اگر شما هم تحصیل در رشته‌های دانشگاهی نظری و انسانی را مفید نمی‌دانید و در کارهای فنی مهارت بیشتری دارید، فن اپ به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی در آزمون‌های فنی‌وحرفه‌ای شرکت کنید، مدرک دریافت کنید و دارای کارت مهارت فنی‌وحرفه‌ای شوید. با فن اپ، مرجع سوالات فنی‌وحرفه‌ای به‌صورت آنلاین، همراه شوید و به ما اعتماد کنید تا شما را در هر آزمونی پیروز کنیم.

چرا فن اپ؟

شکی نیست که برای موفقیت در هر آزمونی مثل کنکور و آزمون‌های تخصصی فنی‌وحرفه‌ای باید از قبل آمادگی داشته باشید. تسلط به نحوه‌ی برگزاری آزمون، آشنایی با سوالات و آزمون‌وخطا به‌وسیله‌ی شرکت در آزمون‌های آزمایشی به شما کمک می‌کند تا همه‌ی رازورمز آزمون را بدانید و در جلسه‌ی امتحان مسلط حاضر شوید. فن اپ با دارابودن 469 کارآموز، 164 رشته، 933 آزمون و 26200 سوال در حوزه‌های مختلف، یک مرجع بی‌نظیر برای آمادگی شما در آزمون‌های فنی‌وحرفه‌ای است.

1

فن اپ در چه حوزه‌هایی مرجع سوالات است؟

بسته به اینکه شما قصد داشته باشید در چه آزمونی شرکت کنید، فن اپ پکیج‌های متفاوتی را برای شما ارائه می‌کند. به‌صورت کلی، فن اپ در چهار حوزه‌ی کلی خدمات، صنعت، فرهنگ‌وهنر و کشاورزی آزمون‌های آنلاین برگزار می‌کند.

شما می‌توانید در هر حوزه‌ای که علاقه دارید در آن فعالیت کنید، سوالات کلیدی، مرجع و مهم را در فن اپ خریداری کنید و با مطالعه‌ی آن‌ها خود را برای آزمون آماده کنید. فن اپ به شما این امکان را می‌دهد که به‌صورت کاملا حرفه‌ای در آزمون‌های حوزه‌ی مورد علاقه‌تان شرکت کنید، نتایج آزمون فنی‌وحرفه‌ای را دریافت کنید و با مشخص شدن اشتباهاتتان در آزمون، دوباره آن‌ها را تمرین کنید. فن اپ پاسخ‌های اشتباه شما را مشخص می‌کند و با نشان دادن گزینه‌ی صحیح به شما کمک می‌کند تا ببینید اشتباهتان کجا بوده است. این کار باعث می‌شود شما هرگز در دام اشتباهات خود نیفتید و با هر آزمون ضعف‌های قبلی خود را برطرف کنید.

تمام آزمون‌های فنی‌وحرفه‌ای در فن اپ به‌صورت چهارگزینه‌ای برگزار می‌شود و از لحاظ شبیه‌سازی به آزمون اصلی دریافت کارت مهارت فنی‌وحرفه‌ای، از استاندارد بالایی برخوردار است. فن اپ همچنین برای مخاطبان خود سوالات سری اول را در هر رشته به‌صورت رایگان در سایت بارگذاری کرده است تا داوطلبان پس از ارزیابی سوالات، برای ثبت‌نام در آزمون‌های بیشتر اقدام کنند.

مقالات آموزشی در سایت فن اپ

سایت فن اپ تنها یک مرجع سوالات فنی‌وحرفه‌ای نیست؛ شما در این سایت می‌توانید علاوه بر دانلود سوالات رشته‌ی خود، از آرشیو ارزشمند فن اپ در حوزه‌های مختلف فنی‌وحرفه‌ای استفاده کنید و دانسته‌های خود را افزایش دهید.

این مقالات علاوه بر تاثیری که در افزایش اطلاعات عمومی شما دارند، می‌توانند در آمادگی شما برای آزمون‌ آنلاین فنی‌وحرفه‌ای هم بسیار مفید باشند.

بانک سوالات فن اپ در حوزه‌ی خدمات

در بخش بانک سوالات و زیرشاخه‌ی خدمات، کاربران فن اپ می‌توانند در بیش از 50 رشته‌ی مختلف سوالات مرتبط با همان حوزه را دریافت کنند، راجع ‌به آن کسب‌وکار نکات آموزشی را دریافت کنند و در نهایت پس از ارزیابی فن اپ، برای خرید سوال‌ها و شرکت در آزمون اقدام کنند.

