شرکت Yealink یکی از نام‌های آشنا و شناخته شده در زمینه تولید تجهیزات ارتباطی تحت شبکه محسوب می‌شود. یالینک در سالیان اخیر در کشورمان نیز به محبوبیت زیادی رسیده است. این روزها، تلفن‌های تحت شبکه ساخت این شرکت، در بسیاری از مراکز تلفن ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری ایران، مورد استفاده قرار می‌گیرند. همین اتفاق سبب شده تا بسیاری از افراد، به دنبال یافتن یک نمایندگی فروش تجهیزات Yealink باشند.

در این مقاله قصد داریم شما را با شرکت ایده آل گستر به عنوان یکی از مراکز عرضه کننده انواع محصولات مخابراتی تحت شبکه یالینک، بیشتر آشنا کنیم. اگر شما هم به محصولات این شرکت چینی و خوش‌نام علاقه‌مند شده‌‎اید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

ایده آل گستر مرکز فروش تجهیزات یالینک در ایران

برای افرادی که در زمینه تجهیزات مخابراتی از قبیل تلفن، دستگاه سانترال، فکس و ... کار می‌کنند؛ ایده آل گستر یک نام آشنا و شناخته شده محسوب می‌شود. تمرکز اصلی این شرکت، روی عرضه محصولات پاناسونیک است؛ اما تجهیزات تحت شبکه یالینک هم یکی از تخصص‌های اصلی آل گستر به شمار می‌رود.

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ایده آل گستر، به انواع تجهیزات تحت شبکه یالینک از قبیل: تلفن‌های IP یا همان تحت شبکه، هدست، دوربین تلفن تحت شبکه، باکس تبدیل آنالوگ، کنسول تحت شبکه، آداپتور بیسیم و ... دسترسی داشته باشید.

توجه داشته باشید که تمامی محصولات Yealink در فروشگاه ایده آل گستر، به صورت کاملا اورجینال و همراه با گارانتی معتبر و 12 ماهه به مشتریان عزیز عرضه می‌شوند.

po2

برای دسترسی به ایده آل گستر و خرید انواع تجهیزات مخابراتی تحت شبکه یالینک، می‌توانید یکی از سه روش زیر را امتحان کنید:

  1. مراجعه به وب سایت رسمی شرکت ایده آل گستر
  2. مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند)
  3. ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 02181010

توجه: لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه انتخاب و خرید محصولات یالینک، با کارشناسان و مشاورین ایده آل گستر تماس گرفته و اطلاعات لازم و تخصصی را در این زمینه، دریافت نمایید.

تلفن تحت شبکه چیست؟

همان‌طور که از اسم این محصول هم کاملا مشخص است، در بستر شبکه و بر اساس فناوری IP کار می‌کند. معمولا تعریفی که ما از تلفن در ذهن خود داریم، دستگاهی است که از طریق کابل مخابرات، باید به یک خط تلفن وصل شود. تلفن‌های آی پی کاملا بر خلاف این روش قدیمی کار می‌کنند. می‌توان گفت که ظهور تلفن تحت شبکه، یک انقلاب در حوزه ارتباطات صوتی و تلفنی بود.

به طور کلی، هر دستگاهی که صدا را در بستر اینترنت منتقل کند، بر اساس تکنولوژی VOIP کار می‌کند. تلفن‌های تحت شبکه هم از این قاعده مستثنی نیستند. البته یکی از استانداردهای VOIP یعنی SIP بیشتر از سایرین، در ارتباط با تلفن‌ها و مراکز تلفن IP مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع تلفن‌های تحت شبکه یالینک

تلفن تحت شبکه، مهم‌ترین محصول شرکت یالینک به شمار می‌رود. استفاده از این تلفن در ایران، به حدی زیاد است که بسیاری از مشتریان، شرکت یالینک را تنها با تلفن‌های تحت شبکه می‌شناسند. به همین دلیل، ما هم در این مقاله، بیشتر روی این محصولات و معرفی آن‌ها، تاکید خواهیم کرد.

به صورت کلی، تلفن‌های تحت شبکه یالینک، به 5 دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  1. تلفن‌های تحت شبکه سری T2
  2. تلفن‌های تحت شبکه سری T4
  3. تلفن‌های تحت شبکه سری T5
  4. تلفن‌های تحت شبکه کنفرانس
  5. تلفن‌های تحت شبکه دکت

تلفن‌های سری T2

سری T2 به عنوان ساده‌ترین تلفن‌های یالینک شناخته می‌شوند. سایر مدل‌های پیشرفته‌تر از تلفن‌های تحت شبکه این شرکت، به نوعی بر اساس همین تلفن‌ها، ساخته می‌شوند. محصولات سری T2 از شرکت Yealink با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارند، به صورت انبوه و برای استفاده در مراکز کاری کوچک و متوسط، خریداری می‌شوند.

