به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، سایت خبری مثلث آنلاین در این خصوص به نقل از پایگاه آمریکن کانسروتیو نوشت:  بایدن هنوز مذاکره با ایران را آغاز نکرده است و تمام تحریم های اعمال شده توسط دولت ترامپ همچنان پابرجاست. ارتش آمریکا همچنان آماده جنگ کامل با ایران است.

دومین خبر پربازدید در خصوص ترور شهید سلیمانی بود. به گزارش اقتصادنیوز، رئیس شورای سیاسی جنبش نجبا مدعی شد که این جنبش اطلاعاتی دارد که نشان می دهد مقامات ارشد در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی دست داشته‌اند.

دیگر خبر پربازدید به رونمایی زودهنگام علی مطهری از وزیر خارجه دولتش مربوط می‌شود. به گزارش دنیای اقتصاد، وی در این خصوص گفت: برای وزارت خارجه بهتر از آقای ظریف را نداریم و هر کسی روی کار بیاید به نظرم باید از ایشان استفاده کند. درباره معاون اولی هم افرادی در ذهن من هستند اما فعلا نمی خواهم اسم بیاورم.

آیین رونمایی از شهر موشکی جدید نیروی دریایی سپاه و الحاق تجهیزات موشکی به این نیرو صبح روز 25 اسفند با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین عالی رتبه نیروهای مسلح برگزار شد. این مطلب نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین، در شهر موشکی نیروی دریایی سپاه انبوهی از سامانه ها و موشک‌های کروز و بالستیک با بردهای متنوع به نمایش درآمد‌.همچنین در آیین الحاق تجهیزات موشکی به نیروی دریایی سپاه ، سامانه‌ها و تجهیزات موشکی با قابلیت‌ها و ویژگیهای عملیاتی جدید اعم از شلیک دقیق از عمق و محل های پدافند غیرعامل، پرتاب مین در بردهای مختلف، شلیک 360 درجه، شلیک در حال حرکت، قدرت مقابله با جنگ الکترونیک و افزایش برد و توان تخریب به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اضافه شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی، به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.