این روزها تقریبا میتوان گفت که دیگر کسی نیست که نیاز به یادگیری زبان انگلیسی را احساس نکند. این نیاز را عوامل مختلفی ممکن است ایجاد کنند؛ از جمله آنها میتوان مهاجرت به کشور های انگلیسی زبان، شرکت در آزمون تافل یا آیلتس، نیاز به تقویت مکالمه زبان انگلیسی برای یک موقعیت کاری خاص و... نام برد.

در این میان با توجه به اینکه زبان آموزان اهداف مختلفی از آموزش زبان انگلیسی دارند، انواع مختلفی از کلاس های زبان انگلیسی نیز وجود داشته که بر روی اهداف خاصی تمرکز میکنند. و البته در دسته بندی دیگری این کلاس ها را می‌توان به کلاس های گروهی و کلاس های خصوصی زبان انگلیسی تقسیم نمود.

در نتیجه، قبل از ثبت نام در هر کلاس آموزش زبانی ، باید اطلاعات کافی در مورد آن برای تصمیم گیری صحیح داشته باشید.

Picture1

اصولا کلاس های تدرس خصوصی زبان انگلیسی، نسبت به کلاس های عمومی از کیفیت و سرعت یادگیری بالاتری برخوردار بوده و از طرف دیگر، شهریه معمولا سنگین تری را نیز به دنبال دارند.

بنابراین چه بخواهید در کلاس آموزش خصوصی زبان شرکت کنید و چه در کلاس های عمومی، باید دقت کنید تا بهترین انتخاب ممکن را متناسب با بودجه خودتان داشته باشید تا از یادگیری سریع زبان انگلیسی لذت ببرید.

در این بین، گروه تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین انگلیشدان که با مدیریت استاد محسن کشاورزی مشغول به برگزاری کلاس های خصوصی زبان انگلیسی است را می‌توان از نمونه های موفقی دانست که با وجود اخذ شهریه بسیار مناسب از دانش‌پذیران خود، کلاس های خود را در سطوح کیفی بسیار بالا برگزار نموده و موفق به کسب رضایت چشمگیری از سوی زبان آموزان خود بوده است.

در ادامه قصد داریم تا شما را با چند مورد از مهم ترین ویژگی های دوره های خصوصی زبان انگلیسی انگلیشدان به آدرس        englishdon.ir  که الحق موجب تمایز آن با سایر مراکز آموزش زبان انگلیسی می‌شود، اشاره نماییم.

آموزش خصوصی زبان انگلیسی تضمینی

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، تدریس خصوصی زبان انگلیسی نسبت به کلاس های گروهی گران قیمت تر است. پس شخصی که می خواهد در چنین کلاسی شرکت کند، قطعا حق دارد تا اطمینان بیشتری داشته باشد که آیا با شرکت در چنین کلاسی، می تواند سریعا به اهداف خود از یادگیری زبان انگلیسی دست پیدا کند یا خیر.

بنابراین ، هنگام انتخاب یک کلاس زبان انگلیسی خصوصی، بهترین راه این است که بررسی کنیم آیا دوره مذکور واقعا تضمینی است یا خیر؟!

برای بررسی تضمینی بودن یک دوره آموزش خصوصی زبان انگلیسی باید عوامل مختلفی را مد نظر قرار دهید؛ از جمله آنها می‌توان به پشتیبانی و مشاوره زبان آموزان حین دوره آموزشی اشاره نمود.

۲

در تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی انگلیشدان، هر زبان‌آموز توسط یک استاد خصوصی زبان و یک مشاور به طور همزمان پشتیبانی می‌شود. این پشتیبانی های منحصر به فرد محدود به زمان برگزاری کلاس نبوده و باعث می‌شود دانش‌پذیر انگلیشدان در هر زمان اگر با سوال یا ابهامی مواجه شود، بتواند سریعا پاسخ سوالات خود را دریافت کند.

این عامل به شدت می‌تواند موجب افزایش راندمان کلاس های خصوصی زبان در انگلیشدان گردد.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی با محوریت مکالمه

اکثر افرادی که تصمیم می‌گیرند تدریس خصوصی زبان انگلیسی را انتخاب کنند، احتمالا پیش از آن برای یک بار هم که شده در کلاس های زبان انگلیسی گروهی شرکت کرده‌اند.

از آن جایی که در کلاس زبانی که از چندین زبان‌آموز تشکیل شده باشد نمی‌توان وقت زیادی را به تک‌ تک زبان‌آموزان اختصاص داد ممکن است نکته‌هایی برای زبان آموز باقی بماند که مبهم است یا تسلط کافی به آن ندارند و یا اگر هم مثلا قصد تقویت مکالمه زبان انگلیسی و یا مهارت شنیداری داشته باشد، نه ‌تنها فرصت چندانی را برای اینکار پیدا نمی‌کنند بلکه ممکن است به دلیل حضور دیگر زبان آموزان اعتماد به ‌نفس لازم برای این کار را نداشته باشند؛ از همین رو پیشرفت چشمگیری در این زمینه رخ نخواهد داد.

در سیستم آموزش خصوصی زبان انگلیسی انگلیشدان، آموزش توسط معلم خصوصی زبان به طور کاملا مکالمه محور انجام شده به نحوی که زبان آموز مداما در کلاس در حال مکالمه و جمله سازیست. که این خود موجب یادگیری هرچه سریعتر زبان انگلیسی و تسلط به مهارت های مختلف خواهد شد.

این موضوع توسط مدیریت گروه آموزش زبان انگلیشدان نیز تضمین می گردد؛ یعنی مطمئن خواهید بود که بازدهی کلاس بسیار بالا بوده و موجب تسلط سریع شما به مهارت های مختلف به خصوص اسپیکینگ و لیسنینگ خواهد شد.

به کارگیری بهترین اساتید خصوصی زبان انگلیسی

 حقیقتا تاثیرگزار ترین عامل که در انتخاب یک کلاس تدریس خصوصی زبان باید به آن توجه کرد این است که معلم زبان آن کلاس تا چه اندازه تجربه، مهارت و خلاقیت در موضوع مربوطه را دارا می‌باشد.

در کلاس‌های عمومی آموزش زبان ممکن است احتمالا به دلیل حضور سایر زبان آموزان و تقسیم زمان مفید کلاس بین همه بازدهی آموزشی برای شما کاهش یابد اما در سیستم آموزش خصوصی زبان انگلیسی تنها فرد تاثیرگذار بر روند یادگیری معلم زبان خصوصی شما خواهد بود و زمان کلاس به طور کامل از آن شماست که بازدهی را به طرز چشمگیری افزایش خواهد داد.

صبور و با حوصله بودن استاد خصوصی زبان انگلیسی و آشنایی ایشان با روش‌های تدریس روز دنیا باعث می‌شود هرچه سریع تر بتوانید مسیر یادگیری زبان انگلیسی را طی کنید.

در انگلیشدان کلاس های زبان انگلیسی به طور کاملا بدون اتکا کتاب برگزار می‌شود که این سیستم تدریس هرچند بسیار موثر و پر بازده است، می‌تواند برای معلم زبان کلاس بسیار سخت تر و چالش برانگیز تر از زمانی باشد که آموزش از روی یک کتاب مشخص انجام می‌شود.

لذا معلم خصوصی زبان انگلیسی انگلیشدان باید از خلاقیت، دانش و البته توان بسیار بالایی در تدریس زبان انگلیسی در کلاس ها جهت مدیریت آن برخوردار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از کلاس های تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی انگلیشدان به آدرس زیر مراجعه نمائید:

https://www.englishdon.ir/private-english-teaching/