در سال های اخیر، با پیشرفت اینترنت و استفاده مردم از این تکنولوژی، یافتن برندهای معتبر و محصولاتشان، کار راحتی شده است. افراد با خرید اینترنتی از تولید کنندگان معتبر می توانند بهترین فرش را با قیمت مناسب خریداری نمایند. کارخانه فرش ستاره کوروش یکی از این فروشگاه های معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که اعتماد مردم را برای فرش انواع فرش ماشینی به خود جلب کرده است.

فرش کاشان، با فراهم نمودن خرید مستقیم از کارخانه توانسته فرش های باکیفیت بالا را با قیمت ارزان تر از بازار فرش به دست مشتریان برساند.و فرش جدید را با بهترین قیمت عرضه کند

1

کارخانه فرش کوروش کاشان

فرش کاشان از گذشته تاکنون، جزو بهترین فرش های ایرانی به حساب می آمده است. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور فرش های ماشینی، فرش های ماشینی کاشان باز نیز جزو بهترین انواع فرش ماشینی به حساب می آیند.

کارخانه‌ فرش کاشان یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش ماشینی در ایران می باشد. اعتبار کارخانه فرش کاشان ستاره کوروش به گونه ای که حتی فرش های تولید این مجموعه به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. کارخانه فرش ستاره کوروش با تولید انواع فرش ماشینی ۵۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه سعی در رفع نیاز تمامی خریداران دارد. تا این هنر اصیل ایرانی را به صورت عالی حفظ و به دوستدارانش عرضه نماید.

کارخانه فرش ستاره کوروش با وجود تیم حرفه ای طراحی، بیشترین مجموعه از فرش ماشینی را با رنگ بندی متنوع را دارا می باشد. فرش های‌ ماشینی طرح های گوناگونی دارند و هر ساله بر تعداد آنها افزوده می شود. فرش طرح افشان از جمله طرح های‌ محبوب و پر فروش در فرش های ماشینی می باشد. و البته خود دارای زیر مجموعه‌ مختلفی مانند، افشان درباری، افشان اسلیمی، افشان رز و … می شود. فرش های‌ ماشینی پرفروش به جز ظاهر و زیبایی ظاهری، دارای کیفیت مناسب و قابل قبولی نیز می باشند.

انواع تولیدات فرش ماشینی ستاره کوروش

2

تنوع زیاد فرش ماشینی کارخانه فرش ستاره کوروش از نظراستفاده مثل فرش نمازخانه ای – فرش سجاده ای و یا  شانه و تراکم و نقوش و طرح های زیبا باعث شده تا همه نوع سلیقه ای از خرید خود از این مجموعه راضی باشند.

3

طرح و نقوش مورد استفاده در فرش های تولیدی فرش ستاره کوروش از به روز ترین طرح ها بوده و که توسط طراحان زبردست ایرانی طراحی شده اند. که در کنار مدرن و امروزی بودن طرح ها، اصالت نقشه های ایرانی را نیز به همراه داشته باشد.

در بافت فرش های این مجموعه از بهترین نخ ها با کیفیت بسیار بالا و در رنگ های متنوع و درجه یک استفاده شده است. تمامی فرش های این کارخانه از الیاف با کیفیت و نخ های درجه یک اکرولیک بافته شده است. فرش های اکریلیک هیت ست شده که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند و به دلیل دوام زیاد، سال ها می توان از آن ها استفاده نمود.

استفاده از دستگاه های جدید و بهترین ماشین آلات روز دنیا مانند hcp , hci ، باعث شده تا کیفیت بافت و تولید فرش بسیار بالا باشد. و به همین دلیل همه فرش های بافته شده این کارخانه توانسته تا گواهینامه استاندارد اروپا CE، ISO10002 و ISO90001 و استاندارد ملی ایران را کسب نماید.

تنوع زیاد فرش های ماشینی کارخانه فرش ستاره کوروش در کنار فرش ارزان، از دلایل پر فروش بودن محصولات این مجموعه می باشد. به دلیل عرضه مستقیم فرش ها از کارخانه و حذف واسطه ها، قیمت فش های ماشینی در حدود ۳۰ تا ۵۰  ٪ ارزان تر از بازار می باشند.

مزایای خرید مستقیم از کارخانه کاشان

4

در روش سنتی عرضه فرش، به دلیل وجود واسطه و هزینه های گزاف سربار یا نمایشگاهی، قیمت فرش های ماشینی موجود در بازار کمی از قیمت کارخانه ای بالا می باشد. حال برخی از کارخانه ها با حذف دلالان و خرج های اضافی مانند حمل و نقل و قبوض مختلف، اقدام به فروش محصولات خود به طور مستقیم کرده اند.

از مزیت های خرید مستقیم فرش از کارخانه، می توان به قیمت ارزان و مناسب اشاره نمود. کارخانه فرش ستاره کوروش با کمک روش های خرید مستقیم، مانند خرید آنلاین و یا خرید حضوری، اقدام به فروش فرش های باکیفیت و زیبای خود نموده است.

از مزایای خرید مستقیم از کارخانه فرش کوروش می توان به مهمترین آن اشاره کرد:

  1. به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه است.
  2. ارتباط مستقیمی بین تولید کننده و خریدار وجود خواهد داشت. و تولید کننده از سلیقه و نیاز مشتریان آگاه می شود.
  3. در خرید فرش ماشینی کاشان به صورت مستقیم، کیفیت و اصالت فرش تضمین شده خواهد بود. و خریدار دیگر نگرانی بابت تقلبی بودن فرش نخواهند داشت.
  4. با حذف واسطه ها و دلالان فروش، تولید کننده دیگر نگران سواستفاده از نام و شهرت برند خود خواهد داشت.

از دیگر مزایای خرید مستقیم فرش از کارخانه، این است که می توانید جدید ترین فرش ها در ابعاد و اندازه های مختلف ۴ متری، ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری را با تخفیت ویژه در نمایشگاه کارخانه فرش کاشان خریداری نمایند. کارخانه فرش ستاره کوروش این اطمینان را می دهد که تمامی فرش های تولید خود را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت، به صورت مستقیم از کارخانه به دست خریداران می رساند.

گارانتی فرش ستاره کوروش

تمامی فرش های تولیدی کارخانه فرش کاشان در طرح و رنگ های متنوع و به روز ترین نقشه و با بهترین کیفیت نخ تولید می شوند. یکی از امتیازات ویژه محصولات کارخانه فرش ستاره کوروش، فروش فرش های ماشینی با گارانتی ۵ ساله می باشد.

ضمانت کیفیت فرش ستاره کوروش شامل: گسستگی اجزاء، ثبات رنگ بعد از شستشو، از بین رفتن لطافت فرش می باشد. خریداران می توانند، در صورت وجود مشکل، به راحتی نسبت به حل مشکل اقدام کنند. این گارنتی جهت افزایش اعتماد مشتریان و اثبات کیفیت بالای فرش های تولیدی این مجموعه می باشد.

کلام آخر

مجموعه فرش ستاره کوروش تولید کننده انواع فرش ماشینی در طرح های متنوع و زیبا برای خریداران محترم می باشد. با مشاهده این طرح ها می توانید با اطمینان بهترین طرح فرش را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب و با قیمت مناسب خریداری کنید. این مجموعه انواع فرش کاشان را با ضمانت ۵ تا ۱۰ ساله در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.