به گزارش اخبار استقلال  شهر خبر، میلاد جهانی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت:بازی خیلی خوبی بود. ما در انتهای جدول بودیم و کمی استرس داشتیم، اما خدا را شکر بازی را بردیم. بچه‌ها یکدل و همه پُرتلاش بودند. در این تعطیلات خیلی زحمت کشیدیم و صبح و بعدازظهر تلاش کردیم و خدا را شکر به نتیجه هم رسیدیم.هافبک تیم ذوب‌آهن در مورد اینکه گفته می‌شد این بازیکن در نیم‌فصل قرار است به استقلال برود، بیان کرد:در ابتدای فصل هم حرفش بود ولی قسمت نشد، در نیم‌فصل هم صحبت شد، ولی اجازه دادیم باشگاه‌ها صحبت کنند. به هر حال الان در خدمت ذوب‌آهن هستیم.

دیگر خبر روز باشگاه استقلال در مورد محروم شدن آرش رضاوند از دربی است، آرش رضاوند در نیمه اول بازی با ذوب‌آهن اخطار گرفته تا ۴ کارته شده و بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را از دست بدهد.در غیاب او فرهاد مجیدی زیاد نگران نیست چرا که فرشید اسماعیلی به دربی می‌رسد و می‌تواند استقلال در این بازی حساس همراهی کند. اسماعیلی که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده نشان داد، مسلماً می‌تواند در خط میانی استقلال مهره ای تاثیرگذار باشد هرچند که نقطه قوت پرسپولیس هم در خط هافبک این تیم است و مسلماً تقابل مردان میانی این دو تیم در تعیین نتیجه دربی بسیار تعیین کننده خواهد بود.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار باشگاه استقلال، به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.