گل یکی از زیبایی‌های خلقت است و وجود آن در هر مکانی باعث ایجاد شادابی و طراوت می‌شود. خرید گل در مناسبت‌های مختلف از زمان‌های بسیار دور رواج داشته است. امروزه با پرورش گل‌های مختلف و زیبا تنوع بالایی از این محصول جذاب برای انتخاب وجود دارد. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده روز افزون از شبکه‌های اجتماعی و اینترنت فضای جدیدی برای خرید نیز به وجود آمده است. فروشگاه‌های بسیار زیادی در زمینه فروش اینترنتی محصولات خود فعالیت می‌کنند. این کار مزایای زیادی برای فروشنده و خریدار به همراه دارد. در ادامه قصد داریم نکات مهمی برای خرید گل و همچنین خرید از گل فروشی‌ های آنلاین بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

دلایل خرید و استفاده از گل

گل بسیار زیبا و لطیف است و باعث لطافت و زیبایی روح و روان انسان نیز خواهد شد. گل یکی از بهترین و پراحساس‌ترین هدیه‌هایی است که در مناسب‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته بسیار فراتر از یک هدیه معمولی است و نشان دهنده عمق احساسات و عواطف فرد نسبت به طرف مقابل است. گل سمبل زیبایی، شادی و طراوت است و استفاده از آن به عنوان هدیه از دیرباز مورد توجه افراد قرار داشته است. استفاده از گل به عنوان هدیه باعث استحکام بیشتر روابط بین دو طرف می‌شود.

البته لازم نیست همواره به دنبال خرید گل برای دیگران باشیم، گاهی خرید گل برای خودمان می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در روحیه و انرژی ما داشته باشد. استفاده از گل و گلدان‌های زیبا در منزل باعث ایجاد حس طراوت و تازگی در فضای خانه می‌شود. علاوه بر فضای خانه می‌توان در محل کار و بخش‌های مختلف ساختمان نیز از گلدان‌های مختلف استفاده نمود. گل‌ها بدون هیچ حرف و سخنی فضایی بسیار گرم و صمیمی ایجاد می‌کنند.

گل تبریک عید نوروز

اهمیت و حساسیت‌های خرید گل

همه ما می‌دانیم که گل برای مناسبت‌های خاصی در روزهای خاصی سفارش داده شده و خریداری می‌شود. شاید بتوان گفت هر فردی در طول زندگی خود چندین بار به اقدام به سفارش گل می‌کند. این ممکن است برای استفاده از روز عقد، نامزدی یا عروسی باشد، برای تولد یکی از عزیزان سفارش داده شده، برای عرض تبریک و تسلیت و بسیاری دیگر از مناسب‌های خاص سفارش داده می‌شود. به همین دلیل سفارش گل کاری بسیار مهم و حساس است و باید با دقت و تمرکز بسیار بالا صورت گیرد. برای خرید گل باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین نکات اشاره شده‌ است.

1) مناسبت موردنظر

اولین مورد مناسبت موردنظر برای خرید گل است. مناسب‌های شاد مانند تولد، سالگرد ازدواج، جشن ولنتاین، عروسی، عقد و ... به گل‌هایی با رنگ‌های شادتر نیاز دارند. اما در مقابل برای مناسب‌هایی مانند ترحیم معمولا از گل‌های سفید با روبان‌های مشکی تزئین شده استفاده می‌شود.

2) کسی که برای او گل می‌خریم

علاوه بر مناسب موردنظر گیرنده گل نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این که شما گل را برای همسر خود، فرزند، پدر و مادر، همکار، دوست و ... تهیه می‌کنید، یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای تهیه گل است.

3) میزان بودجه

گل‌ها تنوع بسیار بالایی دارند و هر کدام دارای قیمت‌های مختلفی هستند. به عنوان مثال گل رز خود دارای چندین شکل و رنگ مختلف است و هر کدام قیمت خاصی دارند. برخی دیگر از گل‌ها نیز قیمت پایین‌تری دارند. قبل از خرید حتما بودجه خود را در نظر گرفته تا بتوانید مناسب‌ترین گل را خریداری کنید.

4) طبیعی یا مصنوعی بودن گل

گل‌های طبیعی معمولا قیمت بالاتری داشته اما طول عمر کمی دارند. بسیاری از افراد گل طبیعی را بیشتر دوست دارند اما برای بسیاری از مناسب‌ها نیز گل‌های مصنوعی به دلیل ماندگاری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. انتخاب طبیعی یا مصنوعی بودن گل نیز به کاربرد و مناسبت آن بستگی دارد.

