تجربه ی آرامش! این یکی از اهداف مسافران و گردشگرانی است که قصد سفر به جزیره کیش را دارند. لذت تماشای آبی نیلگون خلیج فارس در سفر با تور گردشگری کیش، هر کسی را وسوسه می کند تا یک بار هم که شده به این جزیره زیبا سفر کند. البته دیدنی ها و تفریحات جزیره بسیار متنوع است، به طوری که در تمام طول مدت اقامت، هر روز مکانی دیدنی و برنامه ای برای بازدید خواهید داشت. در این مطلب تلاش شده است تا بهترین تفریحات کیش برای بانوان را معرفی کنیم. پس اگر جزو بانوانی هستید که به تنهایی یا با دوستان خود قصد سفر به کیش را دارید، ادامه متن را از دست ندهید.

f1

پلاژ بانوان کیش از بهترین تفریحات کیش برای بانوان

شاید بتوان مهمترین تفریح کیش برای بانوان را، استفاده از پلاژ مخصوص بانوان در این جزیره معرفی کرد. در این پلاژ خانم ها با آسودگی و فراق بال می توانند بر روی ساحل شنی نرم و لطیف کنار دریا نشسته و از دریای زیبای خلیج فارس لذت ببرند. علاوه بر این امکان شنا و آبتنی کردن نیز در این پلاژ برای بانوان فراهم شده است. امکان استفاده از ورزش های آبی همچون جت اسکی، بنانا سواری، قایق سواری و... نیز در این پلاژ فراهم آمده است. از دیگر تفریحانتی که بانوان محترم می توانند در این پلاژ استفاده کنند، می توان به فضای مشخص شده برای انجام ورزش هایی مثل والیبال ساحلی، هندبال ساحلی و... اشاره کرد. از دیگر خدمات ارایه شده در این پلاژ می توان به خدمات ماساژ و برگزاری شوهای مختلف لباس نیز اشاره کرد. برای بهره مندی از خدمات پلاژ بانوان کیش در تور کیش از تهران، می توانید اینجا کلیلک کنید.

f2

دوچرخه سواری از تفریحات کیش برای بانوان

یکی از تفریحات نسبتا ارزان و البته پرطرفدار در کیش، امکان کرایه دوچرخه و استفاده از مسیر دوچرخه سواری است که دور تا دور جزیره کیش کشیده شده است. البته در این مسیر می توانید علاوه بر دوچرخه می توانید از موتور های سه و چهار چرخ نیز استفاده کنید. این موضوع می تواند برای بانوان علاقه مند به موتور سواری نیز بسیار جذاب باشد. در مسیر مشخص شده برای دوچرخه سواری، شما با جاذبه های مختلفی نیز روبرو می شوید. یکی از این جاذبه ها، عبور از کنار باغ راه ایرانی کیش است که به خودی خود می تواند بذت دوچرخه سواری شما را دو چندان کند.

f3

پارک آبی اوشن

وقتی صحبت از بهترین تفریحات کیش برای بانوان می شود، باید به تم پارک آبی اوشن نیز اشاره کنیم. این پارک که به عنوان یکی از بزرگ ترین پارک های آبی در کشور شناخته می شود، امکان استفاده از آن برای بانوان نیز فراهم شده است. سرسره و استخرهای مختلف می تواند لذت هیجان یک تفریح آبی را به شما منتقل کند. علاوه بر امکان استفاده از سرسره ها، استخرها و رودخانه، خدماتی دیگری نظیر انواع خدمات ماساژ نیز استفاده کنید. اگر قصد دارید یک نیم روز را به شکل کامل در این پارک آبی بگذرانید، نگران ناهار و شام خود نیاشید. علاوه بر رستوران، این مجموعه دارای کافی شاپ نیز می باشد.

دیگر تفریحات کیش

در این مطلب تلاش شد تا شما را دیدنی های کیش برای بانوان آشنا کنیم. اما واقعیت اینجاست که می توانید از بسیاری از تفریحات کیش بدون محدودیت استفاده نید. تفریحاتی که خانوادگی و عمومی محسوب می شوند. از جمله این تفریحات می توان به امکان استفاده از سافاری کیش، بازدید از شهر زیر زمین کاریز، آب انبار دوقلو، خانه بومیان کیش، استفاده از کشتی آکواریوم و کشتی تفریحی، بازدید از پارک دلفین کیش، شرکت در جنگ های شبانه، خرید از مجتمع های تجاری جزیره و... نیز استفاده کنید.