در گذشته اگر شخصی قصد داشت نامه ای را از شهری به شهر دیگر بفرستد و یا عکسی را به جایی ارسال کند، لازم بود عکس یا نامه را به صورت فیزیکی به شهر مقصد ارسال کند و این کار چند روز و یا چند ساعت طول می کشید. در مواردی کاملا مشابه مانند دیدن کسی و جلسه با او نیز شخص می بایست به صورت حضوری در محل حضور پیدا می کرد و یا برای خرید وسایل مورد نیاز لازم بود که شخص حضوری به محل مراجعه کند.

گاهی اوقات لازم است برای رزرو نوبت در بیمارستان و یا مطب شخصی دکتر در یک شهر به صورت حضوری به بیمارستان و یا مطب دکتر و یا کلینیک مراجعه کرد و نوبت خود را برای بیمار از دکتر رزرو کرد. امروزه با پیشرفت های وسیعی که حاصل شده که در گذشته حتی تصور آن برای ما محال و غیر ممکن بود، به راحتی می توان بدون حضور در محل خرید انجام داد، شخص مورد نظر خود را از راه دور دید و یا نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کرد.

در دنیایی زندگی می کنیم که هزینه و وقت برای هر شخصی اهمیت بسیار زیادی دارد و افراد به جای اینکه راه طولانی و هزینه بسیار زیادی را متحمل شوند، می توانند کار خود را در کمترین زمان و کمترین هزینه ممکن انجام دهند.

۱۱

راهنمای چگونگی استفاده از نوبت دهی آنلاین

  1. وارد سایت های نوبت دهی آنلاین همانند پذیرش 24 خواهیم شد. البته در صورت داشتن اپلیکیشن هم می توان از آن استفاده کرد که کمک بسیار شایانی در سهولت انجام کار خواهد کرد.

در قسمتی از سایت یک منو طراحی شده است که روی آن منو شهر مورد نظر که پزشک معالج در آن واقع است، نام پزشک مورد نظر، تخصص پزشک، روز های کاری او و همچنین نام مراکز درمانی به صورتی کاملا منظم و دقیق طراحی شده است.

  1. هر بیمار برای مراجعه به پزشک مورد نظر خود اطلاعات مخصوص خود را دارد. از جمله این اطلاعات می توان به نام پزشک، تخصص پزشک، تاریخ و روز هایی که پزشک در کلینیک،مطب و یا بیمارستان حضور دارد، مراکز درمانی ذکر شده در سایت و شهر مورد نظر که پزشک در آن شهر فعالیت دارد اشاره کرد.
  2. بیمار با وارد کردن مشخصات پزشک معالج به مرحله بعد که ثبت کردن مشخصات فردی خود است وارد می شود که در آن معمولا شماره همراه و کد ملی بیمار از او دریافت خواهد شد. سپس بعد از تکمیل تمامی مراحل یک بار دیگر اطلاعات پزشک و بیمار در صفحه ای نمایش داده می شود که در صورت صحیح بودن تمامی اطلاعات وارد شده بیمار باید تایید نهایی را انجام دهد و به این ترتیب نوبت به راحتی رزرو می شود.
  3. تمامی اطلاعات وارد شده توسط بیمار در سایت مورد نظر ثبت شده و برای هر پزشک به صورت جداگانه لیستی فراهم می شود که تحویل منشی داده شده و نسبت به ساعت و تاریخ رزرو ذکر شده آن اقدام به پذیرش بیمار خواهد شد.

 مزایای استفاده از نوبت دهی آنلاین برای بیماران

  • با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در هر خانواده معمولا تمامی خانواده ها به گوشی های هوشمند دسترسی دارند. بنابراین دسترسی به سایت های نوبت دهی بسیار سهل و آسان است و موجب صرفه جویی در وقت می شود.
  • در مراجعات حضوری شخص باید برای پیدا کردن دکتر مورد نظر در صورت عدم آشنایی قبلی با دکتر به دنبال پزشک مورد نظر با تخصص مورد نیاز بگردد در حالی که با رزرو آنلاین، نشانی پزشک به راحتی در دسترس قرار می گیرد.
  • برای رزرو نوبت به صورت حضوری شخص باید در بهترین حالت که پزشک در شهر محل اقامت بیمار باشد، مسافتی را طی کند تا نوبتی را برای بیمار رزرو کند اما در رزرو نوبت آنلاین این مشکل پیش نمی آید. بنابراین یکی دیگر از مزایای رزرو نوبت آنلاین، کاهش میزان رفت و آمد بیمار به مطب پزشک است.
  • با توجه به کاهش رفت و آمد بیمار به مطب طبیعتا از میزان ترافیک شهری نیز کاسته خواهد شد و همچنین هزینه رفت و آمد هم کمتر می شود.
  • در نوبت دهی حضوری بیمار توجهی به اطلاعات پزشک مورد نظر ندارد، در صورتی که در رزرو آنلاین بیمار اطلاعات کامل پزشک را مشاهده می کند.
  • در این روش از نوبت گیری، آدرس دقیق مطب پزشک قابل مشاهده است که در گوگل مپ به راحتی دسترسی به نشانی ایجاد می شود.

