به گزارش اخبار کرونا شهر خبر، معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای نخستین بار در چند روز اخیر میزان موارد سرپایی و بستری کرونا در استان سیستان و بلوچستان از متوسط کشوری فراتر رفته است.

دومین خبر پربازدید با عنوان سه نشانه از پایان اثرگذاری کرونا و تحریم منتشر شده است.روابط عمومی بانک مرکزی در پیام توییتری از بازگشت اقتصاد به چرخه مثبت تجاری خبر داد. در حساب توئیتری بانک مرکزی با اشاره به اینکه سه آمار مثبت در سال 99 نوشت:‌آخرین آمار، حکایت از بازگشت اقتصاد به چرخه مثبت تجاری دارد. این رونق حاصل جذب بخشی از آثار کرونا و تحریم است. آمارهای مثبت مورد اشاره این نهاد شامل: رشد اقتصادی زمستان ۹۹: ۷/۷ درصد، تشکیل سرمایه ثابت ناخالص زمستان ۹۹: ۸/۲ درصد و رشد تجارت در بهار امسال: ۴۹ درصد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: وضعیت شیوع کرونا در هرمزگان حاد و بحرانی است و ضروری است مردم به هشدارهای دانشگاه علوم پزشکی به صورت جدی توجه ویژه کنند و در این زمینه اصحاب رسانه نقش مهم در آگاهی بخشی جامعه دارند.وی گفت: تزریق واکسن کرونا برای افراد ۶۰ تا ۷۰ ساله استان ایمنی نسبی را در پی خواهد داشت و از سرایت ویروس در سطح استان و سایر مناطق پیشگیری خواهد کرد. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد.

دیگر خبر پربازدید در خصوص تاثیر ویروس کرونا بر زیبایی بود. بر اساس این گزارش تقریباً 32 درصد از کسانی که به کووید 19 مبتلا شده اند و از آن جان سالم به در بردند، با ریزش مو مواجه هستند. این موضوع در یک نظرسنجی مشخص شده است و مطالعه از هر 5 نفر، روی یک نفرِ بستری شده بر اثر کووید انجام شده است که آنها گزارش کردند هنوز شش ماه بعد از مرخص شدن باز هم ریزش مو دارند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار کرونا به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.