فن اپ علاوه بر امکانات اشاره‌شده، با تهیه‌ی فیلم‌های آموزشی در هر حوزه، خیال شما را از کافی بودن آموزش‌ها و سوالات هر بخش راحت می‌کند تا برای شرکت در آزمون‌های فنی‌وحرفه‌ای دغدغه‌ای نداشته باشید.

در ادامه، چند نمونه از آزمون‌های آنلاین در حوزه‌ی خدمات را با هم مرور می‌کنیم تا بیشتر با خدمات فن اپ آشنا شوید.

بانک سوالات در حوزه‌ی گردشگری عمومی

گردشگری عمومی یکی از چندین حوزه‌ای است که شما در بخش سوالات سایت فن اپ می‌توانید از آن استفاده کنید. چهار مجموعه‌ی مجزای 25 یا 30 سواله در سایت فن اپ وجود دارد که شما می‌توانید پس از دریافت رایگان سری اول، نسبت به خریداری سری‌های بعدی اقدام کنید. مهلت شرکت در این آزمون‌ها 30 دقیقه تعیین شده است تا همه‌ی شرایط آزمون آنلاین فنی‌وحرفه‌ای را برای شما بازنمایی کند.

بانک سوالات در حوزه‌ی الگوساز و برشکار لباس زنانه

تمامی سوالات فن اپ در حوزه‌های مختلف به‌ویژه سوالات آزمون الگوساز و برشکار لباس زنانه، مطابق استانداردهای سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور طراحی شده است و فن اپ به شما اطمینان می‌دهد با حل این سوالات می‌توانید به درصد آمادگی قابل توجهی دست پیدا کنید. فن اپ در بخش بانک سوالات الگوساز و برشکار لباس زنانه برای شما ویدئویی نیز آمده کرده است که با دیدن آن می‌توانید از قبولی در آزمون فنی‌وحرفه‌ای مطمئن شوید.

بانک سوالات در حوزه‌ی طبیعت‌گردی و حسابداری

 اگر علاقه‌مند به شغل تورلیدری هستید و همیشه سفر را دوست داشته‌اید، این شغل علاوه بر آنکه جذابیت‌های بسیاری دارد، می‌تواند پیشه‌ای بسیار مناسب برای روحیه‌ی طبیعت‌دوست شما باشد. اما برای تورلیدرشدن یا راهنمای سفر، تنها علاقه به سفر و طبیعت کافی نیست و اگر بخواهید به‌صورت حرفه‌ای و قانونی به این حوزه ورود کنید، لازم است در آزمون‌هایی که زیر نظر سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور و با نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود، شرکت کنید. در سایت فن اپ این امکان برای شما فراهم شده است تا چهار سری از به‌روزترین نمونه‌سوالات راهنمای گردشگری را دریافت و خود را برای شرکت در آزمون اصلی آماده کنید.

اگر هم همیشه سروکارتان با اعداد بوده و به ریاضیات و علوم وابسته به آن علاقه دارید، احتمالا همیشه رویای حسابدار شدن را در سر داشته‌اید. یک حسابدار خوب می‌تواند مثل نخ تسبیح تمام بخش‌های مختلف یک شرکت یا کمپانی را منسجم کند و به همین دلیل، شغلی بسیار مهم است. فن اپ با آماده کردن یک سری آزمون 25 سوالی به شما کمک می‌کند تا دانسته‌هایتان را یادآوری کنید و میزان تسلط خود بر علم حسابداری را بسنجید. دریافت نمونه‌سوال حسابداری فن اپ رایگان است و پیشنهاد می‌کنیم برای آمادگی در آزمون فنی‌وحرفه‌ای حتما آن را مطالعه کنید.  

بانک سوالات فن اپ در حوزه‌ی صنعت

اگر مایل به فعالیت در هرکدام از پیشه‌های صنعتی مانند برقکاری، تراشکاری، آرماتوربندی، گچ‌کاری، سیمانکاری و کاشیکاری هستید، فن اپ امکان فوق‌العاده‌ای را برای شما درنظر گرفته است تا علاوه بر دانش تجربی خود، به دانسته‌های تئوریک حرفه‌ی خود نیز مسلط شوید و مدرک فنی‌وحرفه‌ای دریافت کنید.

در بانک سوالات حوزه‌ی صنعت نیز به‌راحتی می‌توانید مطالب آموزشی پیدا کنید، در آزمون آنلاین فنی‌وحرفه‌ای شرکت و خود را امتحان کنید.

