ماینر و استابلایزر چیست ؟

ماینر در حقیقت دستگاهی محسوب می‌شود که افراد از طریق آن به ماینینگ یا استخراج ارز دیجیتال و بیت کوین می‌پردازند. این فرآیند که ماینینگ نام دارد، بسیار هزینه‌بر و سخت است. از این رو باید بدون مشکل انجام شود تا نیازی به پرداخت خسارت و هزینه اضافه دیگر نباشد.

همچنین باید دقت داشته باشید که ماینر یک سیستم الکتریکی و الکترونیکی است که برای انجام فعالیت خود و حداکثر راندمان، ولتاژ مناسب نیاز دارد. حالا اگر شما نتوانید این ولتاژ را ثابت نگه دارید، نوسانات بسیاری پیش خواهد آمد که منجر به خرابی دستگاه خواهد شد. در نتیجه در چنین حالتی هم شما سرمایه بالقوه خود را از دست خواهید داد و هم دستگاهی که برای آن هزینه کرده‌اید، آسیب خواهد دید؛ اما باید متذکر شد که خرید یک استابلایزر ماینر می‌تواند جلوی تمام این مشکلات را بگیرد.

پاسخ به سوال استابلایزر چیست همواره حیاتی بوده است. استابلایزر ماینر در حقیقت دستگاهی الکترونیکی محسوب می‌شود که می‌توان از طریق آن وظیفه تصحیح ولتاژ منبع تغذیه را انجام داد. به‌نوعی می‌توان گفت که با استفاده از این دستگاه می‌توان منبع تغذیه‌ای پایدار و ایمن داشت. مشخصا بیشتر مشکلات شبکه به دلیل پایدار نبودن ولتاژ رخ می‌دهند؛ از همین رو می‌توانیم با استفاده از چنین دستگاهی از رخ دادن این مشکل جلوگیری کنیم.

دستگاه‌های ماینر برای انجام ماینینگ عملیات پیچیده ای را انجام می‌دهند؛ از همین جهت به ولتاژ بالا برای کار نیاز دارند. به‌نوعی در کنار ماینر، خرید استابلایزر ماینر نیز واجب است؛ چرا که دستگاه در زمان استخراج ارز دیجیتال دمای زیادی را متحمل خواهد شد و این موضوع امکان دارد در نوسان ولتاژ دستگاه تاثیر بگذارد. اما استابلایزر ماینر، این مشکل را رفع خواهد کرد.

۸

چرا ماینرها به استابلایزر نیاز دارند؟

علاوه بر موضوعی که در رابطه با نقش استابلایزر برای تثبیت ولتاژ گفتیم، این سیستم ویژگی دیگری نیز دارد که بسیار مهم و تاثیر گذار است. همان‌طور که می‌دانید ماینرها وظیفه استخراج ارزهای دیجیتال را بر عهده دارند؛ از همین رو اگر بتوانند با حداکثر توان خود کار کنند، شرایط بهتری را به وجود خواهند آورد.

 حال برای آنکه راندمان و بازده کار دستگاه‌های ماینر افزایش پیدا کند، نیاز است که برای آن‌ها ولتاژ تثبیت‌شده‌ای را فراهم آوریم. اگر چنین شرایطی فراهم باشد، ماینرها می‌توانند بیش از قبل ماین کنند و راندمان کاری خود را افزایش دهند.

 در نتیجه اگر به دنبال وسیله‌ای هستید که بتوانید با آن بیش از قبل ماین کنید، استابلایزر مخصوص ماینر مناسب‌ترین انتخاب برای شما خواهد بود. البته که با استفاده از استابلایزرها، دستگاه شما آسیبی نیز نخواهد دید که این دو موضوع در کنار یکدیگر بسیار اساسی و مهم هستند؛ یعنی تضمین سلامت دستگاه در مقابل نوسان ولتاژ و افزایش راندمان کاری همزمان!

