هر سازمانی اعم از خصوصی و دولتی به منظور بهبود عملکرد و ارائه خدمات خود به مشتریان و ارباب رجوع و همچنین تسریع دستیابی به اهداف تجاری خود اقدام به طراحی وبسایت کرده و از این طریق کارمندان به‌راحتی و با سرعت بیشتر کارها را انجام می‌دهند و همچنین ارباب رجوع بدون حضور فیزیکی در سازمان و یا اداره موردنظر، می‌توانند امور خود را پیگیری نمایند.

1

طراحی سایت سازمانی مناسب چه مراکزی می باشد

طراحی سایت سازمانی برای تمامی مراکز و سازمان‌های دولتی اعم از استانداری، شهرداری و ... ادارات و شرکت‌های خصوصی، وزارت‌خانه‌ها، موسسات مختلف آموزشی و تمامی مراکز ارائه دهنده خدمات مختلف به مشتریان کاربردی بوده و امروزه جزء ضروریات هر سازمان جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات می‌باشد.

هدف از طراحی سایت سازمانی چیست

هر سازمانی جهت دستیابی به اهدافی مشخص به‌وجود آمده است که در راستای دستیابی به آن اقداماتی را انجام می‌دهد.

طراحی سایت سازمانی می‌تواند استراتژی سازمان در راستای دستیابی به اهداف کلی سازمان باشد اما بهتر است قبل از طراحی سایت، هدف یا اهداف مدنظر جهت طراحی سایت مشخص شود تا بتوان یک سایت خوب با بازدهی بالا طراحی کرد.

هر سازمانی بسته به عملکرد خود ممکن اهداف متفاوتی داشته باشد که می‌تواند شامل: حفظ ثبات و پایداری سازمان، رضایت شغلی کارمندان، امکان ارائه بهتر خدمات، تسریع انجام امور مشتریان، کاهش مراجعات حضوری، افزایش بازدهی و فروش، امکان ارتباط بخش‌های مختلف سازمان باهم، دستیابی مشتریان به اطلاعات موردنظر خود در کمترین زمان ممکن و ... باشد.

ویژگی‌های سایت سازمانی

طراحی سایت برای سازمان‌ها و ادارات مختلف یک راه بسیار خوب جهت معرفی سازمان و خدمات قابل ارائه آن سازمان به مخاطبان می‌باشد. بهترین سایت‌های سازمانی دارای قسمت‌های مختلفی می‌باشند از جمله: معرفی سازمان، خدمات، نمایش گواهینامه‌ها و جوایز، گالری عکس، چارت سازمانی، ارتباط با ما، درباره ما، لینک دانلود مقالات مرتبط، لینک دانلود فرم‌های لازم، امکان ایجاد اکانت برای مشتریان در صورت لزوم، ایجاد تالار گفتگو برای مشتریان به منظور ارائه نظرات، آیکون پیشنهادات و ... .

چرا سازمان‌ها برای حفظ بازار نیاز به طراحی سایت سازمانی دارند؟

امروزه رشد تکنولوژی و تاثیر روزافزون دنیای مجازی در زندگی انسان‌ها مفهوم دیگری در رونق کسب و کارها ایجاد کرده است به‌طوری‌که هر سازمان و اداره و موسسه‌ای جهت بقا و پیشرفت خود نیازمند داشتن سایت هستند در غیر اینصورت با خطر از دست دادن موقعیت و نابودی خود مواجه هستند. به همین خاطر داشتن سایت سازمانی و اپلیکیشن و همچنین فعالیت گسترده در فضای مجازی مزیت بهبود روند فعالیت‌ها و رونق سازمان را به‌دنبال خواهد داشت.

داشتن سایت برای سازمان‌ها چه مزایایی به همراه دارد

داشتن سایت برای سازمان‌ها مزایای بسیاری به دنبال دارد. از جمله این مزایا می‌توان به افزایش ارائه خدمات و در نتیجه کسب سود و گسترش تجارت و کسب و کار سازمان مربوطه اشاره کرد.

همچنین با سپردن سایت به طراحان و گرافیست‌های باتجربه و کاربلد می‌توان سایتی با گرافیک و ظاهری زیبا و جذاب برای مشتریان داشت و تمام نیازهای مشتریان را برطرف کرد و از این طریق مدت زمان بازدید از سایت را افزایش داد.

کمک گرفتن از یک تیم سئو قوی می‌تواند سایت سازمان را در موتورهای جستجو بهینه کرده و در نتیجه با افزایش بازدید از سایت، مشتریان و مخاطبین بیشتری را جلب کرد.

در نهایت امر طراحی سایت قوی یک راه خوب و مطمئن برای معرفی سازمان به جهان و مخاطبین هدف می‌باشد که در رونق کسب و کار و ارائه خدمات بیشتر بسیار مهم می‌باشد.

نکات اصلی که درطراحی یک سایت سازمانی باید مورد توجه قرار گیرد کدام است؟

 

  • مهمترین نکته‌ای که در طراحی سایت سازمانی باید به آن توجه شود شناخت سازمان و مخاطبان هدف آن می‌باشد که لازم است بر اساس آن طراحی سایت به‌گونه‌ای صورت گیرد که برای مخاطبان جذابیت داشته و درواقع کاربرپسند باشد.
  • تعیین هدف از طراحی سایت سازمان به طراحی یک سایت خوب بسیار کمک می‌کند.
  • حفظ امنیت سایت و نفوذناپذیری آن امری بسیار مهم و حیاتی است که باید بسیار به آن توجه نمود و تمام اقدامات لازم جهت حفظ اطلاعات و افزایش امنیت سایت صورت بگیرد.
  • هر سازمانی برای طراحی سایت بنابه نیازهای خود باید بودجه‌ مشخصی را برای این‌کار اختصاص دهد.
  • بررسی و ایجاد امکان دسترسی به سایت با مرورگرهای مختلف مانند کروم، فایرفاکس و ...
  • اختصاص وانتخاب دامنه مناسب برای سایت
  • نظارت مستمر بر سایت و همچنین بروزرسانی منظم مطالب سایت
  • طراحی پنل مدیریت ساده جهت کنترل و مدیریت آسان مطالب سایت

2

طراحی پورتال سازمانی چقدر هزینه دارد

هزینه طراحی سایت بر اساس اهداف استراتژیک، نیازها و درخواست‌های سازمان مربوطه مشخص می‌گردد. همچنین هزینه طراحی سایت در هر شرکت طراحی سایت بنابه  مصوبه‌های خاص آن شرکت تعیین خواهد شد.

طراحی سایت سازمانی بهپردازان

3

شرکت طراحی سایت بهپردازان با سابقه‌ی درخشان در زمینه طراحی سایت و همچنین با بهره‌گیری از بهترین طراحان و سئوکاران انتخابی بسیار خوب و مطمئن جهت طراحی سایت‌های مختلف سازمانی می‌باشد. شما می‌توانید با خیالی آسوده و اطمینان کامل بهترین طراحی سایت خود را از متخصصان ما بخواهید.