اسباب بازی های نسل امروز پابه‌پای تکنولوژی‌های روز پیش رفته و تغییر کرده‌‌اند. استفاده از ماشین شارژی کودک یکی از انتخاب های جذاب و به روز است که کودک شما را ساعت ها سرگرم می‌کند و در سایزها و مدل‌های مختلفی که بصورت شارژی با برق شهری قابل شارژ و استفاده هستند در بازار موجودند. بنابراین اگر کودک شما به رانندگی علاقه‌مند است بهتر است ماشین برقی کودک را در لیست اسباب‌بازی‌هایش قرار دهید. اما قبل از خرید دانستن نکاتی در مورد این نوع اسباب‌بازی ضروری است برای همین ما در اینجا قصد داریم توضیحاتی در مورد ماشین شارژی و انواع مدل‌ها و مزیت‌های این اسباب بازی محبوب که معمولا برای سنین ۲ تا ۸ سال کاربرد دارند ارائه کنیم تا والدینی که قصد خرید ماشین شارژی دارند با اطلاعات کافی و مناسب بتوانند یک انتخاب خوب و مناسب برای کودکشان داشته باشند.

انواع ماشین های شارژی در بازار ایران

تنوع این اسباب بازی از لحاظ شکل ظاهری بسیار بالا است، به نوعی که می توان گفت تمام مدلهای موجود از خودروهای واقعی که در خیابانها تردد دارند را در شکل کوچک شده آن بصورت ماشین شارژی می توان یافت. مدلهای سواری، شاسی بلند، جیپ و آفرود از برندهای معروفی نظیر پورشه، مازراتی، بنز، بی ام دابلیو و… را در قالب ماشین شارژی می توان یافت. تاثیر این بخش در انتخاب صرفا از لحاظ ظاهری بوده و بهتر است در اختیار کودک قرار داشته باشد. در مقالات بعدی درباره موتور شارژی هم بیشتر توضیح خواهید داد.

اما دسته بندی های اصلی ماشین شارژی براساس موارد زیر می باشد و بهتر با در نظر گرفتن شرایط زیر ماشین شارژی را انتخاب کنیم:

تاثیر سن کودک و مشخصات فیزیکی کودک در انتخاب ماشین شارژی

با توجه به سن، قد و وزن کودک باید دقت کرد که ابعاد ماشین شارژی و قابلیت تحمل وزن ماشین شارژی بگونه ای باشد که فرزند ما براحتی بتواند چند سالی از آن استفاده نماید.علاوه بر آن ماشین های شارژی با تعداد موتورهای بیشتر و سرعت بالاتر برای رده سنی نوجوان مناسب می باشد که توانایی بیشتری در کنترل دارند و مسلما برای سنین پایین تر بهتر است از ماشین های با سرعت پایین تر جهت ایمنی بیشتر فرزندمان استفاده کنیم.بعضی از ماشین های شارژی با ابعاد بزرگتر برای استفاده همزمان دو کودک مناسب می باشند.در این بین داشتن ریموت کنترل برای استفاده بچه های کوچکتر بسیار توصیه می شود، چرا که در این حالت والدین با نظرات بیشتری می توانند امنیت بیشتری برای کودک فراهم کنند.

1334462_676

تاثیر محیط در انتخاب ماشین شارژی

تصمیم داریم کودک ما وسیله بازی شارژی خود را در چه محیطی استفاده و نگهداری کند، داخل آپارتمان، حیاط خانه، خیابان و یا پارک و یا حتی روی ماسه های ساحل دریا، در هر کدام از شرایط بالا خیلی مهم است که چه مدل ماشین شارژی را انتخاب می کنیم.

بطور مثال اسباب بازی مناسب یک آپارنمان با متراژ پایین و متوسط است که اولا از لحاظ ابعاد و اندازه خیلی بزرگ و دست و پا گیر نباشد و علاوه بر آن سرعت خیلی بالا هم نداشته باشد تا احتمال آسیب به کودک و وسایل خانه کمتر شود. یک ماشین شارژی تک موتوره با ابعاد کوچک برای این منظور ایده ال است و با توجه به اینکه همیشه پریز برق جهت شارژ آن در دسترس است، نیازی به چند باطری نداریم و یک باطری قابل شارژ برای اینکار کافی است.

در یک محیط باز مثل حیاط خانه یا پارک می توانیم یک ماشین شارژی با ابعاد بزرگتر، تعداد موتور بیشتر، سرعتهای بالاتر و تعداد باطری بیشتر را انتخاب کنیم.

بدیهی است برای استفاده در محیط ساحلی توجه به نوع چرخ ها و قدرت بیشتر موتورها بسیار مهم است و معمولا ماشین های شارژی ساحلی بطور اختصاصی برای این منظور تهیه شده اند.

بهترین موتور شارژی بچه گانه

خوشحال کردن کودکان کار دشواری نیست، فقط کافیست هدیه ای که توجه او را به خود جلب کند را بدهید. هدیه ای که کودکان بیش از هر چیز دیگری دوست دارند. اسباب بازی ای که باعث می شود احساس کنند مانند پدر و مادر، بزرگسال هستند. بچه ها عاشق کپی برداری از والدین خود هستند و هیچ چیز بهتر از رانندگی با موتور شارژی مانند بزرگسالان نیست.

رانندگی با یک موتور شارژی در کنار والدین، ​​به خصوص چیزی که شبیه موتور آنها باشد بسیار جالب است. این وسایل شارژی آنها را برای مدت طولانی هیجان زده نگه می دارد و در مراحل اولیه برای ایجاد هماهنگی بهتر بین بدن و مغز به آنها کمک می کند.

