هراس و نگرانی از بابت ابتلا به ویروس کرونا مدتی است مردم را درگیر کرده است. باوجود رعایت تمام پروتکل‌هایی بهداشتی اعلام شده از سوی سازمان بهداشت جهانی همچنان احتمال ابتلا به بیماری کرونا پر رنگ است و بسیاری از افراد در منزل یا محل کار به واسطه نزدیکی به افراد ناقل دچار ویروس کرونا می‌شوند. اما چاره چیست و چگونه باید از ابتلا و عدم ابتلای خود به این بیمار مهلک باخبر شویم؟

به گزارش خبرگزاری دنیای اقتصاد تست کرونا در منزل و محل کار روشی به صرفه به لحاظ قیمت و زمان دریافت خدمات محسوب می‌شود. خدمات تست کرونا در محل کار برای سازمان‌هایی که برنامه منظمی جهت چکاپ کارکنان و کارمندان خود تنظیم نموده‌اند تا به لحاظ سلامت و ناقل بودن مورد بررسی قرار بگیرند خیلی مفید است.

1

هزینه تست کرونا و دریافت خدمات در محل

این روزها علاوه‌بر ازدحام مراکز بیمارستانی و آزمایشگاهی مجاز انجام تست کرونا مسئله هزینه تست کرونا نیز مطرح است. انجام آزمایش تست کرونا به روش‌های مختلف چندان به صرفه نیست و افراد مجبورند علاوه‌بر هزینه آزمایشگاه بهای بیشتری نیز صرف رفت و آمد کنند به خصوص اگر مسیر و دسترسی راحتی نداشته باشند.

دنیای اقتصاد افزود: امروز مردم می‌توانند به آسان‌ترین روش ممکن خدمات آزمایشگاهی و تست کرونا را با به صرفه‌ترین سطح هزینه‌ای دریافت نمایند. اگر در تهران، کرج و یا مشهد زندگی می‌کنید هوم‌کا خدمات تست کرونا را در منزل به شما ارائه می‌کند. برای انجام تست کرونا دیگر از منزل خارج نشوید.

آزمایش کرونا در منزل خدمت جدیدیست که برخی از مراکز ارائه خدمات درمانی و آزمایشگاهی جهت پیشرفت در قطع سریع‌تر و موثرتر زنجیره ویروس کرونا به افراد جامعه ارائه می‌کنند. برای انجام تست سریع کرونا در تهران کافیست با یک مرکز خدمات آزمایشگاهی تماس بگیرد و در منزل یا محل‌کار، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تست کرونا انجام دهید.

یکی از مراکز معتبری که می‌توانید به خدماتش اطمینان کاملا داشته باشید هوم‌کاست. هوم‌کا علاوه‌بر آزمایش کرونا در منزل، خدمات تست سریع کرونا را نیز به هموطنان تهرانی ارائه می‌دهد. با این امکان افراد حتی در محل کار یا مناطق با دسترسی سخت نیز می‌توانند خیلی زودتر و با دقت بیشتر تست کرونا را انجا دهند.

تست کرونا در منزل و آزمایشگاه چه تفاوتی دارد؟

تست کرونا در منزل توسط مراکز ارائه خدمات آزمایشگاهی و درمانی در محل بهترین گزینه جهت شناسایی افراد مبتلا و مشکوک به ناقل بودن معرفی می‌شود. پیش از این افراد برای انجام تست کرونا ملزم به مراجعه آزمایشگاهی بودند و کیت‌های تشخیصی تنها در آزمایشگاه‌ها مجاز به مصرف بودند.

با افزایش شیوع ویروس کرونا و طولانی شدن مدت زمان اپیدمی سازمان غذا و دارو مجوز استفاده از کیت آزمایش و انجام تست کرونا در منزل را نیز داد. بنابراین امروز افراد می‌توانند با انجام تست کرونا در منزل از زنجیره شیوع ویروس که حتی در آزمایشگاه‌ها نیز وجود دارد دور بمانند و در صورت بیمار بودن تحت قرنطینه خانگی قرار بگیرند.

حضور و تجمع افراد در آزمایشگاه‌ها می‌تواند سبب تقویت زنجیره اپیدمی شده و بیماری را در سطح جامعه ماندگار کند. با توجه به مجوزهای سازمان بهداشت جهانی و سازمان غذا و دارو انجام تست در منزل یا محل روشی ایمن‌تر، دقیق‌تر و البته راحت‌تر است.

2

چرا تست کرونا در محل؟

چند تفاوت و دلیل اصلی سبب می‌شود که بتوان به راحتی بین تست کرونا در منزل و آزمایشگاه یکی را انتخاب کرد:

  • تست در منزل

تست کرونا در منزل، در هرمنطقه‌ای که زندگی می‌کنید قابل انجام است. کافیست شما به مرکز خدمات تشخیصی همچون هوم‌کا تماس بگیرید و یا از طریق وب‌سایت هوم‌کا نوبت رزرو نمایید. اما برای انجام تست در آزمایشگاه گرفتن نوبت حضوری الزامیست و حتما باید مدت زمانی را تا رسیدن به نوبت در آزمایشگاه و محیط عفونی آن صبر کنید.

