تمامی ما در قفسه های کتابخانه خود یا در محل کار خود  کاغذ ها و چک پرینت و حتی کتاب هایی ممکن است داشته باشیم  که فضای زیادی را در خانه یا محل کار ما اشغال کرده اند و سال های بسیاری ممکن است مورد استفاده قرار نمیگرفته است و حتی ممکن است  کتاب های دوران تحصیل خود اعم از دبستان تا دانشگاهی را نگهداری کرده ایم و گوشه ای از انبار خانه را به آنها اختصاص داده باشیم که دیگر نیازی به استفاده از انها نمی بینیم و یا ممکن است  شرکت شما سر رسید های باطله و حتی زونکن های اداری و حسابداری زیادی داشته  باشد که قدیمی بوده و دیگر نیازی به آنها نداشته و بدلیل فضای زیادی که اشغال کرده اند قصد امحاء و از بین بردن آنرا داشته باشید و نگران این باشید که مبادا اسناد شما دست شخص دیگری افتاده و از لحاظ حقوقی نگران دور انداختن آن باشید و حتی گاهی بعضی ها به دلیل نگرانی از دور ریز اسناد حاضر به سوزاندن آنها مینمایند  ما در اینجا قصد داریم تا به شما بگوییم که میتوانید تمامی کتاب ها و حتی کاغذ های باطله و جزوات و اسناد و مدارک کاغذی باطله را بدون گذاشتن زمان و هزینه ای درب منزل یا محل کارتان  در یک محل مناسب بازیافت نمایید و از سوزاندن و گذاشتن وقت برای امحاء و خرد کردن آن اجتناب نمایید .

شما با تماس با وب سایت خرید کاغذ باطله  به آدرس kaghazz.ir  میتوانید تمامی اسناد اداری خود و همچنین کتاب های باطله خود را بفروش برسانید و از امحاء آن اطمینان حاصل نمایید با اینکار شما :

  • هم به چرخه طبیعت کمک مینمایید  تا از قطع درختان که هر ساله  به منظور تولید کاغذ قطع میگردند جلوگیری نمایید .
  • و اینکه دیگر نگران این نخواهید شد تا اسناد اداری  و مدارک مهم شما بدست شخص دیگری بیفتد و نگران مسایل حقوقی آن باشید چرا که کاملا اسناد شما در درکارخانه فوق بصورت تمام و کمال امحاء میگردد.
  • و از همه مهمتر اینکه  در قبال فروش کاغذ ها و اسناد اداری و مالی و کتاب های باطله تان وجه نقد خوبی دریافت نمایید.

Agenda-open-on-the-ground-6809.jpg

کارخانجات کارتن سازی و مقوا سازی کارتن سازی تولید محصولات کاغذی خود نیازمند کاغذهای باطله و کتاب و اسناد اداری و هر آنچه که شامل کاغذ باشد میباشند تا با استفاده از آن خمیر اولیه ای که در ساخت کاغذ و  مقوا و همچنین  کارتن استفاده می شود را تامین نماید به همین منظور برای تامین ماده اولیه خود نیازمند جمع آوری آنها در سطح کشور می باشند و به این ترتیب ، نمایندگان خود را به عنوان خریدار کاغذ باطله درب منزل یا محل کار شما اعزام می نمایند و کتاب ها و کاغذ های باطله شما را بصورت نقدی خریداری می نمایند.

 لازم به ذکر است نمایندگان تمامی اسناد شما را بصورت کیلویی با ترازو دیجیتالی وزن می نمایند و بر حسب وزن آن مبلغی را به حساب شما واریز می نمایند.

اما  اصلی ترین و بهترین مرکز اصلی خرید کاغذ و کتاب های باطله کجاست ؟

اصلی ترین مرکز جهت بازیافت و خرید کاغذ باطله   که میتوانید با اطمینان و بدون واسطه اقدام به فروش کتاب های باطله خود نمایید وب سایت Kaghazz.ir  میباشد که میتوانید با مراجعه به آن و تماس با نمایندگان شرکت اطلاعات لازم را کسب نمایید.

