به آسانی میتوانید با وسایلی که در خانه دارید کلی بازی برای خود ایجاد کنید و از بی حوصلگی خستگی در امان بمانید با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما تعدادی بازی و وسایل بازی خانگی معرفی کنیم. در ادامه این مقاله از فروشگاه سیسمونی نی نی بابا همراه ما باشید.

اگر بسیاری از افراد که بدون توجه به ویروس کورونا در خیابان ها قدم میزنند و برای ساده ترین کارها به بیرون می آیند را بتوانیم کاهش بدهیم به نظر شما چه اتفاقی می افتد دیگر خبری از این آمار بالا ی مبتلا به ویروس را در اخبار شاهد نمیباشیم چه باید کرد در این شرایط به نظر من تنها کاری که از دست ما بر می آید یاد گرفتن راه های سرگرمی در خانه میباشد که حداقل خودمان باعث بالا رفتن آمار در این روزهای حساس که وارد پیک پنجم کورونا شده ایم نباشیم.

شاید این قرنطینه کوتاه تر بود مردم اینقدر احساس خستگی نمیکردند و یا حتی از آن استقبال هم میکردند.

این قرنطینه خانگی راه حلی  برای پدر و مادرها نمی‌گذارد مگر آنکه به بهترین شکل خود را از بی‌حوصلگی نجات داده و فرزندانشان را سرگرم کارهایی کنند که از ترس کرونا  محافظت شوند. این مقاله الگوی مناسبی برای پر کردن ساعات کودکان در کنار والدینشان به ساده‌ترین شکل ممکن را به شما یاد میدهد با ما همراه باشید.

قبل از هر چیز والدین به هیچ وجه نباید اخبار ویروس کورونا را در مقابل کودکان بررسی کنند و به کودکان اطمینان بدهند که همه ی افراد خانه از شر این ویروس در امان هستند.

خب حالا راه حل چیست باید چیکار کنیم یا باید روی بیاوریم به شبکه های اجتماعی و تلویزیون یا اینکه بازی هایی طراحی کنیم که به کودک خود نزدیک میشویم ؟ بیایید ببینیم راه حل مناسب چیست؟

بیشتر بخوانید : سرویس کالسکه نوزاد دلیجان

کمک گرفتن کودکان در کارهای خانه

یکی از کارهای راحتی  که این روزها میتوانیم انجام بدهیم و معامله دوسر برد برای کودک و والد به حساب می آید، مشارکت در انجام کارهای خانه برای مثال  می‌شود با همکاری تمام افراد خانواده و همراه  فرزندان آشپزی کرد و بعد از آنکه همگی برای تهیه یک وعده غذایی یا یک میان وعده زحمت کشیدند، حاصل زحمت هایشان را دور هم در یک فضای مناسب مثل بالکن میل کنند.

مناسبتر میباشد که  هنگام تهیه غذا و مواد اولیه در آشپزخانه به کودکان سخت گرفته نشود و مادران چشم خود را بر روی کثیف کاری‌های کوچک فرزند خود ببندندو بعدا از کودکشان برای نظافت خانه کمک بگیرند  چونکه آشپزی کردن برای کودک می‌تواند دنیای جدیدی از تجربیات را به همراه بیاورد.

کودکان با لمس کردن، مزه کردن، احساس کردن، بوییدن و گوش دادن یاد می‌گیرند. درگیر شدن در آشپزی به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های حرکتی، هماهنگی دست، چشم و حتی مفاهیم اولیه ریاضی و علوم را گسترش  دهند. هنگامی که کودک پختن غذا را به درستی انجام میدهد، استقلال و اعتماد به نفس بالایی کسب میکند.

بیشتر بخوانید: قیمت سرویس خواب نوزاد

ثبت لحظات لذت بخش

با کوچکرین کارها در قرنطینه میتوان لذت برد برای مثال ورق زدن آلبوم قدیمی خانوادگی و تعریف کردن روایت برای آنها.

جدای از این خاطره‌بازی‌ها حتی وقت آن رسیده تا خاطراتتان را به‌روز رسانی  کنید، هرچه لباس در کمد دارید بیرون آورده و با هر ژستی که دوست دارید شروع به گرفتن عکس‌های یادگاری کنید. اینکه چه لباسی بپوشید چندان اهمیتی ندارد، مهم آن است که حس و خاطره آن لحظه را با عکس گرفتن ثبت میکنید در تاریخ خانوادگی خود.

تجربه پخت و پز را  مجدد تکرار کنید و آن را به ساختن‌های مختلف گسترش دهید؛ اگر از آخرین باری که کاردستی درست کرده‌اید چند سالی گذشته است این روزها بهترین زمان برای آن است که بار دیگر خلاقیتتان را به رخ بکشید، مخصوصاً در مقابل چشم دیگر اعضای خانواده! که انها لذت ببرند.

 

نوبت بازی بازی با وسایل رسیده است!

x2

برای بیخیال شدن از ترس این ویروس و جوری زندگی کردن که انگار این ویروس وجود ندارد و راهی جز سرگرم شدن نمیباشد حالا چگونه میتوانیم خودرا سرگرم کنیم.

یکی از راهکار ها خرید انلاین از فروشگاه معتبر میباشد که بدون نیاز به بیرون رفتن از خرید خود مطمئن باشیم برای میتوانیم از ماشین شارژی یا موتور شارژی کمک بگیریم که کودکان واقعا به آنها علاقه دارند و اما شما والدین عزیز نگران هزینه آن نباشید ما اینجا هستیم تا سایت هایی با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت را به شما معرفی کنیم.

یک بازی دیگر که اسم آن  "اسم پیشانی" یک اسم یا هرچیزی را روی یک برگه بنویسید و آن را روی پیشانی یک نفر بچسبانید و آن فرد باید حدس بزند چه چیزی برروی پیشانی او چسبانده‌ شده است. بازی زمانی به  پایان  میرسد که روی همه اسم بگذارند و همه بتوانند اسم‌هایشان را درست حدس بزنند.