شاید این باور غلط هنوز در بین صاحبان بسیاری از کسب و کارها از بین نرفته که با ثبت شرکت خود را در گرداب بزرگ مالیاتی می اندازند و این را باید دانست که نه تنها این تفکر اشتباه است بلکه با ثبت شرکت هر صاحب کسب و کار با ارائه مستندات مالی به اداره دارایی میتوند از حق و حقوق قانونی خود برای پرداخت مالیات ، سود برده و تمامی هزینه های جاری و روزانه شرکت را اعلام نماید و به این طریق یک مالیات منصفانه پرداخت نماید.

3

 

ثبت شرکت و کد اقتصادی

شما با ثبت شرکت و دریافت کد اقتصادی مالیاتی  و ارائه پلمپ دفاتر مالیاتی به صورت سالیانه میتوانید ممیز مالیاتی را در جریان سود و زیان کسب و کار خود قرار دهید و به این طریق با شفاف سازی و ارائه مستندات ، از هرگونه پرونده مالیاتی که به دلایل واهی برای شما در جریان افتد ، جلوگیری نمایید.

البته شرکت را به انواع مختلف با توجه به زمینه فعالیت میتوان ثبت کرد مثلا مجموعه هایی که کمتر با سازمانها و ادارات دولتی فعالیت دارند میتوانند از ثبت شرکت مسئولیت محدود استفاده کرده و کسانی که بیشتر با دولتیها فعالیت دارند از شرکت سهامی خاص استفاده نمایند و شاید افرادی بخواهند در زمینه صارافی فعالیت نمایند که باید بسراغ ثبت شرکت تضامنی بروند و بالاخره باید گفت که هر کسب و کاری با توجه به فعالیت تجاری و خدماتی خود میتواند شرکت خود را به ثبت برساند.

بعد از ثبت شرکت و اخذ کد اقتصادی یکی دیگر از کارهایی که باید انجام شود ثبت برند یا ثبت علامت تجاری برای محصولات تولیدی و خدماتی و یا حتی شرکت است.

توجه داشته باشید که برای ثبت برند حتما نشان تجاری یا همان لوگو را نیز به همراه برند بصورت فارسی و لاتین به ثبت رسانید و تا در مراحل مختلف در ادارات دچار مشکل نگردید و به این نکته نیز توجه نمایید که ثبت برند هیچگونه مالیاتی ندارد و مالیات صرفا به کسب و کار و فعالیت تجاری شما تعلق میگیرد.

4

چگونگی ثبت شرکت و برند

لازم بذکر است که سایت ثبت کریمخان  sabtkarimkhan.comبه طور کامل به شرح چگونگی ثبت شرکت و برند پرداخته و امامی مراحل ثبت شرکت و ثبت برند را بطور کامل همراه با تصویر به شما توضیح داده و همچنین در مورد هزینه ثبت شرکت و برند نیز بطور کامل توضیح داده تا کاربران کم تجربه نیز از آن استفاده نمایند.

کارت بازرگانی

یکی دیگر از مطالب مهم در این میان دریافت کارت بازرگانی برای واردات و صادرات محصولات است که بیشتر سوالات در مورد چگونگی دریافت کار بازرگانی؟ هزینه کارت بازرگانی؟ و از اینگونه سوالات میباشد که براحتی میتوانید با مراجعه به سایت موسسه  ثبت کریمخان و یا با تماس با شماره 021-87147000 با کارشناسان مجرب ثبت کریمخان بصورت رایگان مشاوره نمایید.