نمایندگان این کارخانه  بعد از تماس مشتریان اصولا در همان روز و در کمترین زمان ممکن در منزل یا محل کارتان  به همراه ترازوی دیجیتال حاضر میشوند و کتاب ها و اسناد و کاغذ های باطله شما را خریداری می نمایند.

friendsoflibraryjpg-4636d5a40e6d8472.jpg

اما لازم است بدانید چه نوع کاغذ هایی را کارخانجات جهت تولیدات خود از شما خریداری می نمایند :

  • دفاتر روزنامه و اسناد اداری و کاغذ های زونکن اداری و مدارک حسابداری
  • مجلات جدید و قدیمی و روزنامه های باطله
  • کاغذ های تبلیغاتی شامل هر نوع کاغذی شامل  پوستر و بنر و تراکت و ..
  • کتاب های دانشگاهی کنکوری و و قدیمی
  • جزوات دانشگاهی
  • تقویم ها و سالنامه های باطله
  • و هر چیزی که از جنس کاغذ بوده و به راحتی توسط دست پاره میشود

اما چه نوع کاغذ هایی خریداری نمیگردد:

 مثلا کاغذ دیواری و البوم های کاغذ دیواری بدلیل عدم بازیافت خریداری نمیشود و همچنین کاغذ هایی دارای سلفون مانند برخی تراکت های تبلیغاتی و برخی کاتالوگ های تبلیغاتی که یک لایه پلاستیکی خیلی نازک روی آنها قرار دارد مناسب تهیه خمیر کاغذ نمی باشند و توسط کارخانجات خریداری نمیگردد.

 

 

هزینه و قیمت خرید کاغذ باطله به چه شکل است:

قیمت کاغذ باطله و کتاب بستگی به نوع کاغذ و کتاب شما داشته و فاکتور اصلی که روی قیمت تاثیر گذار است نوع و  مقدار وزنی کاغذ های شما می باشد و هر چه مقدار وزنی کاغذ های شما بیشتر باشد و جنس کاغذ نیز بهتر باشد با  قیمت بالاتری از توسط کارخانه خریداری خواهد شد و همچنین باید توجه داشت که  قیمت کاغذ نیز مانند دیگر اجناس، روزانه در حال تغییر است که برای اطلاع از قیمت میبایست با سایت kaghazz.ir  تماس گرفته و اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

در صورت عدم بازگشت کاغذ باطله به طبیعت چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

کارشناسان می‌گویند برای تهیه‌ی 1 تُن خمیر کاغذ سفید از چوب ، سه تن یا شش متر مکعب چوب جنگلی لازم است. این یعنی برای تولید یک تُن کاغذ، دست کم باید حدود 17 درخت تنومند قطع شود ؛ درخت‌هایی که هر کدام به‌طور متوسط می‌تواند سالانه شش کیلوگرم دی‌اکسید کربن را به اکسیژن تبدیل کند.

Ecofriendly-Tree-201801.jpg

تولید کاغذ از درخت، هزینه و انرژی زیادی می‌طلبد، در صورتی که اگر به‌جای استفاده از چوب درختان برای تولید کاغذ از بازیافت کاغذهای باطله استفاده شود، 50 درصد در مصرف انرژی و ۹۰ درصد در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود و هم‌چنین ۷۵ درصد از آلودگی هوا جلوگیری می‌کند..

یادمان باشد که حداقل 25 سال طول می‌کشد تا یک نهال رشد کند و به درخت بزرگی تبدیل شود که از نظر اقتصادی و صنعتی برای تولید کاغذ مناسب باشد و یادمان باشد که کاغذ باطله یک کالای جهانی و یک ماده‌ی خام حیاتی برای تولید کاغذ به‌حساب می‌آید، پس کاغذها را تفکیک‌نشده دور نریزیم.