سبد گل وی آی پی

گل فروشی آنلاین چیست؟

همانند تمام فروشگاه‌های آنلاین گل فروشی‌هایی نیز وجود دارد که محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش رسانده و برای نقاط مختلفی در کشور ارسال می‌کنند. این گل فروشی‌ها با راه‌اندازی وب سایت یا استفاده از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ثبت سفارش و فروش گل می‌کنند. انواع گل‌های طبیعی و مصنوعی توسط این گل فروشی‌های تولید شده و به تمام نقاط کشور ارسال می‌شود.

این نوع گل فروشی‌ها به راحتی امکان انتخاب و ثبت سفارش مورد نظر را برای کاربر فراهم می‌کنند. با وجود آن‌ها دیگر نیازی به مراجعه حضوری به گل فروشی وجود ندارد. اما این فروشگاه‌ها نیز دقیقا مشابه سایر فروشگاه‌های اینترنتی مزایا و معایب خاص خود را دارند. به همین دلیل باید هنگام سفارش گل موردنظر خود دقت کافی را به کار گرفته و از مراکز معتبر و دارای مجوز سفارش گل بدهید.

سفارش آنلاین سبد گلVIP

مزایای خرید گل به صورت آنلاین

امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و فضای مجازی حجم خریدهای اینترنتی نیز افزایش پیدا کرده است. با افزایش حجم خریدها فروشگاه‌های اینترنتی بسیار زیادی نیز آغاز به کار کرده و بسیاری دیگر از فروشگاه‌های فیزیکی اقدام به راه‌اندازی راه‌های ارتباطی برای خرید آنلاین کرده‌اند. گل نیز در دسته اقلام ضروری قرار داشته و میزان تقاضا برای خرید آن زیاد است. خرید آنلاین گل نیز همانند بسیاری از خریدهای اینترنتی دارای مزایا و معایبی است. در خرید آنلاین گل علاوه بر تمام نکاتی که در تمام خریدهای اینترنتی باید توجه داشته باشید، موارد دیگری را نیز باید در نظر بگیرید.

اولین نکته این است که حتما به مراکز و گل فروشی‌های معتبر سفارش دهید. زمانی که شما برای سفارش گل به صورت حضوری به گل فروشی مراجعه می‌کنید، نحوه کار و میزان تخصص و تجربه افراد را در آماده سازی گل مشاهده می‌کنید. در صورتی که برای سفارش آنلاین این امکان وجود ندارد. از این رو باید حتما به گل فروشی‌های معتبر سفارش گل دهید. گل VIP یکی از بهترین گل فروشی‌های آنلاین است که خدمات خود را به بسیاری از شهرهای ایران ارائه می‌دهد.

آدرس وبسایت گل وی آی پی: www.vipshop.flowers

در ادامه برخی از مزایای خرید اینترنتی گل عنوان شده‌اند:

1) خرید از بهترین گل فروشی‌ها

شاید در شهر شما و نزدیکی محل سکونتتان گل فروشی خوب و با کیفیت وجود نداشته باشد. این مسئله می‌تواند شما را برای خرید گل با دردسرهای زیادی روبرو کند. خرید آنلاین گل این مشکل را به راحتی برطرف کرده است. بسیاری از گل فروشی‌های با کیفیت در شهرهای بزرگ‌تر سفارشات شما را به سراسر کشور ارسال می‌کنند. حتی گل‌های طبیعی نیز در بسته بندی مناسب قرار گرفته و بدون آسیب به دست شما می‌رسد.

2) سورپرایز عزیزان

یکی دیگر از مزیت‌های گل فروشی آنلاین این است که در صورتی که نتوانید به صورت حضوری به گل فروشی مراجعه کرده و برای مناسبت مورد نظر خود گل بخرید، می‌توانید به صورت آنلاین سفارش داده و گل را مستقیما برای فرد موردنظر ارسال نمایید. این کار می‌تواند برای سورپرایز عزیزانتان انجام شود و هم برای شرایط و موقعیت‌هایی مانند مراسم ختم، بزرگداشت و جلسات مهمی که امکان حضور ندارید دسته گلی را به محل ارسال کنید.