تلفن یالینک t21p به عنوان مهم‌ترین و محبوب‌ترین مدل از سری T2 یالینک شناخته می‌شود. این تلفن، از دو حساب SIP و دو پورت اترنت برخوردار است. قابلیت کنفرانس دوطرفه، پشتیبانی از تکنولوژی POE (تامین برق مورد نیاز تلفن از طریق کابل شبکه) و ... از دیگر قابلیت‌های این تلفن محبوب، به شمار می‌روند.

po3

T21P یکی از محصولات مقرون به صرفه یالینک است و با توجه به امکانات بسیار مناسبی که دارد، با استقبال زیادی در کشورمان، مواجه شده است. از دیگر ویژگی‌های این تلفن تحت شبکه یالینک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صفحه نمایش گرافیکی مناسب با نور پس زمینه
  2. قابلیت اتصال به دیوار
  3. وزن : 1 کیلوگرم
  4. قابلیت اتصال به هدست
  5. دارای کلید جستجوی سریع
  6. دفترچه تلفن اختصاصی با قابلیت ذخیره 1000 شماره

شما عزیزان می‌توانید تلفن تحت شبکه یالینک SIP-T21P را همراه با یک گارانتی 12 ماهه و به صورت کاملا اورجینال، از فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایید.

تلفن‌های سری T4

سری T4 در قیاس با تلفن‌های T2 یالینک، از امکانات و امنیت بیشتری برخوردار بوده و طبیعتا، قیمت بالاتری هم دارند. مهم‌ترین و باکیفیت‌ترین تلفن تحت شبکه سری T4 مدل SIP-VP-T49G است. این تلفن، از 16 حساب SIP و دوربین اچ دی 2 مگاپیکسلی برخوردار است.

برخی از تلفن‌های تحت شبکه یالینک از جمله T49G از دوربین داخلی استفاده می‌کنند. در نتیجه، شما می‌توانید از طریق آن‌ها، اقدام به برگزاری کنفرانس ویدیویی دو یا چند طرفه نمایید. به عنوان مثال، در تلفن SIP-T49G می‌توانید از کنفرانس‌های ویدیویی 3 طرفه برخوردار شوید.

برخی دیگر از مشخصات مهم تلفن SIP-VP-T49G عبارتند از:

  1. کنفرانس صوتی 5 طرفه
  2. پشتیبانی از وای فای، بلوتوث، HDMI و USB
  3. وزن: 2.6 کیلوگرم
  4. دارای قابلیت اتصال به دیوار
  5. کیفیت صدای HD
  6. دارای دو پورت شبکه

هم‌اکنون می‌توانید این تلفن زیبا، خوش‌ساخت و بسیار باکیفیت Yealink را همراه با یک گارانتی 12 ماهه و به صورت کاملا اورجینال، از فروشگاه ایده آل گستر، خریداری نمایید.

تلفن‌های سری T5

در صورتی که به دنبال باکیفیت‌ترین تلفن‌های تحت شبکه برای مجموعه کاری خود هستید، باید به سراغ محصولات سری T5 از شرکت یالینک باشید. این تلفن‌ها با توجه به امکانات قابل توجه‌ای که دارند، قطعا تمام نیازهای شما را برآورده خواهند کرد.

تلفن تحت شبکه VP59 را می‌توان بهترین تلفن تحت شبکه سری T5 به صورت کلی، بهترین تلفن یالینک دانست. این مدل از 16 حساب VOIP برخوردار بوده و با توجه به دوربینی که روی آن در نظر گرفته شده است، می‌توانید یک کنفرانس ویدیویی 3 طرفه را هم با پیاده‌سازی کنید.

po4

از مهم‌ترین قابلیت‌های تلفن تحت شبکه VP59 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پشتیبانی از POE
  2. کنفرانس صوتی 5 طرفه
  3. پشتیبانی از وای فای، بلوتوث، USB و اندروید 7.1
  4. دارای صفحه نمایش‌گر لمسی
  5. دارای 27 کلید قابل برنامه ریزی
  6. قابلیت اتصال هدست

شما عزیزان می‌توانید این تلفن زیبا، باکیفیت و البته گران‌قیمت را همراه با گارانتی یک ساله و به صورت کاملا اورجینال، از فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایید.

تلفن‌های کنفرانس

اگر به دنبال یک دستگاه تلفن مناسب برای اتاق‌های کنفرانس و برگزاری جلسات صوتی هستید، باید نگاه ویژه‌ای به تلفن‌های کنفرانس یالینک داشته باشید. این مدل‌ها، به صورت کاملا ویژه و برای استفاده در محیط‌های جلسه‌ای و کنفرانسی، طراحی شده‌اند. میکروفون این تلفن‌ها به گونه‌ای ساخته شده تا بتواند صدا را در تمام جهت‌ها پخش کند. این اتفاق سبب می‌شود تا تمام افراد حاضر در جلسه، بتوانند به‌خوبی صدای فرد صحبت کننده را بشنوند.

