یک استاد دانشگاه گفت: یک آسیب جدی در حوزه انتخابات که همیشه شاهدش هستیم این است که فکر می‌کنیم هیجانی رفتار کردن یا احساسی رفتار کردن از دل توده‌های مردم در می‌آید. این مطلب در صدر پربازدیدترین اخبار انتخابات بود.

به گزارش اخبار انتخابات شهر خبر، دکتر «مصطفی انتظاری» استاد دانشگاه، یک آسیب جدی در حوزه انتخابات که همیشه شاهدش هستیم این است که فکر می‌کنیم هیجانی رفتار کردن یا احساسی رفتار کردن از دل توده‌های مردم در می‌آید و نخبگان ما خیلی دارند درست  پیش می‌روند، ستادهای انتخاباتی شان خوب کمپین‌سازی می‌کنند، گفتمان سازی می کنند، اما مردم می‎آیند بر اساس این هیجانات و دقیقه نودی همه پیش‌بینی‌ها را به هم می‌ریزند، در صورتی که من فکر می‌کنم اینطور نیست. مردم مطالبات مشخصی دارند، نیازهای مشخصی دارند و انتظار دارند که به این نیازها پاسخ داده شود. آنها خیلی انتظارات معتدل و واقعی از کاندیدهای خود دارند.

دومین خبر پربازدید به انتقاد تند عارف از اولین مناظره انتخابات 1400 اختصاص داشت. محمدرضا عارف رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: نامزدهای محترم انتخابات می توانستند از فرصت این مناظره برای تبیین برنامه های خود بویژه در موضوع اقتصاد استفاده بهتری بکنند اما با کمال تاسف این فرصت عمدتا به اتهام زنی به یکدیگر و طرح مسائل حاشیه‌ای طی شد.

نشست خبری محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ در خبرگزاری ایرنا برگزار شد. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد.

دیگر خبر پربازدید در خصوص چهار طرح  سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 بود. وی گفت: ۴ طرح وان( مدیریت سهم آحاد جامعه از انرژی به دست خودشان)، سبد کالا ( تنظیم ۱۳ قلم کالا) ، سفر ( تفریح و اوقات فراغت) و طرح نظام سلامت را برای حمایت از ۳ دهک پایین اجرا می کنیم.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به آخرین اخبار انتخابات، به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.