فرض کنید دو گزینه پیش رو دارید؛ یکی پوشیدن شیک‌ترین لباس‌ها و انتخاب یک عطر مردانه معمولی در کنار آن‌هاست و دیگری داشتن یک استایل ساده اما استفاده از یک عطر بسیار جذاب. انتخاب شما کدام گزینه خواهد بود؟ اگر گزینه دوم را انتخاب می‌کنید، به شما تبریک می‌گوییم؛ چون از تاثیر فوق‌العاده عطر بر اطرافیان و حتی خودتان آگاه هستید و می‌دانید یک عطر بی‌نظیر می‌تواند شخصیتی فوق‌العاده را از شما به نمایش بگذارد.

 

این روزها اما خرید عطر اصل و پیدا کردن رایحه‌های شیک کار آسانی نیست؛ مگر اینکه قصد خرید از فروشگاه‌های روژا را داشته باشید که این روزها 24 سال فروش کالاهای اصل و با ضمانت را جشن می‌گیرند. در این مقاله پنج عطر و ادکلن مردانه بسیار جذاب را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر قصد خرید عطر را دارید، بتوانید بهترین انتخاب‌ها را برای خود و عزیزان‌تان داشته باشید.

ادو پرفیوم مردانه بیچ هات آمواژ

2

یک ساحل با شن‌های سفید و آب‌های آبی و آرام را تصور کنید و خانه‌ای چوبی را که در نزدیکی آن قرار دارد. سعی کنید بوی محیط را احساس کنید، بویی که ردی از خزه‌ها و چوب‌ها را در خود جا داده و احساس زندگی را به شما منتقل می‌کند. عطر مردانه «هات بیچ» از برند آمواژ این رایحه را به همراه جذاب‌ترین رایحه‌های طبیعی دیگر در یک شیشه زیبا با طرح خانه‌ای طلایی روی آن قرار داده تا با اولین اسپری مستقیم به یک منطقه ساحلی بکر منتقل شوید و تعطیلات خود را شروع کنید، تعطیلاتی لوکس با رایحه‌ای فراموش نشدنی. در این عطر از رایحه خنک نعنا، خس خس، خزه، پیچک، چوب‌های خشک و شکوفه پرتقال استفاده شده است تا عطری آروماتیک و جذاب به شما هدیه شود.

ادو پرفیوم مردانه پگاسوس پرفیوم دو مارلی

3

عطر مردانه و بسیار جذاب پگاسوس، ششمین عطر تولید شده از خانه عطر دو مارلی است؛ برندی که به تولید عطرهای کم‌نظیر معروف است و با طراحی پگاسوس نشان داد که کمتر برندی به پایش می‌رسد. پگاسوس عطر افشانی خود را با رایحه ترنج و زیره شروع می‌کند. در قلب رایحه‌های مدهوش کننده خود به عطر بادام تلخ، اسطوخودوس و یاسمن می‌رسد و در نهایت بر بستری از چوب صندل، وانیل و عنبر نشسته و به کار خود پایان می‌دهد. این عطر برند دو مارلی رایحه‌ای شرقی، گرم و تلخ دارد؛ بنابراین برای هوای سرد بهتر از هوای گرم نتیجه‌بخش خواهد بود. با خرید عطر پگاسوس می‌توانید احساس قدرت را تنها با یک پاف به خود و دیگران منتقل کنید و تاثیری عالی روی اطرافیان خود بگذارید.

ادو پرفیوم اوب قوبی آتلیه دز اوق

4

بعضی انواع عطر و ادکلن مردانه نسخه‌های محدودی از برندهایی هستند که شاید به اندازه بقیه برندها شناخته شده نباشند؛ اما تولیدکنندگان بی‌نظیری برای انواع عطرها هستند و عطر «اوب قوبی آتلیه دز اوق» یکی از این موارد است؛ عطری که علاوه بر آقایان، خانم‌ها هم می‌توانند از آن استفاده کنند و به ویژه برای هدیه دادن به زوج‌ها مناسب است.

این عطر جذاب از طلوع خورشید الهام گرفته شده است و سرشار احساس تابش نور و حس زندگی است. در نت‌های اولیه آن رایحه گریپ فروت و ترنج در کنار هم قرار می‌گیرند تا انرژی لازم برای شروع یک روز عالی را به شما منتقل کنند و در تمام طول روز در کنارتان باقی بمانند. در قلب رایحه‌ها از عطر زنبق و بنفشه استفاده می‌شود تا حس مطبوع حضور در طبیعت را برایتان ایجاد کرده و در نهایت همه این رایحه‌ها بر پایه وتیور هایتی و پچولی قرار می‌گیرند تا ماندگاری و پخش بوی عالی را برای عطر شما فراهم کنند. عطری که کمتر جایی آن را پیدا می‌کنید و به همین دلیل به نوعی انحصاری شما خواهد بود.

پرفیوم مردانه او ساواج دیور

5

اگر به دنبال خرید عطر و ادکلن مردانه با رایحه مرکبات و گروه بویایی آروماتیک هستید، «او ساواژ دیور» می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این عطر مردانه که یکی از موفق‌ترین کارهای برند فرانسوی دیور است، برای استفاده در تمام فصل‌های سال طراحی شده است و با اولین اسپری شما را به فضای دوست داشتنی فیلم‌های سینمای کلاسیک پرتاب خواهد کرد و تصویری از یک مرد جذاب و دست نیافتنی را از شما ارائه خواهد داد. همه چیز از طراحی شیشه گرفته تا رایحه با یکدیگر هم‌خوانی دارد و قدرت مردانه را به نمایش خواهد گذاشت.

دیور برای ساخت این عطر در ابتدا از رایحه مرکباتی مثل نارنج در کنار عطر آرامش‌بخش اسطوخودوس استفاده کرده است. برای قلب عطر خود نیز از وتیور هایتی کمک گرفته و نت پایه خود را بر اساس صمغ قرار داده تا دوام عطر را تضمین کند.

ادو پرفیوم مردان گیلتی ابسولوت گوچی

امکان ندارد در یک عطر مردانه از ترکیب بی‌نظیر چرم و چوب استفاده شده باشد و آن عطر به یک عطر تاثیرگذار تبدیل نشود؛ چه رسد به اینکه این عطر را گوچی طراحی کرده باشد و در ساخت آن علاوه بر چوب و چرم از عطرهای دلنشین دیگری هم کمک گرفته باشد که نتیجه آن عطر مردانه «گیلتی ابسولو» خواهد بود. یک عطر جذاب آروماتیک که برای استفاده در روزهای خنک پاییز و روزهای سرد زمستان ایده‌آل است و وجه خونگرم و پر قدرت شخصیت شما را به دیگران منتقل خواهد کرد. با زدن این عطر احساس نشستن در کنار شومینه یک کلبه چوبی به شما منتقل خواهد شد؛ در حالی که فضای بیرون را برف و کوهستان در بر گرفته است و شما هم یک فنجان چای یا قهوه داغ در دست دارید.

در گیلتی ابسولو از برند گوچی، رایحه چرم به عنوان نت اولیه انتخاب شده است تا در همان ثانیه‌های اول و کلیدی برخورد با اطرافیان تاثیر خود را بگذارد. سپس با استفاده از پچولی و عطر کاج در قلب رایحه‌ها فضای جذاب کوهستانی تداعی خواهد شد که موقع ترکیب شدن با عطر چوب و و وتیور دوام و پخش بویی بالا را به خود اختصاص خواهد داد. از این عطر گوچی می‌توانید هم در شب و هم در روز با خیال راحت استفاده کنید و رایحه‌ای ماندگار از خود باقی بگذارید.