گری جز یکی از معتبرترین برند ها و کمپانی ‌های بزرگ در حوزه ساخت انواع کولر گازی گری در دنیا است که در حال حاضر این برند در ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. فروشگاه گری ایرانیان به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی ‌های کولر گری در ایران، این دستگاه ‌ها را با قیمت ‌های مناسبی به سراسر کشور عرضه می ‌کند. شایان ذکر است که کولر گازی گری جز آن دسته از سیستم‌ های سرمایشی است که سر و صدای زیادی را به راه انداخته و از نظر کیفیت و راندمان بسیار مورد توجه مصرف کنندگان و مشتریان قرار گرفته است.

 

1

آشنایی با کولر گازی گری

 

خرید کولر گازی گری اصل و اورجینال

در صورتی که قصد خرید یک سیستم تهویه هوا با کیفیت، با حداکثر راندمان برودتی و حرارتی هستید، کولر گازی گری گزینه ‌ی بسیار مناسبی برای شما می باشد . لازم به ذکر است که به دلیل محبوبیت بالای این محصول در بین مصرف کنندگان، نمونه ‌های تقلبی و فیک آن در بازار جهانی به وفور دیده می ‌شود که لازم است هنگام خرید کولر گری به یک سری نکات مهم جهت کسب اطمینان از اورجینال بودن کولر گری توجه کنید و نمونه‌ های تقلبی را سریعا از نمونه های اصل تشخیص دهید. به طور مثال بر روی کولر گازی گری به جز مدل S 4matic (اس فورماتیک) و کولرگازی 36000 سری نئو و سری اکسنت Accent، نام برند گری به انگلیسی حک شده است.

 نکته دیگری که می توان با آن کولر گازی گری اصل را از فیک تشخیص داد، بررسی اطلاعات کشور سازنده می باشد. این محصول در اصل ساخت کشور آمریکاست اما توسط کشور چین مونتاژ می‌ شود که در اصل نام کشور چین به عنوان سازنده نوشته می ‌شود. در این گونه مواقع افراد بر روی کولر گری تقلبی برچسب "Made in U.S.A" را به جهت گمراه کردن شما بر روی دستگاه می ‌چسبانند.

 

2

خرید کولر گازی گری اصل و اورجینال

 

خرید کولر گازی از نمایندگی ایرانیان

 جدا از این نکاتی که در بالا گفته شد، توصیه می‌ کنیم که برای خرید کولر گری حتما به نمایندگی ‌های مجاز آن رجوع کنید. به موجب خرید کولر گازی گری از نمایندگی، محصول خریداری شده مشمول گارانتی و خدمات پس از فروش می ‌شود. در حال حاضر نمایندگی گری ایرانیان به عنوان یک فروشگاه معتبر در کشور، محصولات اصل و فابریک را همراه با ضمانت نامه کتبی به مشتریان خود در هر جای ایران عرضه می ‌کند.

با محصولات فروشگاه گری ایرانیان بیشتر آشنا شوید

از جمله محصولات نمایندگی گری ایرانیان می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کولر گازی اسپلیت گری: کولر گازی اسپلیت گری که بر روی دیوار نصب می ‌شود جز محبوب ‌ترین و پرفروش ترین محصولات گری محسوب شده است. از مدل ‌های فروشی این دسته از کولر گازی گری در فروشگاه ایرانیان می ‌توان به کولر گری بورا، کولر گازی گری مدل icool lom، کولر گازی گری R4matic و کولر گازی گری مدل accent اشاره کرد.
  • کولر گازی ایستاده گری: این کولر ها همانطور که از اسمشان مشخص است بر روی زمین به طور ایستاده نصب می ‌شوند. این دسته از کولر های گازی در دو مدل تک فاز و سه فاز به فروش می ‌رسد.
  • کولر گازی داکت گری: مدل کولر گازی داکت سقفی گری و کولر گازی داکتی سقفی گری از دیگر محصولات نمایندگی گری ایرانیان می ‌باشد.
  • کولر گازی پرتابل گری: یکی دیگر از محصولات شرکت گری ایرانیان، کولر گازی پرتابل یا همان قابل حمل گری است.
  • کولر گازی پنجره ای گری: کولر گازی گری از نوع پنجره ای از دیگر محصولات پرفروش کمپانی گری محسوب می ‌شود.

 

3

خرید کولر گازی از نمایندگی ایرانیان

 

ویژگی‌ های کولرهای گازی گری در حالت کلی

  • مصرف بهینه انرژی
  • راندمان بالا در سرمایش و گرمایش برای مصارف خانگی و صنعتی
  • تولید صدای بسیار کم در حدود 28 دسیبل
  • طراحی پیشرفته و عایق بندی بدنه کولر گازی گری
  • امکان جذب از طریق سیستم رطوبت گیر و مناسب برای محیط ‌های شرجی
  • بهره مند شدن از فیلترهای تصفیه هوا، ضد باکتری، ضد بو و ضد آلرژی
  • پرتاب باد سه بعدی و تنظیم میزان ورزش و زاویه وزش باد به صورت
  • تعبیه سیستم‌ های حفاظتی و ایمنی مختلف

بررسی مصرف انرژی کولر های گازی گری

یکی از مهم‌ ترین موضوعات جهت خرید دستگاه‌ های برقی، میزان مصرف انرژی آن می باشد. درست است که کولر های گازی برق بالاتری نسبت به کولر آبی مصرف می ‌کند اما خوشبختانه به دلیلی طراحی منحصر به فرد و مهندسی شده کولر ‌های گازی گری، این محصول به شکل بهینه تری انرژی مصرف می‌ کند. قابل ذکر است که در اغلب محصولات این کمپانی گرید انرژی ++A و یا +++A می باشد. در نمونه‌ های اینورتر (کم مصرف) میزان مصرف انرژی ۲۰ درصد الی ۶۰ درصد کاهش یافته است.

قدرت گرمایش و سرمایش در کولر گازی گری

کولر گازی ‌های شرکت گری نیز به دلیل بهره مند شدن از پمپ های حرارتی بسیار پیشرفته و به روز و استفاده از کمپرسور های قدرتمند، قابلیت گرمایش و سرمایش مناسبی در فصل های سرد و گرم سال را دارا می ‌باشند.

ظرفیت کولر گازی گری

کولر گری در هر مدلی در ظرفیت هوادهی 9000 تا 55000 btu/h به صورت معمولی و اینورتر (کم مصرف) از سوی نمایندگی گری ایرانیان به فروش می ‌رسد. انتخاب مناسب ترین کولر گازی گری برای محیط مسکونی، اداری، تجاری و .. بسیار اهمیت دارد. بنابراین جهت خرید کولر گری باید به میزان ظرفیت هوادهی دستگاه، متراژ و شرایط آب و هوایی منطقه توجه کرد. اکنون برای دریافت راهنمایی‌ های لازم و یا انتخاب کولر گازی گری به سایت گری ایرانیان رجوع کنید.