یکی از سخت‌ترین بخش‌های خرید وسایل خانه، خرید مبلمان پذیرایی است. علاوه بر اینکه باید به اندازه و سایز آن توجه داشته باشید، نباید از رنگ و مدل آن هم غافل شوید. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند مدلی را انتخاب کنند که با دکوراسیون خانه تناسب طرح و رنگ داشته باشد. امروزه نحوه خرید بسیاری از مردم تغییر کرده است، به لطف اینترنت و فضای مجازی بسیاری از فروشگاه‌ها و کسب و کارها فعالیت خود را به صورت اینترنتی و آنلاین ارائه می‌کنند. در این بخش قصد داریم تا شما را با خرید اینترنتی و آنلاین مبل راحتی و انواع مختلف دیگر مبل آشنا کنیم.

  • توجه به سبک زندگی در خرید آنلاین مبلمان

    یکی از ویژگی‌هایی که در خرید آنلاین مبلمان باید به آن توجه داشته باشید، سبک زندگی و دکوراسیون منزلتان است. باید توجه داشته باشید که از چه سبکی برای چیدمان دکوراسیون داخلی خود استفاده می‌کنید. سبک چیدمان بسیار متنوع است؛ چیدمان کلاسیک، چیدمان سنتی و .... باید با توجه به آن‌ها مدل مبل مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

  • توجه به فضای اتاق در خرید آنلاین مبلمان

    قبل از اینکه خرید آنلاین مبلمان خود را انجام دهید، بهتر است به فضای پذیرایی دقت کنید. اندازه بگیرید که برای چیدمان مبل چه فضایی را در نظر گرفته‌اید. شاید از خودتان بپرسید آیا مبلی که انتخاب می‌کنید از درب رد می‌شود؟ آیا می‌توان آن را تا داخل خانه آورد؟

    برای پاسخ به این سوالات بهتر است در حین سفارش آنلاین مبلمان اندازه هر مبلی را در نظر داشته باشید. علاوه بر فضای اتاق، اندازه مبلمان هم حائز اهمیت است. سعی کنید مبل‌هایی را خریداری کنید که علاوه بر داشتن سایز استاندارد از وزن استانداردی هم برخوردار باشد.

    بسیاری از افراد این اشتباه را می‌کنند و چشمی اندازه‌گیری را انجام می‌دهند، به همین دلیل ممکن است کمی خطا در محاسبات داشته باشند. آموزش طراحی دکوراسیون داخلی خانه یکی از راه‌هایی است که به شما کمک می‌کند طراحی زیباتری برای منزل‌تان داشته باشید.

  • توجه به رنگ در خرید آنلاین مبلمان

    یکی از آیتم‌های مهم در خرید مبل رنگ آن است، قبل از خرید آنلاین مبلمان حتما به رنگ آن توجه داشته باشیم. بسیاری از رنگ‌ها نسبت به آنچه در عکس هستند از نزدیک متفاوت خواهند بود. برای انتخاب رنگ باید به وسایل دیگر توجه کنید. هرچه هارمونی رنگ بیشتری در دکوراسیون داخلی دیده شود، دیزاین منزل شما جذاب‌تر خواهد بود. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند برای اینکه بتوانند به صورت طولانی مدت از مبلمان‌شان استفاده کنند انتخاب رنگ‌های خنثی را به سایر رنگ‌ها ترجیح می‌دهند.

    البته به این نکته هم توجه داشته باشید که در فضاهای کوچک بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده شود، به این ترتیب فضا بزرگتر زا حالت عادی نشان داده می‌شود. معمولا برای ست کردن روکش مبل به رنگ‌های پرده‌ها، فرش و دیوار توجه می‌کنند.

  • انتخاب پارچه رو مبلی در خرید آنلاین مبلمان

    یکی از مهم‌ترین نکات در خرید آنلاین مبلمان، انتخاب پارچه رومبلی است. نوع، جنس و طرح پارچه رومبلی اهمیت بالایی دارد. هرچه جنس پارچه مرغوب‌تر باشد دوام و ماندگاری بالاتری خواهد داشت. جنس پارچه به طول عمر، میزان بودجه و مدت زمان استفاده از مبل بستگی دارد. در حین انتخاب پارچه رومبلی به چند نکته توجه داشته باشید:

    • اگر بچه کوچک دارید بهتر است از انتخاب پارچه‌های رنگ روشن و خلوت بپرهیزید.
    • اگر فضای اتاقتان کوچک است بهتر است از پارچه‌های رنگ روشن استفاده کنید، تا فضای اتاق را بزرگتر نشان دهید. در مقابل برای اتاق‌های بزرگ به راحتی می‌توانید از رنگ‌های تیره استفاده کنید.
    • برای انتخاب رنگ پارچه‌های کوسن، از پارچه‌های خود مبل استفاده نکنید. اگر پارچه رومبلی شما ساده است بهتر است کوسن‌های طرح‌دار داشته باشید تا جلوه بیشتری داشته باشد.
    • در صورت انتخاب پارچه چرم برای روکش مبل، بهتر است از چرم طبیعی استفاده کنید. چرم مصنوعی احتمال پوسته شدن و از بین رفتنش بسیار زیاد است.  

