امروزه بالا رفتن قیمت دلار، تورم و هزار جور مسائل دیگر باعث شده‌است تا قیمت کلیه‌ی اقلام، از مواد غذایی و پوشاک گرفته تا خودرو و خانه نیز روز به روز افزایش یابد.

همین امر به‌خودی خود موجب شده‌است تا ما برای داشته‌هایمان ارزش بیشتری قائل شویم و به‌قول معروف حسابی به مال خود بچسبیم و برای حفاظت از اموالمان نسبت به قبل تلاش بیشتری کنیم.

خودرو نیز یکی از همین موارد است که حفاظت از آن برای خیلی از افراد به چالش بزرگی تبدیل شده‌است.

چرا که با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو، شاید خرید آن برای بسیاری از جوانان و قشر متوسط جامعه به یک آرزوی دست نیافتنی تبدیل شود.

متاسفانه با وجود تمهیداتی چون دزدگیر ماشین، قفل‌ فرمان، قفل پدال و... هنوز هم شاهد به سرقت رفتن تعداد بسیار زیادی خودرو و اجزای آن در گوشه و کنار شهر هستیم.

پس چاره کار چیست؟

اجازه دهید تا  قضیه ردیابی ماشین دزدیده شده را با درمیان گذاشتن داستان واقعی یکی از قربانیان حادثه سرقت خودرو دنبال کنیم.

توجه! توجه! خواندن ادامه‌ی این مطلب برای صاحبان ماشین و افراد بالای 18 سال به شدت توصیه می‌شود.

ردیاب خودرو رادار چگونه به پیدا شدن خودرو دزدیده شده کمک می‌کند؟

۲

این حادثه به نقل از آقای ابراهیم ایروانی روایت می‌شود:

آقای ابراهیم ایروانی در کنار بردارش در مغازه‌ی خواروبار فروشی کار می‌کند. ایشان می‌گوید که برادرش در روز یک فروردین 1400 برای دید و بازدید عید به خانه‌ی مادربزرگش می‌رود.

ساعت حوالی 9 صبح است که ایشان به خانه‌ی مادربزرگ می‌رسد و ماشین را در جلوی در خانه پارک می‌کند. پس از گذشت مدتی ایشان می‌خواهد به خانه‌ی خود بازگردد.

در هنگام خروج از خانه با صحنه‌ی بسیار عجیبی روبه‌رو می‌شود. بله! هیچ اثری از ماشین نبود.

انگار که یک سطل آب یخ بر روی سر آقای ایروانی ریخته‌باشند، دستانش می‌لرزید و دنیا پیش چشمانش سیاه و تاریک می‌رفت.

نمی‌دانست چکار کند، ماشین به سرقت رفته‌بود و شاید دیگر هیچ وقت پیدا نمی‌شد. با خودش می‌گفت که چگونه می‌تواند ماشین دزدیده شده‌اش را ردیابی کند؟

البته ناگفته نماند که این احساسات تنها مختص آقای ایروانی نیست و تمامی اعضای خانواده پس از آگاهی از این حادثه دچار استرس و غمگین شده‌بودند.

۳

اولین کاری که کردند این بود که با پلیس تماس گرفتند اما تنها دست‌روی دست گذاشتن برای این‌که خبری از سوی پلیس به‌دست آنان برسد کافی نبود.

خیلی سریع به یاد ردیاب ماشین رادار افتادند که در سال 1396 خریده و بر روی خودرویشان نصب کرده‌بودند. پس فورا دست به کار شدند و خواستند تا از طریق جی پی اس ردیاب، مکان خودرویشان را ببینند.

متاسفانه در این بین متوجه شدند که ردیاب خودرو به درستی کار نمی‌کند، پس هرچه سریع‌تر با پشتیبانی شرکت ردیاب رادار تماس گرفتند و مشکلشان را بازگو کردند.

در صورتی که ردیاب خودرو به درستی کار نکند باید چکار کنیم؟

ساعت حدود یک بامداد است. پشتیبانی 24 ساعته رادار بدون ‌معطلی وارد عمل می‌شود و وضعیت را بررسی کرده و متوجه می‌شود که اعتبار اشتراک سالانه آقای ایروانی تمام شده‌است.