۲۲

دلایل استقبال پزشکان از نوبت دهی آنلاین

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری های جدید روزمره خانواده ها حتی غذای خود را هم به صورت آنلاین سفارش می دهند و یا کوچکترین خرید های خود را آنلاین انجام می دهند. پزشکان و مراجعان به آن ها نیز از این قائله مستثنی نیستند. با این روش بیماران کمتر به مطب مراجعه کرده و همین امر باعث شده که تعداد مراجعین به پزشکانی که نوبت دهی حضوری دارند کاهش چشمگیری داشته باشد.

پزشکان با مراجعه به سایت رزرو و‌ نوبت دهی آنلاین و ثبت نام در آن می توانند تعداد مراجعین خود را به راحتی افزایش دهند و پس از افزایش تعداد مراجعین خود، درصدی از ویزیت خود را در قبال افزایش مراجعین به سایت پرداخت کنند.

نوبت دهی آنلاین برای افراد ساکن در شهرستان ها

در حال حاضر روزانه افراد بسیار زیادی از شهرستان ها برای مراجعه به مراکز پزشکی و مطب ها اقدام می نمایند. مراجعین عزیز از شهرستان ها  باید یک بار برای رزرو نوبت مسیر بسیار زیادی را طی کنند و نوبت خود را رزرو کنند و یک بار دیگر هم این مسیر را برای معالجه طی کنند که زمان و هزینه زیادی را از آن ها می گیرد.

با مزایای نوبت دهی انلاین برای پزشکان آشنا شوید     

  • امروزه افراد بسیار زیادی برای رزرو نوبت پزشک معالج خود به سایت های نوبت دهی مراجعه می کنند که تعدادی از پزشکان در آن ثبت نام کرده اند و توضیحاتی را در باب تخصص خود را در آن ارائه کرده اند. حال در هنگام بازدید شخص از سایت به صورت خواسته و نا خواسته مراجعین سایت های نوبت دهی با این اسامی رو به رو می شوند.

بنابراین این سایت ها مکانی بسیار مناسب برای ارائه تخصص خود به افراد می باشند و یک تبلیغ بسیار مفید، کار آمد، کاملا رایگان و پر بازده برای پزشکان محسوب می شود.

  • پزشکان در سایت های نوبت دهی می توانند رزومه خود را قرار دهند تا مراجعین بیشتر با پزشک و رزومه او آشنا شوند. همچنین در این سایت ها امکان نظر سنجی تلفنی و همچنین نظر سنجی در سایت وجود دارد که مراجعین می توانند پیشنهادات و انتقادات خود را در آن ثبت کنند. این کار موجب رفع عیوب و تقویت نقاط قوت پزشک می شود.

برای دریافت مشاوره آنلاین به چه صورتی می‌توانیم اقدام کنیم ؟

برای دریافت مشاوره پزشکی تلفنی از پزشک انلاین نیازی به شماره مشاوره پزشکی یا شماره تلفن دکتر انلاین ندارید فقط کافیست از اپلیکیشن پزشک آنلاین و یا سایت پذیرش24 اقدام به اخذ نوبت مشاوره نمایید. در صورتی که از سایت اقدام به دریافت نوبت می‌نمایید کافیست

ابتدا تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پزشک تلفنی و مشاور انلاین مورد نظر خود را بر اساس امتیاز یا نظر کاربران انتخاب کنید.

در صورتی که تمایل به گفتگو با پزشک به صورت تلفنی دارید، مشاوره تلفنی و در صورتی که تمایل به چت با پزشک به صورت متنی و صوتی داشته و نیاز به ارسال مستندات دارید، مشاوره تلفنی را انتخاب کنید

شماره موبایل خود را ثبت کرده و وارد شوید.

دکتر مشاوره انلاین به زودی با شما ارتباط خواهد گرفت. در صورتی که کد تخفیف دارید وارد کرده و هزینه مشاوره 24 را پرداخت کنید. در صورتی که کد تخفیف صد درصدی داشته باشید، مشاوره رایگان آنلاین خواهید گرفت.