طریقه کارکرد استابلایزر ماینر چیست؟

حال شاید سوال مهم این باشد که این دستگاه چگونه عملکردی دارد که باعث جلوگیری از مشکلات ذکر شده می‌شود؟

ایجاد ولتاژ خروجی توسط میکروکنترلر ها و میکرو پروسسورها به صورت استاتیک و تماما الکترونیکی باعث می‌شود که ولتاژ منبع برق برای تجهیزاتی که به آن متصل هستند، ثابت و ایده آل شود. در حقیقت خروجی استابلایزر به کمک کاهنده ها و افزاینده ها، مقدار پایداری از ولتاژ را حفظ می‌کند و با این کار از آسیب دیدن تجهیزات جلوگیری خواهد کرد. ضمنا استابلایزرهای ماینر فیلترهای الکترونیکی دارند که این فیلترها به دلیل از بین بردن نویز و ولتاژ بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مزایای استفاده از استابلایزر ماینر

  • تثبیت دقیق ولتاژ برق مورد نیاز ماینر
  • تاثیرات مثبت بر راندمان و میزان استخراج با حداکثر توان دستگاه و کمترین ریسک
  • محافظت از دستگاه ماینرها و به دنبال آن افزایش طول عمر ماینرها و مزارع استخراج
  • استفاده از تجهیزات تماما الکترونیکی بدون استهلاک

۹

استابلایزر مخصوص هر دستگاه صنعتی

استابلایزرها بر اساس تکنولوژی ساختی که دارند، به سه دسته گوناگون تقسیم می‌شوند. این سه دسته را می‌توان استابلایزر رله‌ای، سروو موتوری و استابلایزر استاتیکی در نظر گرفت. هر کدام از این مدل‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

استابلایزر رله‌ای: در این مدل از استابلایزر یک ترانس و چند رله وجود دارد. این رله‌ها سرهای خروجی سیم‌پیچ‌ها را به گونه‌ای تنظیم می‌کنند که با برق منزل هماهنگ شوند. در حقیقت برق با استفاده از این دستگاه به‌صورت پله‌ای تنظیم و اصلاح می‌شود.

استابلایزر سروو موتور: این نوع از استابلایزر در ساختار خود رله ندارد، بلکه از ترانسی حلقوی و مدور تشکیل شده که بر روی این ترانس یک بازو دیده می‌شود که می‌تواند کنترل را به‌صورت هوشمند انجام دهد. در حقیقت می‌توان گفت تغییرات ولتاژ برق و نوسان‌هایی که رخ می‌دهد از طریق همین بازو تنظیم و کنترل می‌شود.

استابلایزر استاتیکی: این نوع از استابلایزر عملکردی سریع‌تر و دقیق‌تر از دو نوع قبلی دارد. در نتیجه می‌تواند ولتاژ برق را به اندازه‌ای که لازم است تغییر دهد. در این نوع از استابلایزر میکروپروسسوری موجود است که در هنگام تشخیص نوسان برق پیامی را به کانورتور الکترونیکی ارسال می‌کند. استابلایزر پرنیک از همین نوع استابلایزرها بوده و به عنوان دستگاه های دانش بنیان ایرانی عرضه شده است. این نوع استابلایزر ماینر با بالاترین دقت و بدون استهلاک، به جبران نوسان ولتاژ می پردازد.

خرید و قیمت استابلایزر ماینر

برای خرید استابلایزر ماینر میتوانید متناسب با توان و تکنولوژی مورد نیاز خود، از تولیدکنندگان برتر داخلی استفاده کنید. استابلایزر پرنیک با ارائه گواهی دانش بنیان و ضمانت واقعی به همراه خدمات پس از فروش، بهترین دستگاه برای حفاظت از تجهیزات برقی حساس به خصوص ماینر ها را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد. پرنیک با سابقه طولانی در تولید استابلایزر، اولین و تنها دارنده نشان دانش بنیان و ثبت اختراع جهانی برای استابلایزرهای سوئیچینگ ( به عنوان برترین نوع استابلایزر با بالاترین دقت، کمترین زمان جبرانسازی و پایین ترین استهلاک ممکن ) می باشد.

آدرس وبسایت  استابلایزر پرنیک  :  rms-electronics.com 

تلفن تماس : ۱۱ – ۱۰ ۳۵۰ ۷۷۰ ۰۲۱