این روزها که بسیاری از شهروندان در انتظار هستند که با استقرار دولت جدید وضعیت کنونی بازار مسکن مدیریت و کنترل شود کماکان این بازار روزگار پیچیده و نا به سامانی را تجربه می‌کند به شکلی که بسیاری از خریداران آپارتمان‌های فروشی در تهران اندکی تأمل کرده‌اند تا با ثباتی نسبی ملکی متناسب با نیاز و خواسته خود و خانواده را تأمین کنند.

از سوی دیگر فروشندگان نیز برای عرضه ملک خود دست نگه‌داشته اند تا با مشخص‌شدن بازار مسکن اقدام به آپارتمان فروشی در تهران و دریافت سود خود کنند به همین دلیل به‌صراحت می‌توان گفت که در حال حاضر بازار مسکن در وضعیتی گنگ و نامعلوم قرار گرفته است.

افزایش دوره‌ای قیمت مسکن، بروز تحریم‌ها، افزایش قیمت مصالح ساختمانی، افزایش میزان تورم، کاهش قدرت خرید شهروندان و همچنین سوءمدیریت‌ها باعث شده که بازار مسکن در شرایطی خاص قرار بگیرد و بسیاری از سازندگان نیز که در صدد ساخت آپارتمان فروش در تهران بودند نیز دست از کار بکشند تا این بازار نیز در وضعیتی مناسب قرار بگیرد.

 در این ایام نیز بسیاری از شهروندان هم که با جمع‌آوری سرمایه زندگی خود و دریافت وام و تسهیلات از بانک‌ها تلاش می‌کردند که اقدام به خرید ملک مناسب برای خود و خانواده کنند هم متأسفانه با بحران افزایش قیمت‌ها قدرت خرید خود را ازدست‌داده‌اند و به سمت خرید آپارتمان 70 متری در تهران و حتی آپارتمان‌های ریز متراژ تر گرایش پیدا کرده‌اند.

این در حالی است که اگر درگذشته متقاضیان خرید آپارتمان 70 متری در تهران را دانشجویان، شاغلان مهاجرت کرده به تهران از شهرستان‌ها، خانه اولی‌ها و حتی خانواده‌های 2 تا 3 نفره تشکیل می‌دادند، امروزه خانواده‌های 4 تا 6 نفره نیز اقدام به خرید آپارتمان 70 متری در تهران می‌کنند که این امر باعث شده که تقاضا در نقاط مختلف تهران برای آپارتمان‌های با متراژ 70 متر افزایش یابد.

با افزایش تقاضا برای اجاره و حتی خرید آپارتمان‌های 70 متری در تهران نیز بسیاری از فعالان حوزه ساخت‌وساز در مناطق مختلف تهران اقدام به ساخت آپارتمان‌های ریز متراژ کرده‌اند تا متناسب با تقاضا و نیاز شهروندان امکان فروش آنها را داشته باشند.

بر پایه آمار و داده‌های اقتصادی بانک مرکزی در اردیبهشت‌ماه سال جاری واحدهای دارای زیربنای 60 تا 70 مترمربعی پس از آپارتمان‌های 50 تا 60 متری بیشترین میزان معاملات را با سهمی بالغ‌بر 8/14 درصد به خود اختصاص داده که این امر نشانگر افزایش میزان تقاضای شهروندان برای خرید آپارتمان‌های 70 متری در تهران و حتی کوچک‌تر است.

حال اگر شما هم تصمیم به خرید آپارتمان 70 متری در تهران و حتی سایر متراژها را دارید با همراه شوید تا در سه منطقه پر طرف‌دار تهران‌گشت و گذاری را داشته باشیم و با دانش و اطلاعات بیشتری اقدام به خرید و اجاره ملک موردنظر خود کنید.

3

یکی از محله‌هایی که امروز به بررسی آن می‌پردازیم محله جذاب، خوش‌آب‌وهوا و سرسبز ارم است. اگر در محله زیبا و خوش مسیر ارم که در غرب تهران و منطقه 5 شهرداری تهران قرار گرفته است قدم بزنید آنچه که بیش از هر چیز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد طبیعت زیبا و منحصربه‌فرد و آب‌وهوای مطلوب و فرح‌بخش آن است که حسی و حالی ویژه را در شما خلق می‌کند بنابراین اگر تصمیم به سکونت در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا و سرسبز دارید با اجاره و خرید آپارتمان در ارم به‌راحتی به خواسته خود دست خواهید یافت.

در این محله وجود بزرگ‌ترین پارک تهران با نام پارک و باغ‌وحش ارم و همچنین پارک الهام بر طرف‌داران این محله افزوده است به شکلی که علاوه بر ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در ارم سالانه شمار بسیاری از افراد از شهرها و کشورهای مختلف برای تفریح و گردش به این محله مراجعه می‌کنند تا اوقات شاد و خاطره انگیزی را به ثبت برسانند.

