در این مقاله می خواهیم راجب سایت حقوقی که جزوء بهترین ها می باشد صحبت کنیم و نقاط ضعف و قوت سایت گروه وکلای آریا دادیار را برای شما عزیزان بگوییم.

دعاوی ملکی به آن دسته از دعاوی گفته می شود که موضوع اختلاف برسر یک ملک می باشد و هریک از طرفین دعوا حقی نسبت به آن ملک برای خود متصور هستند.دعاوی ملکی به دو شیوه حقوقی و کیفری در دادگاه و دادسرا قابل طرح و رسیدگی است.از جمله مهمترین دعاوی ملکی حقوقی عبارت است از :الزام به تنظیم سند،الزام به تحویل ملک،الزام به اخذ پایان کار،الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی،تخلیه و خلع ید،افراز و تفکیک،دستور فروش و دعاوی ملکی کیفری نیز عبارتنداز : تصرف عدوانی،ممانعت از حق،مزاحمت از حق،انتقال و فروش مال غیر،تخریب عمدی و آتش سوزی

گروه وکلای آریا دادیار چه خدماتی ارائه میدهد؟

وکلای همکار و متخصص ما در زمینه دعاوی ملکی ضمن ارائه مشاوره حقوقی،پرونده و اسناد و مدارک شما را مطالعه و بررسی فنی می کنند و سپس طبق وضعیت پرونده و قبول وکالت شما، بهترین شیوه دفاعی را تدارک و مهیا می کنند و تا پایان دادرسی و رسیدن به نتیجه مطلوب در کنار شما هستند.

 

در گروه وکلای آریا دادیار با توجه به تخصصی بودن وکالت و وکلا هر موضوع را وکیل متخصص جواب می دهد. برای مثال اگر شما یک سوال در مورد دیوان عدالت اداری داشته باشید، وکیل مربوطه پاسخ شما را می دهد. یا اگر سوال اداره کار دارید ، بهترین وکیل اداره کار در تهران آریا دادیار به سوال شما عزیزان جواب می دهد.

شما می توانید از طریق تلفنی یا با وکیل آنلاین به صورت رایگان صحبت کنید و موضوعات خود را با آنها مطرح کنید. جهت مشاوره حقوقی با وکیل آنلاین در گروه وکلای آریا دادیار می توانید با جواب سوالات خود را مطرح نمایید.