌ی پاسخ‌گویی به سؤالات شما عزیزان در مورد حیوان خانگی­تان هستند.

 

3. در سیناوت، سوال کنید، سپس با خیال آسوده خرید کنید

با وجود اینکه در سایت سیناوت اطلاعات دقیق، کامل و کاربردی راجع به تمام محصولات درج شده است تا شما به‌راحتی­ بتوانید محصول مورد نظر خود را مقایسه و انتخاب کنید، این امکان هم وجود دارد که به ‌صورت تلفنی قبل از خرید با مشاوران فروش شرکت تماس گرفته و با خیال آسوده­تری انتخاب و خرید کنید.

 

4. سیناوت عرضه‌کننده تولیدات باکیفیت ایرانی و محصولات معتبر خارجی

در سیناوت، ارائه‌ی محصولات باکیفیت و سرویس دهی بهتر، در کانون توجه مدیران و کارکنان مجموعه قرار دارد. تمام محصولات موجود در سیناوت با تأیید دکتر دامپزشک تهیه و عرضه می‌گردد. پشتیبانی از تولیدات باکیفیت ایرانی و تهیه کالاهای وارداتی از برندهای معتبر دنیا از دیگر رویکردهای اصلی سیناوت می‌باشد.

 

5. با سیناوت خرید امن را تجربه کنید.

برای امنیت کاربران، سیناوت ریزساخت های لازم برای یک خرید امن اینترنتی مانند داشتن نماد اعتماد الکترونیک، حفاظت از اطلاعات مشتریان توسط لایه اتصال امن و پرداخت از طریق درگاه های بانکی را برای شما فراهم آورده است. علاوه بر این، پاسخگویی همیشگی، خدمات بازگرداندن کالا و مشتری مداری، تجربه خرید امن و لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

6. با بلاگ سیناوت همیشه به‌روز بمانید.

یکی از دغدغه­ها و اهداف اصلی سیناوت ارتقای سطح دانش و آگاهی راجع به حیوانات خانگی است. در قسمت بلاگ­ها می توانید از به‌روزترین مقالات علمیِ دنیا در مورد حیوانات خانگی استفاده کنید. این مقالات به صورت اختصاصی، توسط دامپزشک های سیناوت از معتبرترین سایت های دامپزشکی جهان انتخاب، ترجمه و منتشر می گردد.

تنوع مقالات ارائه ‌شده بسیار زیاد است و شما با مطالعه­ی مطالب مرتبط می­توانید به آگاهی بالایی در مورد نگهداری صحیح و اصولی حیوانات خانگی دست یابید.

 

7. سیناوت و حامیان حیوانات

اگر حامی حیوانات هستید و یا به پناهگاه‌های حیوانات غذارسانی می‌‌کنید سیناوت می­تواند بهترین انتخاب شما باشد چرا که هدفش همراهی با شما در این کار خیرخواهانه می باشد. به ‌منظور حمایت از حیوانات بی‌سرپرست، سیناوت تخفیف‌های ویژه‌ای را برای همراهی با حامیان حیوانات منظور می‌کند. لطفاً برای اطلاع از شرایط برخورداری از این امکان، با سیناوت به شماره تلفن 88365078 (021) تماس حاصل فرمایید.

 

8. ارتباط موثر با مشتریان

سیناوت به منظور افزایش بستر ارتباطی با مشتریان خود، علاوه بر سایت سیناوت، از اکثر رسانه‌های اجتماعی نیز استفاده می‌کند. همچنین، به ‌منظور آگاهی سریع‌تر شما از به‌روزرسانی محصولات، اطلاع از پیشنهادها و تخفیف‌های ویژه، خبرنامه‌ های ایمیلی سیناوت، شما را از آخرین رویدادها آگاه می کند.

 

اگر سرپرست، حامی و دوستدار حیوانات خانگی هستید، سیناوت می­تواند بهترین انتخاب برای شما باشد و هر آنچه که برای نگهداری از حیوان خود نیاز دارید را برای شما فراهم آورد. هدف سیناوت، فراهم آوردن یک راه حل جامع و آسان برای نگهداری خوب و لذت بخش از حیوانات خانگی می باشد.