اما اگر دوست دارید که در مسیر قدم‌زدن علاقه‌مند به خریدهای روزمره خود بپردازید، در هر گوشه و کناری از این محله می‌توانید مغازه‌های محلی را برای خرید خود بیابید اما برای خریدهای کلی‌تر می‌توانید سری به فروشگاه بزرگ هاپیر استار و میدان میوه‌وتره‌بار این محله بزنید و اقلام موردنیاز خود و خانواده را تهیه کنید پس با اجاره و خرید آپارتمان در ارم همه چیز در اطراف شما وجود دارد.

با اجاره و خرید آپارتمان در ارم برای اوقات فراغت فرزندان خود دغدغه‌ای نخواهید داشت زیرا علاوه بر شهربازی و باغ‌وحش ارم، مجموعه ورزشی استقلال و سرای محله کوی ارم که متشکل از کتابخانه، آمفی‌تئاتر، کلاس‌های زبان، ورزشی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری است زمینه‌ای را ایجاد کرده که نگرانی را در خصوص آموزش فرزندان خود نداشته باشید و آینده‌ای زیبا و پربار را برای فرزندان خود ترسیم کنید.

اگر تصمیم به خرید آپارتمان در ارم گرفته‌اید به شما پیشنهاد می‌دهیم که سری به سامانه هوشمند کیلید زده و ضمن انتخاب نام محله ارم آگهی‌های ثبت شده در این سامانه را که قیمت تخمینی یک مترمربع آنها 34 میلیون و 14 میلیون تومان و قیمت تخمینی یک واحد مسکونی متوسط 2 میلیارد و 750 هزار تومان است را جستجو کنید.

با این اقدام علاوه بر اینکه امکان کسب اطلاعات جامعی مثل موقعیت، متراژ، تعداد اتاق‌های خواب، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سایر امکانات را خواهید داشت بلکه می‌توانید تصاویری واقعی از آپارتمان‌های ثبت شده در این سامانه را مشاهده کنید و گزینه‌ای مناسب را برای خرید آپارتمان در ارم بیابید.

4

در صورت انتخاب قادر خواهید بود که با شماره درج شده در بخش انتهایی تماس گرفته و نسبت به هماهنگی جهت بازدید نهایی اقدام کنید در این حالت پس از بازدید در صورت تصمیم به خریداری و اجاره ملک می‌توانید ضمن هماهنگی با مالک نسبت به عقد قرارداد نهایی اقدام کنید.

اما یکی دیگر از محله‌هایی که امروز به بررسی آن می‌پردازیم محله‌ای در بین مناطق 3 و 7 شهرداری است که با نام سیدخندان شناخته می‌شود این محله که به دلیل برخورداری از یکی از بزرگ‌ترین پل‌های تهران شهرت فراوانی را دارد باعث شده که شهروندان بسیاری تمایل به اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان داشته باشند.

اگر علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای زنده هستید با اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان به‌سهولت به خواسته خود دست خواهید یافت زیرا در این محله وجود مرکز خرید اندیشه و فروشگاه‌های کوروش و جانبو در کنار رستوران‌های صاحب نامی همچون نائب، جوان و فست‌فودهای متنوع و آبمیوه‌فروشی معروف و مشهور پالیزی باعث شده که در بیشتر ساعات شبانه‌روز تردد شهروندان در این محله به چشم بخورد.

برای تفریح فرزندان شما نیز در محله زیبای سیدخندان تدابیر بسیاری اندیشیده شده است. وجود پارک‌های رسالت و اندیشه، بوستان مادران، باشگاه شهید صیاد شیرازی، فرهنگسرای ارسباران، استخر پیام و همچنین سرای محله سیدخندان زمینه‌ای را فراهم کرده که ساکنان و علاقه‌مندان به اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان اوقات فراغت مطلوبی را برای خود و فرزندان رقم زنند.

اما اگر همراه ما به قدم‌زدن در خیابان مشهور سیدخندان بپردازید به‌وضوح وجود فروشگاه‌های ملزومات دکوراسیون داخلی که در خیابان سهروردی قرار گرفته توجه شما را به خود جلب خواهد کرد این ویژگی باعث شده که بسیاری از علاقه‌مندان به خرید آپارتمان در سیدخندان بر این امر واقف باشند که در محله‌ای که معروف بورس لوازم‌خانگی است سکونت خواهند کرد.

اما اگر نگاهی گذرا به آژانس‌های املاک محله سیدخندان بیندازید متوجه قیمت بالای اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان خواهید شد زیرا قیمت تخمینی یک مترمربع آپارتمان در این محله 45 میلیون و 500 هزار تومان است و یک واحد مسکونی متوسط قیمتی بالغ‌بر 5 میلیارد و 172 میلیون تومان را دارد.

در چنین شرایطی اگر شما هم قصد اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان را دارید برای یک انتخاب مناسب و هوشمندانه در این محله کافی است که تنها با چند کلیک ساده به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کنید و از بین آگهی‌ها و فایل‌های ثبت شده در این سامانه آپارتمانی متناسب با بودجه و سلیقه خود را بیابید و از معامله خود رضایت کامل را داشته باشید.