  • تست کرونا در محل کار

یکی از دغدغه‌های افراد کارمند و شاغل نداشتن فرصت کافی جهت مراجعه به آزمایشگاه و انجام تست است. انجام تست کرونا در منزل یا محل کار فرصتی عالیست برای گروه‌های شاغل که شاید زمان کافی نداشته باشند. در این صورت کافیست نوبت رزرو کنید. مشخصات خود را ارائه کنید و در محلی که مشخص کردید، در زمان مقرر تست کرونا را انجام دهید.

  • کاهش احتمال ابتلا

ممکن است فرد مشکوک به کرونا مبتلا نباشد، در اینصورت با مراجعه به آزمایشگاه تنها ریسک ابتلا به ویروس افزایش پیدا می‌کند، چرا که این محیط‌ها امروز خود نقاط اصلی شیوع ویروس تلقی می‌شوند. بنابراین با انجام تست در منزل ایمنی فرد افزایش پیدا می‌کند.

  • سریع‌تر پاسخ بگیرید

ممکن است بیمار حال وخیمی داشته باشد، شرایط مراجعه به آزمایشگاه نداشته باشد، جزء گروه‌های پرخطر باشد و یا حتی قصد سفر داشته باشد. در این مواقع به پاسخ سریع تست کرونا نیاز خواهید داشت. با مراجعه به آزمایشگاه حداقل باید چند روزی را منتظر پاسخ بمانید، اما با تست PCR در منزل می‌توانید در مدت حداکثر ۲۴ ساعت پاسخ تست را با تشخیص و دقت بالا دریافت نمایید.

  • دقت بالای تکنسین

در آزمایشگاه با وجود ازدحام جمعیت احتمال بروز خطا بسیار بالاست اما انجام تست کرونا در منزل دقت کار تکنسین آزمایشگاهی را افزایش می‌دهد و احتمال پاسخ کاذب تقریبا به صف می‌رسد.

  • هزینه کمتر و خدمات بهتر

باوجود اینکه خدمات تست در منزل به مراتب از خیلی جهات نسبت به تست در آزمایشگاه برتری دارد، اما هزینه تست کرونا در منزل در قبال خدمات به موقع و باکیفیت بسیار منصفانه است. درضمن باید دقت داشت که هزینه‌های رفت و آمد نیز حذف شده و شما می‌توانید این زمان و هزینه را به نحو دیگری استفاده نمایید.

  • انجام تست کرونا کودکان و سالمندان در منزل

یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها در مورد انتقال سالمندان به آزمایشگاه و یا ترس کودکان از این محیط‌هاست. از آنجایی که امروز این دو گروه نیز در معرض خطر ابتلا به کرونا هستند بنابراین با مشاهده کوچکترین علائم نیز باید نسبت به انجام تست اقدام سریع انجام بگیرد.

شما می‌توانید جهت حفظ آرامش فرزندتان و یا ایجاد فضای راحتتر برای سالمندان عزیز از خدمات تست کرونا در منزل استفاده کنید. در این حالت بیمار استرس ناشی از حضور در آزمایشگاه را تحمل نمی‌کند و خانواده نیز می‌توانند حین انجام فرآیند تست کمک حال باشند.

3

تست کرونا با پاسخدهی فوری

در مواردی ممکن است افراد نیاز به پاسخ تست کرونا به صورت فوری داشته باشند:

  • دسترسی راحتی برای مراجعه مجدد به آزمایشگاه نداشته باشند.
  • فرصت لازم برای مراجعه دوباره نداشته باشند.
  • شرایط بد بیمار اجازه انجام آزمایش و دریافت پاسخ در آزمایشگاه را به او ندهد.
  • فرد قصد سفر داشته باشد اما فرصت کافی برای انجام تست PCR وجود ندارد.

در تمام این موارد شما به راحتی می‌توانید تست را درمنزل انجام دهید. حداقل ۱۲ و حداکثر ۲۴ ساعت بعد به انتخاب خودتان می‌توانید پاسخ تست را دریافت نمایید.

4

تست کرونا در تهران، کرج و مشهد

خدمات آزمایشگاهی امروز تحول بزرگتری یافته و حالا مردم در هر شهر و منطقه‌ای مجبور به مراجعه و حضور پیدا کردن در آزمایشگاه نیستند چرا که مراکز خدمات تشخیصی در منزل نیز تست کرونا انجام می‌دهند. امروز برای انجام تست کرونا در مشهد یا انجام تست سریع کرونا در تهران نیاز نیست مسافت طولانی را طی کنید و زمان از دست بدهید هوم کا این خدمت را در منزل به شما ارائه می‌کند.

هوم‌کا در تهران، کرج و همچنین شهر مشهد تست کرونا در منزل را ارائه می‌دهد و از این نظر گزینه دردسترس، ایمن و با پاسخگویی دقیق برای هموطنان عزیز خواهد بود.

5

هزینه تست کرونا در منزل چقدر است؟

تمام هزینه‌های تعریف شده در چارت قیمت تست کرونا در منزل براساس ابلاغیه‌های قانونی از سوی ورزات بهداشت اعلام می‌شوند و متغیر خواهند بود. با توجه به نوع خدمات تست کرونایی که در منزل دریافت می‌کنید، محل زندگیتان، رفت و آمد تکنسین آزمایشگاهی و مدت زمان دریافت پاسخ، هزینه تست تغییر خواهد کرد.

شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت تست سریع کرونا در منزل با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ هوم‌کا تماس حاصل فرمایید.