3) صرفه جویی در وقت

زندگی در شهرهای بزرگ و شلوغ به خودی خود وقت زیادی از افراد را گرفته و فرصتی برای گشت و گذار در گل فروشی‌های مختلف و انتخاب گل مناسب را به افراد نمی‌دهد. تهران به عنوان پرجعیت‌ترین و شلوغ‌ترین شهر ایران بیشتر از سایر شهرها با این مشکل روبرو است. ارسال گل در تهران باعث می‌شود دسته گل موردنظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن در محل موردنظر تحویل بگیرید.

4) از دست ندادن تاریخ‌های خاص

سفارش آنلاین گل کمک می‌کند شما هیچ مناسبت مهمی را فراموش نکرده و گل موردنظر خود را سفارش دهید. گاهی به دلیل مشغله فراوان برخی از مناسب‌های مهم زندگی را فراموش می‌کنیم. سفارش گل اینترنتی به شما کمک می‌کند از مدت‌ها قبل گل را سفارش داده و حتی در صورت فراموش کردن مناسب گل را در آن روز خاص تحویل بگیرید. گل نه تنها هدیه‌ای بسیار جذاب بلکه وسیله‌ای برای ابراز احساست و عواطف عمیق فرد است.

5) سفارش در تمام روزهای سال

سفارش گل اینترنتی باعث می‌شود در تمام طول سال و هر روز هفته بتوانید گل سفارش دهید. این ویژگی مخصوصا در روزهای تعطیل و روزهای شلوغ سال کمک می‌کند گل مناسب را خریداری کنید. گل فروشی‌های آنلاین تعطیلی ندارند.

6) حمل صحیح گل

گاهی اوقات افراد گل، گلدان، دسته گل و تاج گل‌های مختلفی سفارش می‌دهند اما به دلیل حمل نامناسب تا محل مورد آسیب دیده و شکل اولیه خود را از دست می‌دهند. گل فروشی‌های آنلاین ماشین‌ها و وسایل مناسبی برای حمل گل در اختیار دارند و گل مورد نظر شما بدون هیچ گونه آسیبی به محل گفته شده منتقل می‌کنند.

7) پیدا کردن گل‌های کمیاب

برخی از گل‌های طبیعی یا مصنوعی بسیار کمیاب بوده و در تمام فصول سال در تمام شهرها پیدا نمی‌شوند. برای خرید این گل‌ها در زمان‌های مختلف بهترین و مناسب‌ترین گزینه را پیدا کنید. خرید اینترنتی امکان جستجوی در میان هزاران گل فروشی در سراسر کشور را فراهم می‌کند و همین امر باعث می‌شود هر نوع گلی که در نظر داشته باشید پیدا کنید.

قبل از انتخاب سایت و فروشگاه اینترنتی برای خرید گل حتما به ویژگی‌های آن توجه داشته باشید تا از محل معتبر گل خریداری کنید. یک فروشگاه آنلاین باید دارای ویژگی‌های مختلفی از جمله نماد اعتماد الکترونیک، پشتیبانی آنلاین، فعال بودن بخش نظرات کاربران، عکس‌های واضح و مشخص از گل‌ها و تولیدات قبلی، گل‌های متنوع و تازه و بسیاری دیگر از ویژگی‌های مهم و ضروری باشد.

گیاه آپارتمانی بونسای جنسینگ

گل یکی از بهترین و جذاب‌ترین هدیه‌هایی است که هم در مراسمات شادی و هم در مراسمات ختم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو وجود فروشگاه‌ها و گل فروشی‌هایی که بتوانند سفارش موردنظر فرد را به درستی آماده کنند بسیار مهم است. با فراهم شدن امکان سفارش اینترنتی می‌توانید گل فروشی‌های بسیار زیادی را در زمان کم بررسی کرده و با مشاهده قیمت‌ها و نمونه‌ کارهای قبلی مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. خرید اینترنتی گل باعث می‌شود انتخابی ایده‌آل و بدون نقص داشته باشید. ایده گل فروشی آنلاین بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و روزانه گل فروشی‌های بسیار زیادی به صورت اینترنتی شروع به فعالیت می‌کنند و درآمد بالایی نیز به دست می‌آورند. گل VIP یکی از بهترین گل فروشی‌های آنلاین است که سفارشات شما را به شهرهای بسیار زیادی ارسال می‌کند.