5

اما آخرین محله‌ای که امروز به گشت‌وگذار در آن می‌پردازیم یکی از محله‌های خوش‌آب‌وهوا و زیبا در شمال شهر تهران است که به دلیل دید جذاب و آب‌وهوای مطلوب و فرح‌بخش از طرف‌داران بسیاری به‌خصوص در بین قشر جوان برخوردار است. محله مرفه نشین ازگل که در منطقه 1 شهرداری تهران و در محدوده شمال شرق واقع شده یکی از مناطق گران‌قیمت محسوب می‌شود که هر فردی توانایی اجاره و خرید آپارتمان در ازگل را ندارد بنابراین اگر علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا، لوکس و اعیان‌نشین با پرداخت هزینه‌ای بالا هستید به طور حتم محله ازگل می‌تواند گزینه‌ای مطلوب برای شما باشد.

محله ازگل که درگذشته یکی از روستاهای خوش‌آب‌وهوا در دامنه‌های توچال بوده منطقه‌ای سردسیر و روستایی محسوب می‌شده که امروزه جای خود را به آپارتمان های لوکس و مدرن و خانه‌هایی ویلایی بزرگ و سرسبزی داده که شکلی خاص را به این محله بخشیده است و بسیاری از افراد آرزوی اجاره و خرید آپارتمان در ازگل را دارند.

همان‌طور که گفته شد محله ازگل منطقه‌ای اعیان‌نشین است که وجود مراکز خرید لوکسی همچون مرکز خرید الماس، گلچین سبز لاله و البرز در کنار فروشگاه‌های متنوع محلی و حتی بازار میوه‌وتره‌بار شرایط یک زندگی مرفه را برای ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در ازگل فراهم کرده تا تمامی مایحتاج زندگی خود را بدون نیاز به مراجعه به نقاط مختلف کلان‌شهر تهران از همین محله خریداری و تهیه کنند.

برای تفریح و سپری کردن اوقاتی خوش در کنار فرزندان، خانواده، دوستان و آشنایان ساکنان و علاقه‌مندان به اجاره و خرید آپارتمان در ازگل نیز در این محله بوستان کامرانیه، بوستان ازگل و آب‌نمای غرب ازگل وجود دارد زمینه ایجاد یک روز پرخاطره و به‌یادماندنی را برای شهروندان فراهم کرده است.

اما از مواردی که برای اجاره و خرید آپارتمان در ازگل لازم است که به آنها توجه کنید نبود بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مجهز و تخصصی، کم بودن تعداد شعب بانکی و خودپرداز و کم عرض بودن خیابان‌های اصلی این محله است که اگر این موارد برای انتخاب شما کلیدی نباشد زندگی در محله ازگل می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای سکونت باشد.

همان‌طور که گفتیم محله ازگل منطقه‌ای گران‌قیمت و مرفه نشین است به شکلی که قیمت تخمینی یک مترمربع آپارتمان در این محله 45 میلیون و 900 هزار تومان است و قیمت یک واحد مسکونی متوسط در این محله 5 میلیارد و 830 هزار تومان است که البته در این محله آپارتمان‌های لوکس‌تر و با امکانات بیشتر بسیار گران‌قیمت‌تر هستند.

با دانستن این اطلاعات اگر کماکان علاقه‌مند به اجاره و خرید آپارتمان در ازگل هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از محل سکونت و یا محل کار خود به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کنید و با انتخاب نام محله ازگل به رویت آگهی‌های اجاره و خرید این محله بپردازید.

با این اقدام علاوه بر اینکه نیازی به مراجعه مکرر به آژانس‌های املاک و بازدیدهای پی‌درپی نخواهید داشت بلکه بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای می‌توانید فایل‌های خرید و اجاره را بررسی کرده و با کسب اطلاعات جامع و کارشناسی شده‌ای همچون موقعیت مکانی، متراژ، تعداد اتاق‌های خواب و سایر امکانات ویژه و درنهایت تصاویر واقعی از آنها به بازدید غیرحضوری از پرداخته و پس از تصمیم به اجاره و یا خریداری اقدام به هماهنگی و بازدید نهایی کنید.

در این حالت شما تنها برای یک بازدید از منزل خارج خواهید شد و پس از بازدید نهایی و تصمیم به اجاره و خرید آپارتمان در ازگل ضمن توافق با مالک می‌توانید به عقد قرارداد نهایی بپردازید به همین دلیل به‌صراحت می‌توان گفت که شما با استفاده از سامانه تخصصی و هوشمند کیلید در کمترین زمان ممکن به خواسته خود دست خواهید یافت و درگیر ترافیک‌های سرسام‌آور شهری برای بازدیدهای مکرر، پرداخت هزینه‌های رفت‌وآمد و درنهایت درگیری به بیماری دشوار کرونا باتوجه‌به همه‌گیری آن نخواهید شد.