به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، عبدالناصر همتی رئیس کل سابق بانک مرکزی در پاسخ به اظهارات اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: متاسفانه برکناری‌ام از ریاست بانک مرکزی بدون طی فرآیند قانونی آن در دولت، صورت گرفت.

دومین اخبار پربازدید به یادداشتی در خصوص  حسن روحانی مربوط می‌شود. در این یادداشت آمده است: دولت به شکل فاجعه‌باری، در پازل عملیاتی دشمن، بازی و آن را تکمیل کرد. اگر بخواهیم در چند جمله و به‌صورت خلاصه خط راهبردی دشمن در جنگ رسانه‌ای را بیان کنیم عبارت است از القای این موضوع که شما ایرانی‌ها اولاً با مشکلات بسیار بزرگ و ویژه‌ای دست به‌گریبانید و قادر به حل آنها نیستید و تنها راه پیش‌روی شما برای خلاصی از این مشکلات و معضلات لاینحل، زانو زدن در برابر ما و دست‌ کشیدن از آرمان‌ها و اهداف انقلابی‌تان است. همان دوگانه جعلی که سال‌ها قبل هنری کیسینجر بیان کرد و گفت ایران باید میان انقلابی بودن یا کشور عادی بودن یکی را انتخاب کند.دولت تدبیر و امید نه تنها به جنگ این عملیات روانی نرفت و برنامه‌ای برای خنثی‌سازی آن نداشت بلکه خود نیز به ‌اشکال گوناگون به آن دامن زد. آقای روحانی در آستانه آغاز مذاکرات هسته‌ای از خالی بودن خزانه گفت و حل مشکل آب خوردن مردم را هم به توافق هسته‌ای گره زد.

حشمت‌الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با دیپلماسی ایرانی بر این باور است که اگر به هر دلیلی دور هفتم مذاکرات وین در دولت روحانی پی گرفته نشود و احیای برجام تا زمان روی کار آمدن دولت رئیسی به تعویق بیفتد بازنده اصلی آن جمهوری اسلامی است. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد.

پاسخ قاطع به درخواست محاکمه قالیباف از دیگر اخبار پربازدید بود. سعید آجورلو در نامه‌ای خطاب به مهدی نصیری خواسته او از محسنی اژه‌ای درباره قالیباف را تحیرآور و عجیب خواند. این استاد دانشگاه در این نامه گزارش تحقیق و تفحص شورای شهر را سیاسی و غیرقانونی عنوان کرد و از مهدی نصیری خواست به جای عدالت‌خواهی کاذب که ضد پیشرفت و اخلاق است مسیر یک عدالت ایجابی و سازنده را فراهم کند. او در این نامه از مهدی نصیری سوال کرده که قالیباف باید به جرم کارآمدی و ساختن تهران محاکمه شود؟

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر خبر های مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.