به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، سایت خبری اعتمادآنلاین در این خصوص نوشت: محمد حجازی در سال ۸۸ در جریان اعتراض‌های پس از انتخابات ریاست‌جمهوری، مسئولیت قرارگاه ثارالله تهران را بر عهده داشت که نهاد اصلی در سرکوب اعتراض‌ها در پایتخت بود. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه ۲۹ فروردین اعلام کرد محمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، بر اثر «عارضه قلبی» فوت کرده است.

دومین خبر پربازدید به کاندیداتوری چهره معروف اصلاح طلب در انتخابات ۱۴۰۰ اختصاص داشت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، الیاس حضرتی دبیرکل حزب اعتمادملی در توئیتی نوشت:احتمال کاندیدا شدن مصطفی تاج زاده در انتخابات ریاست جمهوری جدی تر شده است.

سردار شریف سخنگوی سپاه گفت: علت اصلی شهادت سردار حجازی عوارض شیمیایی از زمان جنگ بود. این مطلب نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با شبکه خبر درباره علت فوت سردار حجازی گفت‌: علت اصلی شهادت سردار حجازی، عوارض شیمیایی از زمان جنگ بود.

دیگر اخبار پربازدید در خصوص جزئیات جدید حادثه انفجار در نیروگاه هسته‌ای نطنز بود. به گزارش دنیای اقتصاد، وحید جلال‌زاده، با اشاره به بازدید هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تاسیسات نطنز بعد از حادثه اخیر گفت: مسئله نفوذ در بسیاری از خرابکاری‌ها مشهود بوده که تاکنون هم بسیاری از نفوذی‌ها شناسایی و حتی محاکمه و به مردم معرفی شده اند لذا قطعاً در حادثه نطنز نیز دست نفوذی‌ها مشخص خواهد شد. وی ادامه داد: اکنون جزییات این اتفاق توسط دستگاه‌های امنیتی در حال بررسی است، تیم لازم در آنجا حضور یافته تا مشخص شود دقیقا چه اقداماتی برای خرابکاری انجام شده است. البته تعداد قابل توجهی از سانتریفیوژها آسیب ندیده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند. ما سانتریفیوژهای لازم برای جایگزینی داریم و جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این کار، سانتریفیوژهای جدیدی را جایگزین سانتریفیوژهای قدیمی می‌کند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی، به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.