طی دهه گذشته، تقاضا برای این موتور ها به دلیل انواع سبک هایی که وارد بازار می شوند، به شدت افزایش یافته است. این به آرامی در حال تبدیل شدن به یکی از برترین اسباب بازی های مورد علاقه کودکان است. اما، قبل از بحث در مورد موتور های شارژی مختلفی که می توانید انتخاب کنید، بیایید برخی از ویژگی های مربوط به آنها را بررسی کنیم.

ماشین شارژی جیپ jeep

شرکت جیپ (Jeep) آمریکا پی راه ‌اندازی گروه فیات کرایسلر اتومبیلز، به‌عنوان زیر مجموعه ‌ای از این گروه خودروسازی، فعالیت می‌نماید. همانطور که رانندگی برای اکثر کودکان بسیار جذاب است. بچه‌ها معمولا وسایل رنگی و پر زرق و برق را بسیار دوست دارند. مهم اینست که اتومبیل شارژی مستحکم و با کیفیتی که دوام زیادی داشته باشد و از برند های روز دنیا خریداری شوند را انتخاب کنید. ماشین شارژی برای دختران و پسران سنین 2 نهایتا 6 سال مناسب می باشد. از آنجایی که هر ماشین شارژی جیپ دارای یک سری مشخصات و آیتم های مشترک می باشد آن چیزی که ماشین شارژی جیپ را نسبت به سایر محصولات در جایگاه بهتری قرار می دهد دارا بودن استانداردهای کیفی بالا می باشد.

ویژگی هایی که باید قبل از خرید موتور شارژی مشاهده کنید

موتورشارژی مخصوص کودکان نوپا چنان پیشرفته شده اند که تقریباً مانند موتور سیکلت های بزرگسالان اند. این پیشرفت باعث ایجاد سردرگمی در انتخاب موتور شارژی برای والدین می شود. انتخاب یک موتور از بین گزینه های متعدد موجود تقریباً غیر ممکن می شود. یکی از راه های تصمیم گیری این است که بفهمید فرزند شما چه چیز هایی را دوست و چه نیاز هایی دارد.

  • موتور شارژی کودکتان با چه سرعتی باشد؟
  • چه ویژگی هایی برای شما بیشتر لازم است ؟
  • چه مارک هایی را دوست دارید؟
  • سن فرزندتان چند است؟

پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند بسیاری از گزینه ها را حذف کنید. در آخر، می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

خرید موتور شارژی برای سنین مختلف کودک

بدیهی است که گزینه های مختلف موتور شارژی برای کودکان در گروه های سنی مختلف وجود خواهد داشت. در حالی که بچه های جوان به چیزی سبک نیاز دارند که بتوانند از پس آنها برآیند، به دنبال چیزی هستند که سریع باشد و بتواند در خیابان های بیرون حرکت کند.

خرید موتور شارژی برای گروه سنی 2-4 سال

در سال های اولیه زندگی فرزندتان، شما می خواهید مهارت های حرکتی و تعادل را در او رشد بدهید. بازی با اسباب بازی ها و موتور شارژی می تواند در این امر کمک کند. آنها همچنین می توانند هماهنگی چشم و دست خود را بهبود بخشند. سرعت در موتور ها برای این گروه سنی کمتر خواهد بود و موتور ها برای سفارشی سازی کمتر ارائه می شوند. شما نمی خواهید کودک خردسال شما موتوری را کنترل کند که سرعت آن بسیار بالا یا کار با آن دشوار باشد.

خرید موتور شارژی برای گروه سنی 5-8 سال

این بچه ها اکنون در مرحله رشد هستند. آنها علاقه خود را به چیزی که کند است و با سفارشی سازی کمتری همراه است از دست می دهند. بهترین موتور های مجهز به باتری برای این گروه سنی معمولاً سریع، قابل تنظیم، محکم و همه کاره هستند.

خرید موتور شارژی برای گروه سنی بالاتر از 8 سال

با بزرگتر شدن فرزندتان، آنها موتور شارژی های بزرگتر را در فضای باز ترجیح می دهند. سرعت موتور برای این گروه سنی بین 5-7 مایل در ساعت است. همچنین می توانید تنظیمات سرعت دوگانه را انتخاب کنید که در آن می توانید حد بالایی سرعت را افزایش دهید.

خرید بهترین موتور شارژی ارزان قیمت

تمایل به خرید برخی از مارک ها بسیار معمول است. تولیدکنندگان زیادی وجود دارند که در سراسر دنیا فعالیت می کنند و مورد اعتماد بسیاری از افراد هستند. در حالی که ممکن است افراد دیگر مارک های مختلفی را ترجیح دهند.

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا

خرید کالسکه و کریر و کلیه ی لوازم شرکت دلیجان

نی نی بابا فعالیت خود را از سال 1394 به عنوان تامین کننده محصولات نوزاد و کودک اصیل ایرانی و خارجی نظیر انواع کالسکه دلیجان، کریر، ساک لوازم، روروئک، صندلی غذا، صندلی خودرو، دوچرخه، سه چرخه و… برای‌ فروشگاه های اینترنتی آغاز کرد. تخصص اعضای این شرکت به حوزه محصولات نوزاد وسیسمونی و تجربه آنها در تامین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه های متعدد موجب شد تا در سال 97 اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی نی نی بابا به منظور عرضه سریع و مقرون به صرفه تر این محصولات به مصرف کنندگان کنند.

منبع: خدمات شرکت سئو وب سایت