آقای ایروانی با تمدید اشتراک سالیانه، ردیاب ماشین خود را مجددا فعال می‌کند و آن‌ها با کمک GPS ماشین  دزدیده‌شده خود را ردیابی می‌کنند و مکان دقیق آن را می‌بیند.

جی پی اس موقعیت ماشین را در کنار بوستانی در همان حوالی نشان می‌داد. آقای ایروانی به همراه برادرش خودشان را با عجله به مکانی که ماشین در آن قرار داشت، می‌رسانند.

۴

خوشبختانه ماشین سالم بود و کو‌چک‌ترین قطعه‌ای از آن کم نشده‌بود. آنان از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختند و اولین کاری که کردند با مادر خویش تماس گرفتند و خبر خوش پیدا شدن ماشین را به ایشان دادند.

مادر از شنیدن این خبر آن‌قدر خوشحال شد که گویی دنیا را به او داده‌اند. او شاکر خدا بود و مدام شرکت ردیاب رادار را دعا می‌کرد.

 به گفته‌ی مادر، این قضیه تنها یک معجزه بود اما چه معجزه‌ای؟ معجزه‌ی علم!

آقای ایروانی نیز در همان لحظه مجددا با پشتیبانی تماس گرفت و از آنان به‌خاطر پاسخگویی و راه‌اندازی مجدد ردیاب خودرو آن هم در آن ساعت بسیار تشکر کرد.

درصورت تمایل می‌توانید ویدئوی مربوط به این حادثه را از طریق لینک زیر مشاهده فرمایید:

بهترین ردیاب خودرو را از کجا بخریم؟

یکی از درست‌ترین اقداماتی که این خانواده عزیز انجام داده‌بودند این است که با خرید ردیاب خودرو رادار خیال خود را تا آخر عمر راحت ساخته و دیگر نگران به‌سرقت رفتن خودرویشان را نبودند.

آنان توانسته بودند با استفاده از دستگاه ردیاب رادار، ماشین دزدیده شده‌ خود را ردیابی کنند و از این آزمون مهم سربلند بیرون بیایند.

شما نیز می‌توانید با خرید ردیاب برای موتور یا ماشین خود از بروز هرگونه اتفاق ناگواری پیشگیری کنید.  چرا که می‌توانید در مواقع حساس و در صورت لزوم  با کمک جی پی اس آن از موقعیت دقیق خودرو خود مطلع شوید.

برند رادار در سال‌های اخیر به واسطه امکانات کاربردی و خدمات پس از فروش، به عنوان بهترین ردیاب خودرو از نگاه مشتریان شناخته شده است.

اما با تمام این صحبت‌ها این شما هستید که با نیاز سنجی دقیق و اهدافی که برای خرید ردیاب دارید، می‌‌توانید مناسبترین گزینه را انتخاب کنید.

۶

آیا دستگاه ردیاب رادار فقط مخصوص خودروهای شخصی است؟

خیر، دستگاه‌های ردیاب رادار تنها به ردیابی خودروهای شخصی ختم نمی‌شود و انواع دیگری نیز دارد. از جمله این انواع می‌توان به ردیاب موتور سیکلت، ماشین سنگین و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل اشاره کرد.

نتیجه

گاهی اوقات ما انسان‌ها برای خرید یک شی گران‌بها میلیون‌ها تومان پول پرداخت می‌کنیم اما حاضر نیستیم  برای محافظت از همان شی هزینه‌ی اندکی کنیم.

متاسفانه حادثه خبر نمی‌کند و افراد از یک دقیقه بعدشان خبر ندارند؛ سرقت خودرو نیز از این قاعده مستثنا نیست. آیا این ضرب‌المثل را شنیده‌اید که می‌گوید: «نوشدارو بعد از مرگ فایده ندارد!»

پس چرا ما تنها با صرف مبلغ متعارفی، بر روی امنیت خودرویمان سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم و حاضریم پس از تحمل غم فراوان و حس پشیمانی مبالغ بسیار زیادی را صرف جبران خسارت کنیم؟

پس زمان را از دست ندهید، همین حالا دست به‌کار شوید و برای خرید دستگاه ردیاب رادار اقدام کنید. برای خرید ردیاب رادار و یا ارتباط با مشاوران می‌‌توانید از طریق وب سایت و یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

آدرس وب سایت :  https://radargps.org/

شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: ۰۵۱-۳۷۱۷۷