2

  • توجه به بودجه در خرید آنلاین مبلمان

    قبل از خرید هر وسیله خانگی بهتر است میزان بودجه خود را مشخص کنید. برای این کار به وب سایت‌های مختلف مراجعه کنید و یک حداقل و حداکثر هزینه برای مدل مبلمان انتخابی خود در نظر بگیرید. سپس با توجه به نوع مدل و بودجه‌ای که دارید اقدام به خرید کنید. اگر با برنامه‌ریزی اقدام به خرید مبل کنید می‌توایند نتیجه و بازده بسیار بهتری داشته باشید.

    هر مبل قیمت پایینی نمی‌تواند کیفیت بالایی برای شما داشته باشد، پس اگر به دنبال یک مبل با کیفیت هستید بهتر است از بودجه خرید خودتان را محدود نکنید. 

  • توجه به شکل مبلمان در خرید آنلاین مبلمان

    مبل‌ها از نظر ظاهری و ساختاری طراحی‌های بسیار متنوع و گوناگونی دارند. بهتر است قبل از خرید مبل با انواع مدل‌های آن آشنا شوید. از انواع مبلمان می‌توانیم به مبلمان کلاسیک، مبلمان سلطنتی، مبلمان راحتی، مبل چستر و..  اشاره کنیم. برای خرید اینترنتی و آنلاین مبل راحتی می‌توانید به فروشگاه اثاث چین سری بزنید. در این وب سایت می‌توانید بهترین و جدیدترین مدل‌های مبلمان را ببینید، اگر به دنبال خرید مبل راحتی از سایت اثاث چین هستید تنها کافیست وارد وب سایت اثاث چین شوید. به راحتی با انتخاب رنگ پارچه و تعداد مبلمان در اسرع زمان سفارش خود را تحویل می‌گیرید.

  • توجه به دوام و متریال مبلمان در خرید آنلاین مبلمان

    بهتر است همانطور که به ظاهر مبل اهمیت می‌دهید به متریال استفاده شده در ساخت آن هم اهمیت بدهید. باید ببینید که در ساخت مبل مورد نظر از چه جنس چوبی استفاده کرده‌اند، آیا می‌تواند استحکام و عمری طولانی داشته باشد؟ بعضی از مبل‌ها دارای چهارچوب اسکلتی و بعضی از آن‌ها دارای چهارچوب فلزی است. معمولا در میان چوب‌ها راش، گردو، بلوط، توسکا، افرا و کاج می‌توانند بهترین انتخاب باشند.

    البته مبلمان ساخته شده از این چوب‌ها بسیار گران‌ هستند اما در مقابل از دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستند.

    یکی دیگر از موادی که امروزه در ساخت بسیاری از مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، تخته‌های سه لایه هستند. این تخته‌های سه لایه که از مواد مصنوعی ساخته شدند، مقاومت بسیار بالایی دارند.

  • توجه به طراحی سفارشی در خرید آنلاین مبلمان

    در بیشتر مواقع بعد از چیدمان فضاهای منفی و خالی خانه خود را نشان خواهند داد، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند برای پر کردن این فضاهای خالی از یک سری مبلمان سفارشی استفاده کنند. البته هزینه طراحی و ساخت این نوع مبلمان در مقایسه با سایر مبلمان بالاتر خواهد بود، تنها دلیل آن هم این است که مبل را مخصوص شما و با طرح سفارشی شما می‌سازند.

3

خرید از فروشگاه اثاث چین

امروزه با پیشرفت و گسترش اینترنت و فضای مجازی، بسیاری از مردم برای خریدهای خود به صورت آنلاین اقدام می‌کنند. افرادی که از ترافیک و شلوغی شهر فراری هستند به سمت خرید آنلاین روی آورده‌اند. در خرید آنلاین مبلمان بهتر است به نکاتی که در این مطلب عنوان کردیم توجه داشته باشید تا بتوانید یک مبلمان زیبا و شیک خریداری کنید.

یکی از وب‌سایت‌های معتبر در زمینه فروش مبلمان هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین، فروشگاه اثاث چین است. در این فروشگاه می‌توانید انواع و اقسام مبلمان اداری، راحتی، سلطنتی و ... را ببینید. در حال حاضر مبلمان با کیفیت از تولیدکنندگان داخلی و خارجی بسیاری در این وب سایت وجود دارد.

برای سفارش و خرید آنلاین مبلمان مبلمان خود تنها باید وارد سایت شوید، بعد از انتخاب تمامی موارد و ثبت سفارش هزینه مورد نظر را بپردازید. به راحتی در اسرع زمان آن را درب منزل تحویل بگیرید.

منبع : https://asaschin.com/