مدل CP920 را می‌توان یکی از بهترین تلفن‌های کنفرانس Yealink به شمار آورد. این دستگاه به صورت هم‌زمان از خطوط SIP و PSTN یا همان خطوط آنالوگ، پشتیبانی می‌کند. کیفیت صدای HD و البته حذف صداهای مزاحم محیط، باعث می‌شوند تا یک کنفرانس عالی صوتی را با تلفن یالینک CP920 تجربه نمایید.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلفن تحت شبکه CP920 عبارتند از:

  1. دارای وایرلس و بلوتوث داخلی
  2. قابلیت برگزاری کنفرانس 5 طرفه
  3. امکان ضبط مکالمات با فلش USB
  4. ذخیره 1000 شماره در دفترچه مخاطبین
  5. پشتیبانی از تکنولوژی POE
  6. دارای یک عدد پورت شبکه

شما عزیزان هم‌اکنون می‌توانید این تلفن کنفرانس یالینک را همراه با یک گارانتی معتبر و 12 ماهه و به صورت کاملا اورجینال، از فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایید.

تلفن‌های DECT

واژه DECT مخفف عبارت “Digital Enhanced Cordless Telecommunications”و در واقع یک استاندارد برای تلفن‌های بیسیم محسوب می‌شود. این تلفن‌ها، به جای ارتباط مستقیم با دستگاه سانترال یا سرور اصلی، به یک دستگاه وایرلس وصل می‌شوند. این دستگاه، خودش از طریق کابل شبکه، به سرور اصلی وصل شده است.

این تلفن‌ها برای مشاغلی که نیاز به برقراری کنفرانس ندارند و از طرفی نمی‌خواهند برای ایجاد خطوط داخلی هزینه کنند، یک انتخاب عالی محسوب می‌شوند. مراکزی مانند کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، مغازه‌ها و سایر کسب و کارهای کوچک، می‌توانند به راحتی از این تلفن‌ها استفاده کنند.

به عنوان یکی از بهترین تلفن‌های دکت یالینک، می‌توان به SIP-W60P اشاره کرد. این تلفن، به صورت همزمان می‌تواند از 8 تماس ورودی پشتیبانی نماید. قابلیت سازگاری با سمعک و پشتیبانی از ECO هم از دیگر نقاط قوت این مدل از تلفن کنفرانس Yealink محسوب می‌شوند.

po5

از مهم‌ترین ویژگی‌های تلفن W60P می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. وزن: 830 گرم
  2. دارای قابلیت اتصال به دیوار
  3. پشتیبانی از کنفرانس
  4. قابلیت اتصال به هدست و پشتیبانی از POE
  5. دارای دفترچه تلفن اختصاصی
  6. دارای پورت گیگابایت

هم‌اکنون می‌توانید این تلفن زیبا و منحصر به فرد را همراه با ضمانت‌نامه 12 ماهه و به صورت کاملا اورجینال از فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایید.

سایر تجهیزات تحت شبکه یالینک

علاوه بر تلفن‌های تحت شبکه، شرکت Yealink انواع دیگری از تجهیزات تحت شبکه را هم طراحی و در اختیار مشتریان قرار داده است. هدست یالینک YHS33-USB یکی از همین محصولات است که با استقبال زیادی هم مواجه شده است. این هدست، با کیفیت صدای HD و ریموت کنترل، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

هدست یالینک UH36 Mono یکی دیگر از تجهیزات تحت شبکه Yealink محسوب می‌شود. این هدست، از جک 3.5 میلی‌متری و درگاه USB برخوردار بوده و کیفیت صدای HD را در اختیار شما قرار می‌دهد. UH36 به‌راحتی به کامپیوتر متصل شده و مدیریت و کاربری آسانی نیز دارد.

شما عزیزان می‌توانید این هدست‌ها و سایر تجهیزات تحت شبکه یالینک را همراه با یک گارانتی معتبر و 12 ماهه و به صورت کاملا اورجینال از فروشگاه ایده آل گستر، خریداری نمایید.

کلام پایانی

در صورتی که یکی از کاربران مراکز تلفن تحت شبکه هستید، حتما باید به محصولات شرکت یالینک نگاه ویژه‌ای داشته باشید. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با مهم‌ترین محصولات این شرکت چینی و هم‌چنین، فروشگاه ایده آل گستر به عنوان مرکز عرضه تجهیزات Yealink بیشتر آشنا کنیم.

در پایان باز هم تاکید می‌کنیم قبل از هر اقدامی در زمینه خرید محصولات تحت شبکه یالینک، با کارشناسان فروش ایده آل گستر تماس گرفته و اطلاعات تخصصی و مورد نیاز را دریافت کنید.