به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، باشگاه استقلال روی محرومیت عیسی آل کثیر حساب خاصی باز کرده بود و به همین دلیل به صورت رسمی شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارائه داد. استقلالی‌ها اعتقاد داشتند خوشحالی آل‌کثیر به نوعی بی‌حرمتی به نیمکت‌نشین‌های استقلال بوده و او باید با جرایم مالی و محرومیت مواجه شود.

دومین خبر ورزشی پربازدید به صحبت‌های آتیلا حجازی بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال مربوط می‌شود. وی درباره بحث واگذاری سهام دو باشگاه پرطرفدار ایران گفت: من حاضرم با مسئولان و متولیان استقلال صحبت کنم و باشگاه استقلال را بخرم. اصلاً هم مبلغش مهم نیست و با هر مبلغی که اعلام کنند، حاضرم سهام باشگاه استقلال را بخرم. اگر واقعاً فروشنده هستند من اولین نفری هستم که حاضرم سهام این باشگاه را بخرم. پولم هم حاضر است و آماده مذاکره‌ام. اگر هم بخواهند به صورت کامل توضیح می‌دهم که این پول از کجا آمده است.

از هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال، پورتو میزبان بلننسس بود و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی مهدی طارمی بازیکن ایرانی از ابتدا در ترکیب تیم خود حضور داشت و باز هم درخشید. او گل اول بازی را به ثمر رساند و در ادامه بر روی گل سوم با فرصت‌طلبی پاس گل داد. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. طارمی در این بازی گل شماره ۱۶ خود را به ثمر رساند و پاس گل یازدهم خود را در این فصل برای پورتو ساخت.

دیگر خبر پربازدید به مدافع سابق پرسپولیس اختصاص داشت. روزنامه الوطن در مطلبی به بازار نقل و انتقالات باشگاه السیلیه قطر و وضعیت بازیکنان خارجی این تیم پرداخت. الوطن در مطلب خود نوشته است که مدیریت باشگاه در جلسات برگزار شده با سامی الطرابلسی، در مورد آینده بازیکنان خود تصمیم‌گیری کرده است.طبق گفته‌های الوطن، مهند علی مهاجم عراقی السیلیه، تنها بازیکن خارجی خواهد بود که در این تیم می‌ماند. این روزنامه نوشته است که عملکرد رامین رضاییان، رضایت مدیران و کادرفنی السیلیه را جلب نکرده و این بازیکن از این تیم جدا خواهد شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی ، به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.

انتهای پیام