2

در بانک سوالات حوزه‌ی صنعت فن اپ در بخش اتومکانیک 12 نمونه‌سوال، در بخش کابینت‌سازی 6 نمونه‌سوال و در بخش راه‌اندازی آسانسور 3 نمونه سوال وجود دارد. این فقط بخشی از بانک بسیار کامل سوالات فن اپ است و با بازدید از سایت فن اپ می‌توانید از تمامی نمونه‌سوالات در حوزه‌های مختلف صنعت استفاده کنید.

بانک سوالات فرهنگ‌وهنر فن اپ

در بخش فرهنگ‌وهنر سایت فن اپ می‌توانید حدود 30 رشته‌ی مختلف را مشاهده کنید و بسته به علاقه و مهارت خود، برای انتخاب هرکدام از آن‌ها تصمیم بگیرید. مهارت‌هایی همچون قالیبافی، عکاسی دیجیتال، ساخت عروسک‌های تزئینی و چوب‌تراشی، بخشی از رشته‌هایی است که شما می‌توانید سوالات مربوط به آن‌ها را در سایت فن اپ دریافت کنید.

فراموش نکنید که فقط مهارت عملی برای کسب کارت مهارت فنی‌وحرفه‌ای کافی نیست و شما باید بتوانید تخصص خود را روی کاغذ نیز ثابت کنید. اگر قصد راه‌اندازی یک کسب‌وکار خانگی را دارید و برای بهره‌مندی از بیمه‌ی مشاغل آزاد دریافت مدرک فنی‌وحرفه‌ای لازم است، شک نکنید که فن اپ به‌سادگی می‌تواند شما را به سطح آمادگی قابل‌قبولی برای آزمون‌های فنی‌وحرفه‌ای برساند.

نزدیک به صد نمونه‌سوال در رشته‌های مختلف فرهنگ‌وهنر وجود دارد و داوطلبان هر رشته می‌توانند با حل این سوالات دانسته‌های خود را افزایش دهند.

اگر قصد دارید در آزمون رشته‌ی روبان‌دوزی شرکت کنید، فن اپ ده نمونه‌سوال جامع را در سایت خود برای شما بارگذاری کرده است تا با استفاده از آن‌ها، راه خود را برای دریافت مدرک فنی‌وحرفه‌ای هموار کنید.

بانک سوالات فن اپ در حوزه‌ی کشاورزی

اگر به‌واسطه‌ی داشتن یک زندگی روستایی یا داشتن یک زمین موروثی در مناطق غیرشهری، قصد دارید کسب‌وکاری در حوزه‌ی کشاورزی راه بیندازید و به سودآوری برسید، نخستین مرحله برای اقدام به این کار، کسب یک مدرک معتبر علمی است تا به‌وسیله‌ی آن بتوانید مجوزهای لازم برای تاسیس امکانات کسب‌وکارتان را دریافت کنید.

فن اپ در سایت خود ۱۲ رشته‌ی مختلف را پیش‌بینی کرده است و شما می‌توانید برحسب سلیقه یا هدف خود، در دوره‌های آموزشی و آزمون‌های آنلاین فن اپ شرکت کنید.

دامداری، پرورش قارچ و زعفران، پرورش گیاهان دارویی و پرورش زنبورعسل، تنها بخشی از خدماتی است که فن اپ می‌تواند برای کسب مدرک فنی‌وحرفه‌ای آن‌ها به شما کمک کند.

به آزمون‌های ما اطمینان کنید

در پایان لازم است خیال شما را از بابت آزمون‌های فنی‌وحرفه‌ای راحت کنیم و بگوییم، برای موفقیت در آزمون‌های کسب کارت مهارت فنی‌وحرفه‌ای تنها لازم است به سایت فن اپ بیایید، حوزه و رشته‌ی موردعلاقه‌تان را پیدا کنید و سپس با استفاده از آزمون‌های آنلاین فن اپ، خود را برای شرکت در آزمون اصلی آماده کنید.

مطمئن باشید اگر قبل از آزمون سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور در آزمون‌های فن اپ شرکت کنید و دانسته‌هایتان را امتحان کنید، در جلسه‌ی اصلی مشکلی نخواهید داشت. فن اپ به این خاطر کنار شماست تا همه‌ی نشانه‌های یک آزمون واقعی را برای شما شبیه‌سازی کند و در نهایت ارزیابی دقیقی از وضعیت شما به‌دست دهد.

فراموش نکنید که با داشتن مدرک فنی‌وحرفه‌ای می‌توانید در کارتان بیشتر پیشرفت کنید، از آن به‌عنوان یک سند برای مهارتتان بهره ببرید و در نهایت فرصت‌های شغلی حوزه‌ی خودتان را با استناد به این مدرک پیدا کنید؛ یک راه خوب برای حرفه‌ای شدن!